PROFIL UŽIVATELE

udinar

Offline: 15.10.2020 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Měrotín
Lokalita: Olomouc Olomo...
Poděkoval: 10x
Pomohl: 72x
Založil témat: 8x
Napsal příspěvků: 1586x
Body komentářů: 32 / 5
ID uživatele: 68565
Registrace: 21.4.2008
ICQ:388873893
Skype:udamerotin

Adresa profilu:http://udinar.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 78 záznamů

7.6.2020 Deník Posaz na téhle motorce bude lepší, než na SV, uvidíš
30.5.2020 Článek Pavel je prostě nejlepší! Četl jsem obě jeho knihy a jak cestopisy nemusím, tak tohle čte jedním dechem a po přečtení jsem měl pocit, že jsem jel s ním.
24.2.2020 Deník Se těším, až to uvidím vrčet, nejlépe naživo. Ať se ti daří
31.1.2020 Deník To znám, to je podobné jako sehnat originál krabicový výfuk na Maneta S100. Gratuluji. Jen bych měl asi strach ho namontovat, když hrozí, že za pár let půjde do kopru
2.1.2020 Článek Mě se na Ducati líbí ta její šílenost! Když zvláštní motorku, tak ultrašílenou. HD jsou motorky na pohodu a dát do rámu na pohodu motor, co tahá jak zběsilej, je o držku. Ve videu je jasně vidět, jak se s tím řízením pere. Kamarád si koupil HD a v první zatáčce to poslal do pole, protože nečekal, že se to po zavření plynu tak narovná. Ducati je oladatelnější, i když má šílenej motor.
15.11.2019 Deník Jestli se neurazíš, tak bych tomuhle udělátku dal trefnou přezdívku "Kyklop"
29.4.2019 Akce Pokud to bude možné přijedu alespoň na čumendu, neboť jsem jinak prostorově řešený a padina už mě sotva uveze
8.12.2017 Akce Bych aji jel, ale dát 300 km v mrazu, nebo sněhu a soli, tak na to su už fakt staré. Škoda, že to nejni blíž. No u nás bude zase "Zmrzlé Šošeň", ale eště nevím kdy
30.8.2019 Článek Gumování, ježdění po zadním, po předním a další podobné kousky jsou pěkné, ale mělo by se také říci, že to do provozu nepatří. Dovednost, která některým motorkářům chybí je rychlé a bezpečné projíždění zatáček, nebo rychlé reakce na křižovatkách. To by jsi jako profík měl tady popsat stejně pěkně jako dělání koláčků do asfaltu
-4
17.6.2019 Článek Taky se přidám! V roce 2004 jsem si dělal rozšíření z M na A, tj. z pincka na velkou neomezenou. To mi bylo 31 a do té doby jsem ofiko jezdil jen na pinckoj a neofiko jsem zkoušel na polňačce J 250 a ČZ 175, obě bez ztráty kytičky. Jak psal "1scooter" koupil jsem si Jawu 250 (tipickej vodnář ) a aby sem se na ni nemusel jen dívat udělal jsem si velký áčko. Nejprve cvičák (slalom, rozjezd, brzdění, osmička) na J 350 a pak jízda po městě (Olomouc). Poslední dvě jízdy byly pak na Suzuki GS 500. Mimo město mě instruktor vytáhl na dálnici, řekl spěchám do Litovle, tak tomu dej. Roztáhl jsem to na 130 a zezadu mě praštilo něco do hlavy a pak na mě řval instruktor ...kurva řekl sem, že spěchám...! Tak jsem to otevřel naplno a letěli jsme 160. Myslím, že jsem se naučil dost a hodně mi pomohla průprava na pinckoj. Ten dnešní cvičák jsem zkoušel a prošel bych bez problému, ale ta komunikace s instruktorem přes intercom, tak to nevím, jestli bych to dal
PS: zapomněl jsem dodat, že od 15-ti mám M, od 18 let mám papíry na B, C, T a v 21 jsem si dodělával CE.
7.3.2019 Článek Článek beru jako dobrý, jelikož varování není nikdy dost ovšem stejného varování by se mělo dostat i k řidičům ostatním, nejvíce k řidičům automobilů, neboť je dost alarmující, že 6 z 10 řidičů automobilů nemělo vůbec tušení, že někde jede motorka a zjistili to až ve chvíli střetu. To jasně ukazuje na to, že nejvíce zabíjí nepozornost a ne nepřiměřená rychlost. Většina opatření se soustředí jen na motorkáře (zpřísnění výcviku, přísnější rozdělení jednotlivých skupin a pod.), ale u automobilů, jejichž řidiči jsou nepozorní se to netýká. Zpřísnění bodového systému tomu určitě nepomůže. Body totiž řidič dostane až po spáchání činu a nikoliv před činem že.
+10 -1
9.1.2019 Článek
14.9.2018 Článek Je to zajímavá motorka, ale bohužel to není můj šálek kávy! Mám rád spíš klasiku, něž tohle
1.2.2018 Článek Některé chyby sice byly opraveny, ale nemusel jsem je odhalit všechny! Osobně bych vrátil článek celý autorovi k přepracování.
1.2.2018 Článek Pane Jaroslave Červený! Když chcete psát o motocyklech a jejich historii, je dobré si o konstrukci těchto motocyklů nejprve něco zjistit. Skútry Manet S100, Manet S125 a Tatran S125 neměli nikdy rozvod řízený rotačním šoupátkem. To měli až motocykly Jawa 90 a ty se vyráběly mnohem později. Skútry z Povážské Bystrice měli klasické vratné vyplachování řízené pístem. Vzorem pro tyto stroje byl německý skútr Adler 100. Pokud chcete vědět více o motocyklech produkovaných v této továrně můžete kontaktovat pana Metzkera z veteranklubu Manín! Nebo si kupte knihu " Skútry Manet a Tatran Historie, technika, vývoj a sport" z nakladatelství Grada. Zdraví spoluautor knihy Ludvík Opletal
+3 
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

TOPlist