renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

udinar

Offline: Včera v 08:39 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Měrotín
Lokalita: Olomouc Olomo...
Poděkoval: 15x
Pomohl: 104x
Založil témat: 9x
Napsal příspěvků: 2016x
Body komentářů: 40 / 6
ID uživatele: 68565
Registrace: 21.4.2008
ICQ:388873893
Skype:udamerotin

Adresa profilu:http://udinar.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 89 záznamů

28.11.2014 Článek Kdž jsem před čtyřmi roky uspořádal jízdu na Jawách do Francie, měl jsem možnost mluvit s ředitelem Jawy panem Hruškou a s panem Kraftem. Už tehdy jsem jim říkal, že by se měli dát touhle cestou, kterou teď avizují. Od té doby uběhlo dost času a nic se nedělo. Proto si myslím, že Jawě opravdu povážlivě ujíždí vlak a s největší pravděpodobností jej asi nikdy nedohoní. A nepomůže tomu ani pan Kraft (nic proti němu, právě naopak si tohohle člověka vážím, protože je to jeden z mála posledních Jawích srdcařů). To pan hruška a nedefinovatelné vedené továrny ji úspěšně potopili. Já jim před čtyřmi roky radil, aby z Jawy 250 Travel udělali hezké retro ve stylu Califonian. Nakonec to udělal Mates a myslím, že na tom slušně vydělal.
4.10.2014 Článek Byl jsem tam a musím říci, že v článku je vše pravda do puntíku! Hodně povedená akce. Doufám, že se podívám na další ročník!
21.8.2014 Článek Mě se to líbí! Mohla by s tím být docela prdel v terénu a jelo by to za málo hrušek. Jen aby byla příznivá cena, jenže amíci to s cenou hustě ohulí a mi chudí češi si budem muset něco podobného vyrobit doma na koleně
+1 
26.7.2013 Článek Národní hrdost v žádném případě do prdele nejde. To jen někteří diletanti to tak nazývají! Já jsem motorkář, čech a proto také Jawař. Propaguji Jawu, jezdím na Jawě a dokonce jsem se snažil Jawu propagovat i v zahraničí. Je mi jedno co si o Jawě každý z vás myslí, pro mě jeto pořád věc národní hrdosti. Pokud si to ostatní uvědomí, nebudou se muset příště bourat krásné staré budovy, protože o ně nikdo nemá zájem!
+7 -1
28.6.2013 Článek Jsem z toho na rozpacích! Tváří se to jako na silnoci, ale ten nízkej rám je na hovno, v zatáčkách na rozbití držky. Ani kustom, ani silnice, prostě americká sračka! S tímhle díru so světa neudělají.
29.5.2013 Článek Podobný článek zde mohl být již o dva roky dříve. V té době jsem ho totiž napsal já, ale redakce MT mi řekla, že je můj článek příliš krátký a neůplný. Nevěděl jsem co bych do něj ještě přidal, tak nevyšel. Proto mě překvapilo, že se tady objevil článek od Mildy (je pěknej, nic proti) a ten je ještě stručnější, než byl ten můj. Tak nevím. Co se týče televizního dokumentu, či spíše reportáže, tak ta je hotová, jenže ČT2 zastavila pořed Automotorevue, do kterého byla reportáž připravena. Vzhledem k tomu, že jiný podobný motoristický pořed na české televizní scéně není (Autosalon na Primě nevisílá reportáže, jen recenze o novinkách), tak nevím, co s tou reportáži teď bude. Je to škoda a hodně nás to všechny mrzí.
+1 
17.9.2012 Článek Super cesta a moc hezky napsáno! Trochu závidím, ale hlavně gratuluju, byl to fakt perfektní výkon
29.8.2012 Článek Nevím jak vám, ale mě na těch fotkách zavazí ta ženská! Není pořádně vidět motor a uložení výfuku! Jinak odstroji motorku umí každej, takže podle mě mnoho humbuku pro málo peněz!!
+1 
21.12.2011 Článek Do tohohle stroje bych šel! Kdyby se to prodávalo jako stavebnice, aby si to mohl poskládat doma každej, šel bych do toho hned! Byla by to sranda
23.10.2011 Článek Díval jsem se na přenos a při tom pádu mě dost zamrazilo! Bohužel oprávněně. Moc mě to mrzí, je škoda každého dobrého motorkáře a závodníka obzvláště! Čest jeho památce
5.9.2011 Článek Rossi a Doktore, zdravím! Je to moc hezky napsané! Jak říkám všem co se ptají, opravdu to dali i padesátky a bez vážnějšího problému! Málo kdo mi to věří a tak si to teď budou moci přečíst zde! Jinak pro ostatní : Jawa naši cestu sponzorovala a krom dvou machrů na pionýrech jelo ještě 14 velkejch Jaw, včetně jedné pětistovky OHC, několika kývaček a jednoho péráka. Snažíme se o dokument, ale nevíme jak to dopadne! Držte palce
+2 
12.7.2011 Článek No pánové budete možná slzet smíchy a nebo mi nebudete věřit, ale Jawa, konkrétně ta dvoutaktní, se v Anglii prodává docela dobře. Anglie má víjímku z euronorem a proto se tam můžou prodávat nové dvoutakty a Jawa je jediná, která ještě tyto stroje dělá. Jinak, světe div se, v Anglii je tahle motorka považována za retro. Osobně bych také raději viděl jako retro Kaliforňana, nebo nějakou kejvu či péráka, ale i takhle se dá. Hlavně že prodávají a snaží se něco dělat. Čezeta funguje také dodneska a výrobu motorek zabalila úplně, i když by dnes na to peníze měli.
18.4.2011 Článek Pěknej článek a spr cesta! Také se někdy v budoucnu chystám do celé "Jugoslávie"! Byl jsem tam v 92 s vojskama OSN v okolí vesnice Ličko Petrovo Selo a Jezerce a chtěl bych zjisti, jak to tam vypadá teď. Taky bych chtěl navštívit město Korenica a Drniš, kde jsem taky nějakej čas byl. Snad se mi to povede. Určo to pojedu na motorce, ale ještě nevím na které
15.4.2011 Článek Tak tady pořád čtu přízpěvky tipu "...připadá mi to jako stará 350...nudný stil Jawy a pod." Také tady zazněl názor, že je to slátanina dílů z celé evropy a asie! Tak nejprve trochu minulosti! Jawa, myslím název vznikl spojením jména Janeček a značky Wanderer. První Jawa vůbec byla převzatá kompletně od končícího Wandereru. Byla to Jawa 500 OHV tzv. "rumpál". Další model byla slavná 175-ka Viliers. I tohle byl motor koupený od jiného výrobce, vsazený do již domácího rámu. V Jawě vždy pracovali konstruktéři, které Ing. Janeček přetáhl odjinud. Takže poznámka tipu slátanina s celé evropy či asie není zrovna na místě, protože to Jawa dělala vždy, jako soustu jiných výrobců, včetně Japonců. Dále tady pořád někdo píše, že tahle Jawa připomíná staré modely Jawy! A co by vlastě měla Jawa připomínat, než svoji slavnou minulost? Nezlobte se na mě, ale co vlastně vy všichni chcete? Jawa se jen snaží dostat do pekelně silné konkurence slušným a spolehlivím strojem. Já jsem měl tu výhodu se s tímto modelem seznámit už o rok dříve, kdy to byl ještě zkušební prototip. Tahle motorka je dost spolehlivá a jako stvořená na cestování. A co byla Jawa v minulosti? Spolehlivý cestovní stroj, se kterým se člověk cítil bezpečně na silnici. Přeji Sportardu mnoho spokojených jezdců a vy šťouralové si kupte třeba Japonce, nebo jinou renomovanou značku a pak zase rozumujte, jak je na tom Jawa špatně. Dobře se bude teprve tehdy, až ji budou lidi kupovat, protože je to Jawa, stejně jako je to u Harleye!
1.4.2011 Článek Dobrá práce a chválím zachování původního stavu! Jako renovátor amatér mám origo stav nejraději a umím ho ocenit! Článek se dobře čte a je v něm určitě spoustu užitečných rad pro případné kutily, kteří chtějí něco podobného zkusit sami. Odemě palec nahoru

TOPlist