Komentáře
Nalezeno 33 záznamů
13.7.2010 | Článek | Konečně někdo správně ohodnotil ABS.. Totální píčovina, kterou bych -kdyby to šlo- nechtěl ani v autě. Ty domnělý výhody nikdo nevyužije, protože to zahamtne, na nějaký úhybný manévry ani nevzpomene -a akorát čumí jakou má brzdnou dráhu. Celkově parádní test |
16.6.2010 | Článek | Proboha proč se ten "rider" na fotkách furt tak děsně hrbí ?? Stejně jako v tom testu FatBoba minule.. Nic osobního, ale takovej manekýn zhyzdí každou motorku a už vůbec nemluvím o tom vohozu.. Pujč si příště od někoho koženou bundu, džíny a na hlavu kyblík tohle je fakt děs |
2.3.2010 | Článek | Nevyhořej, rozeberou jí na součástky. |
2.3.2010 | Článek | nechávat takhle motku na volně přístupnym místě = koledovat si o to. Každej řetěz se dá přecvaknout. A jo, taky už jsem to zažil - ukradenej Harley, to fakt nepotěší .. taky šel tutově do dodávky, a vážil 350 kg.. |
31.1.2010 | Článek | Vrať se AcAliene do reality Na ŽÁDNYM Harleji se nevyndavá baterka 3 hodiny. Je to otázka max.3 minut (když se s tím loudáš).. Ledaže ten "harlej" byla ňáka nepovedená stavba Baterka se nerozteče z horka od válce, ale když se přebije = nejspíš mu odešel regulátor napětí. Prostě - jako vždy, neláska k H-D ti zatemnila mozek a plácáš nesmysly... (a jestlis to nepoznal tak si z tebe dv-Intruder dělá prdel..este raz klobúk dolů ) |
17.7.2009 | Článek | dobrej profil z boku .. ale ten chladič,ten to mrví jako vždycky.. zatím nejlepší pokus hondy o chopper |
12.5.2009 | Článek | Dobře napsaný - a ještě líp to shrnul Francesco, přesně tak jsem zajížděl všechny moje motorky Kritickejch je prvních 50-100 km, zásadní je pro usazení kroužků často brzdit motorem, nebát se to krátkodobě protočit hned po 100-200 km po pořádným zahřátí, atd... První olej měním po cca 200 km,co nejdřív ty srágory pryč. Továrenský motory přece jen úplně syrový nejsou, max.opatrnost je potřeba u aftermarket motorů, přečtěte si co o tom píšou S&S Cycle to je procedura .. |
29.4.2009 | Článek | Šestikilo.. s "neskutečnou silou odspodu" to jsme se zasmáli jako už dlouho ne.. |
29.3.2009 | Článek | acA "..ale jeste bych se cejtil jak nejvetsi c_rak a tekly by po me proudy potu trapnosti " to můžeš už teď Ty vole, mít měřítko jestli si mě někdo vyfotí u Tesca to mluví samo za sebe |
27.3.2009 | Článek | Lynx snad umřel vždycky přiběh flusnout první No - posadit na to takovýho mamuta, to vzhledově zabije každou motorku Navíc to sedlo je ještě k tomu vysoký, jako fajn že rozkládací, ale pak to takhle blbě vypadá.. A padáky na tenhle typ customu NIKDY Tohle tiše odejde do zapomnění jako třeba Deuce - nějak s těma factory customama v softail řadě nemaj štěstí... |
3.2.2009 | Článek | A na tyhle retro motky se letecký závěry nádrže moc nehodí IMO.. |
3.2.2009 | Článek | Jako test dobrej, to jo... jen bych ještě doplnil, že ty obavy o padání ze stojánku jsou zbytečný - má západku, takže tu motorku můžeš třeba postrkovat nebo zaparkovat z kopce - a nespadne ani náhodou.. Hlavně žes jim to nerozstřelil hned za branama |
3.2.2009 | Článek | acA: překvapils vcelku věcnou odpovědí -tak budu taky slušný: to foto v avataru mám proto, že vyjadřuje moje 2 velký lásky - kromě motorek "sbírám" taky americký káry i když třeba chopped Mercury 49 jen tak neseženu .. a že je to ňákej Coleman ani nevím.. A s tím choperem to beru tak, že nemáš ani enduro, ani silnici, ani motard... takový ty podkategorie jako cruisery a jánevímco to neberu. Tož tak.. |
3.2.2009 | Článek | A tady čtu, že ti z tý tvý krásný mrdky už teče benzín - no nevím, nevím, ale na tvým místě bych byl pokornější... abys eště nevyhořel .. Japonče |
3.2.2009 | Článek | Jo a mám Roadkinga (můj druhej H-D, předtím FXSTC) a Buella XB12ss |