PROFIL UŽIVATELE

moga

Offline: 3.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Říčany
Lokalita: Praha-východ ...
Body komentářů: 60 / 55
ID uživatele: 72156
Registrace: 14.6.2008

Adresa profilu:http://moga.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 196 záznamů

22.1.2024 Článek Celkem je to velké zklamaní. Ta inspirace KTM je na spodku motoru a kývačce více než zřejmá. Proč má, ale dva olejoznaky? Že by měl motor olejovou náplň zvlášť pro převodovku a zvlášť pro motor? Takové motory tu už byly, ale nedovedu si dost dobře představit jak to zrealizovat, aby olejoznaky byly v jednom víku. Tedy dovedu, ale znamená to to strašné obstrukce při sundávaní a nandávaní toho pravého víka motoru.
23.12.2023 Článek Fotografie funkčního vzorku MX DUCATI. Je více jak pravděpodobné, že finální verze motocyklu bude hodně odlišná a tady v upraveném podvozku Hondy CRF450R, s plasty HONDA R TECH REVOLUTION, s nejspíš už vlastní kývačkou, je testován vlastní motor. Mohutná hlava nasvědčuje tomu, že by skutečně mohla mít desmodronomický rozvod.




+1 
30.11.2023 Článek Když budete obkreslovat KTM, tak by bylo divné, kdyby to nevypadalo jako KTM.
30.11.2023 Článek 100% vyvinutý v Triumhu? Já jenom, že ty KTM kopírovali lidi v Praze. Ale nebylo to z jejich vůle. Takový byl rozkaz okopčit KTM po té co se udělal rozbor KTM a jedné japonský motorky s otočeným válcem vzad. Z nepochopitelného důvodu se rozhodlo, že se bude kopčit KTM. Jako důvod bylo uvedeno, že vyhrává v MX a Enduru a má motorky 250,350 a 450 ccm. Přes všechny překážky se v Praze snažili co nejvíce na motorech změnit oproti KTM, Z nepochopitelného důvodu Triumph to pak měnil a vše vracel, že ta KTM z toho čiší na první pohled. Jediné co je skutečně Triuphm tak je podvozek, neboť prototypy měly po vzoru KTM ocelové rámy.
24.11.2023 Článek Omlouvám se , že budu mít zase nějaké připomínky k textu. Ale formulace "Okolo stejného „KTM“ motoru, který pracuje ve 450 Rally," je naprostý nesmysl, protože, když se někdo, kdo tomu jen trochu rozumí, na ten motor podívá, tak musí vidět inspiraci motory Honda CRF450R a CRF250R. 100% kopie žádného stávajícího motoru na trhu to není. Motor ostré 250-ky je zase inspirován motor KX250 (KX-F už Kawasaki pro označení svým MX motoru nepoužívá). Aby mne nikdo nechytal za slovo, tak vedle té "ostré" 250-tky existují i 250-ky s DOHC motor Zongshen NC250. Motor 450-tky je nový s SOHC rozvodem Unicam. Letos v zimě tam byl soft DOHC 450-ka nejspíš také od Zongshenu. Co se týče rámu, jak Rallyového speciálu, tak MX strojů, tak je opět inspirovaný Hondami CRF450R a CRF250R, akorát, že je ocelový a nikoliv hliníkový. Od konstrukce KTM je hodně vzdálený.
+2 
1.11.2023 Článek Sláva a úpadek českého motocyklového průmyslu v jednom záběru.
25.10.2023 Článek jandaxx Já jsem z generace, kde každodenní špičkování bylo a je součástí života a nebere se zase tak vážně. Dobré myšlenky totiž vznikají v názorovém sporu. Mimochodem za to, že se teď spolu dohadujeme česky vděčíme našim obrozencům.
A ti se neustále mezi sebou přeli, minimální Staročeši s Mladočechy.
25.10.2023 Článek oskar56 A já jen říkám, že někdo, kdo se v problematice orientuje, tak nemůže použít titulek "Šok z Itálie: Ducati bude jezdit motokros!", protože zasvěcení o tom vědí už minimálně rok.
25.10.2023 Článek jandaxx Tak já byl zablokován jen a jen proto, že jsem se dovolil zeptat, proč v reportáží z Dakaru používají algický termín Way Point namísto zavedeného českého termínu Průjezdný bod. A za to jsem byl na rok zakolkovaný z důvodu "hnidopišství". Takže asi tak
25.10.2023 Článek Sorry. ale pokud někdo, kdo chce o sobě tvrdit, že je motocyklový novinář, napíše "Šok z Itálie: Ducati bude jezdit motokros!" , tak jen do světa troubí, bez urážky, jak se v problematice neorientuje. To, že se DUCATI připravuje na vstup do segmentu motokrosu so už štěbetali vrabci na střeše. A teď mne můžete zase na rok zablokovat.
-4
10.3.2023 Článek Než mne zase na rok zablokujete, jenom proto, že říkám nepříjemné názory, tak
za mne výstava MOTOCYKL bylo jedno velké zklamaní. Nebýt tam Číňani a HONDA tak tam vlastně nic nebylo Působilo to mne tak, jako že se jen ten "bléšák" z "Fučíkárny" jenom přesunul do Letňan. Teď je otázka proč tomu tak bylo. Jestli he to důsledek KOVIDU a nebo toho, že se MOTOSALON a MOTOCYKJL konečně spojily, ale importéři jež vždy vystavovali na MOTOSALON-u zatím tu pražskou část, pod názvem MOTOCYKL nepřijali za svou.
+2 
10.3.2023 Článek Se blbě zeptám, ale co je to ten "highlight"?
Klidně mne zase na rok zablokujete, ale nerozumím, proč musíme tak nadužívat angličtinu.
S přáním hezkého dne.

moga
12.1.2022 Článek Já nevím proč nemůžeme mluvit normálně česky a říkat "Průjezdný bod" namísto "Way Point".
+1 -9
21.9.2021 Článek Já vím, že budu označen za hnidopicha, ale odborný článek o motocyklu by měl být psaný trochu jiným jazykem, než tím, jak se baví fanoušci u piva.

Viz. např.: přední hrnce, kovaná a nitridovaná klikovka, motor nebral olej....
20.8.2021 Článek Asi Vás zklamu. Pana Kubánka bych určitě za poslance Evropského parlamentu nechtěl. Nechci a nebudu tu prát špinavé prádlo, ale to co vím, jaké vztahy byly mezi majiteli firmy, kdy jsem díky své naivitě byl do jejich sporu jeden čas vtažen, tak budu rád, když tyto praktiku zůstanou jen v podnikatelské rovině.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 14
Následující

TOPlist