renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

RGbiker

Offline: 20.12.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Hradec Králové
Lokalita: Hradec Králov...
Založil témat: 10x
Napsal příspěvků: 161x
Body komentářů: 19 / 5
ID uživatele: 681
Registrace: 18.3.2008

Adresa profilu:http://rgbiker.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 40 záznamů

24.6.2015 Článek A to je tak, když všem, kteří si chtěj ukousnout z velkýho koláče, připadá, že zrovna na ně zbylo malý sousto a chtěli by si urvat větší kus... a nakonec budou mít každej leda pěkně velký smradlavý H...
+2 
5.6.2015 Článek Tak vidim, ze se za tech par let, co uz na zavody coby soucast tymu nejezdim, stale vubec nic nezmenilo. Ani v Madarsku, kde ceskym jezdcum neustale delali problemy, ani v Alpe, kde technicky komisar rozhoduje porad stejne diletantskym zpusobem, ani v "praci" ceskych zastupcu v Jury. Porad stejna particka...
+1 
23.10.2013 Článek Komedie. Kdyz uz to teda gumari tezce nezvladli, jeste vic mne mrzi direktivni narizeni o vymene motorek a zkraceni zavodu a z toho plynouci zbytecna diskvalifikace 3 jezdcu. Zavodit se ma na trati a ne nekde u zeleneho stolu. Klidne se mohlo rict, ok hosi, garantujeme vydrz gumy jen 10 kol, je ale na vas, jak se s tim vyporadate, jestli risknete vic kol a nebo jestli pojedete vymenit motorku a kdy (rozhodnuti proste nechat na teamech a jezdcich). Nebo se taky motorka mohla menit 2x a odjet plna delka zavodu, predpokladam, ze vymenit 2 kola mechanici za 10 kol zas na te prvni zvladnou. Nicmene zajimalo by me, jak by menil motorku treba Bradl s tim kotnikem, kdyby jel... by tam ztratil spoustu vterin oproti tem zdravejm, co normalne preskocej. Za me palec dolu a Brigde s Dunlopem by meli dostat za toto poradnou pokutu.
+8 -1
28.6.2013 Článek Jen technicky dotaz... kdyz dneska nejel kvaldu, jak muze startovat? Na vyjimku?
8.1.2013 Článek Na druhou stranu spousta tech pomalejsich zavodniku bude mit diky tomu mene casu na nastaveni stroje, budou se muset soustredit na rychly cas na kolo misto otestovani napr. vydrze pneu a nastaveni moto na celou zavodni vzdalenost. Mozna je to "divacky atraktivnejsi", ale z hlediska mechaniku/jezdcu a pripravy stroje na to hlavni, tedy zavod, to asi neni uplne prinosem...
20.12.2012 Článek JJ Horice ma ACR, tzn. kdo chce jezdit prirodaky, at si zaplati obe licence... na 3 zavody muze jet s tou a na dalsi 3 s druhou... no jo, vsechno to delaji urcite hlavne pro jezdce a vubec tu nejde o osobni spory a pritroublej boj o moc, ze?
+1 
19.12.2012 Článek S temi licencemi by obe zucastnene organizace zaslouzily poradne nakopat do (_).(_)!
+4 
10.10.2012 Článek V Australii bude prvni stejne Casey, o to se nenecha doma pripravit...
+1 
10.10.2012 Článek Pristi rok s nim budou mit ostatni kluci dost praci. Kawu se jim podarilo celkem doladit, je rychla a uz tolik nezere zadni gumu. Tom ma obrovskou vyhodu v tom, ze krom toho, ze je taky rychlej, tak temer nedela zasadni jezdecke chyby a dojizdi konstantne dost vepredu. Kdyby mu 2x v zavode neklekla technika, tak to bez problemu dal. Marco a Max jsou sice nekdy vyrazne rychlejsi, ale jindy zas nemaji svuj den a chyb delaji pomerne dost (v porovnani s Tomem). Byla to paradni sezona.
+3 
19.4.2012 Článek Myslim, ze neda. Ac jeden z top jezdcu, tak Cortese neni typem "pravidelne vyhravajiciho jezdce". Ano, sem tam nejaky zavod vyhraje, ale vetsinou bojuje spis o to podium nez o vitezstvi. Prirovnal bych ho k Pedrosovi v poslednich 2 letech v MotoGP. A myslim ze i Vinales bude rozhodne proti
6.4.2012 Článek mmlmike: ja bych spis rek, ze to prave uz vyrobeny maj a potrebujou se toho jeste zbavit a udelat si misto ve skladu... Jinak mas pravdu.
6.4.2012 Článek Moto3 - ty Hondi motory vypadaj dost zdechle oproti KTM. I Vinales, kterej ten cas nabral jenom svym jezdeckym umenim ma o 5 km/h min, nez vsechny KTM za nim.
6.4.2012 Článek mmlmike: taky tam ale musis zapocitat to, ze ten ram a celou motorku stavelo a vyvijelo rok (i dele) x desitek lidi, naklady na vyrobu stroju pro vyrobu vsech dilu, plat Rossiho atd. Samozrejme je ta cena premrstena, ale i tak si myslim, ze celkove to jen zmensuje celkovou ztratu z toho budgetu, kterej do toho tovarna vali...
11.3.2012 Článek No, ten, kdo z nejakeho duvodu nebude moct nakonec na drom jit a bude to vedet s predstihem, tak bude vstupenku dost tezko pripadne prodavat... to je 1. problem, druha podivna vec je, ze prestoze teda uz nemusej nakladne tisknout vstupenky a naklady klesly, tak se cena zvysila (pouze o DPH) nebo zustala stejna... tak se nekam neco ztratilo nebo mi ta rovnice nak nevychazi )
7.3.2012 Článek No uvidime, jak to s tou konkurenceschopnosti Hondy bude... ale treba prekvapej a jeste tech 5 koni v motoru nekde najdou... testy jsou jedna vec, ale zavody jsou zavody.
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist