Komentáře
Nalezeno 40 záznamů
24.6.2015 | Článek | A to je tak, když všem, kteří si chtěj ukousnout z velkýho koláče, připadá, že zrovna na ně zbylo malý sousto a chtěli by si urvat větší kus... a nakonec budou mít každej leda pěkně velký smradlavý H... +2 |
5.6.2015 | Článek | Tak vidim, ze se za tech par let, co uz na zavody coby soucast tymu nejezdim, stale vubec nic nezmenilo. Ani v Madarsku, kde ceskym jezdcum neustale delali problemy, ani v Alpe, kde technicky komisar rozhoduje porad stejne diletantskym zpusobem, ani v "praci" ceskych zastupcu v Jury. Porad stejna particka... +1 |
23.10.2013 | Článek | Komedie. Kdyz uz to teda gumari tezce nezvladli, jeste vic mne mrzi direktivni narizeni o vymene motorek a zkraceni zavodu a z toho plynouci zbytecna diskvalifikace 3 jezdcu. Zavodit se ma na trati a ne nekde u zeleneho stolu. Klidne se mohlo rict, ok hosi, garantujeme vydrz gumy jen 10 kol, je ale na vas, jak se s tim vyporadate, jestli risknete vic kol a nebo jestli pojedete vymenit motorku a kdy (rozhodnuti proste nechat na teamech a jezdcich). Nebo se taky motorka mohla menit 2x a odjet plna delka zavodu, predpokladam, ze vymenit 2 kola mechanici za 10 kol zas na te prvni zvladnou. Nicmene zajimalo by me, jak by menil motorku treba Bradl s tim kotnikem, kdyby jel... by tam ztratil spoustu vterin oproti tem zdravejm, co normalne preskocej. Za me palec dolu a Brigde s Dunlopem by meli dostat za toto poradnou pokutu. +8 -1 |
28.6.2013 | Článek | Jen technicky dotaz... kdyz dneska nejel kvaldu, jak muze startovat? Na vyjimku? |
8.1.2013 | Článek | Na druhou stranu spousta tech pomalejsich zavodniku bude mit diky tomu mene casu na nastaveni stroje, budou se muset soustredit na rychly cas na kolo misto otestovani napr. vydrze pneu a nastaveni moto na celou zavodni vzdalenost. Mozna je to "divacky atraktivnejsi", ale z hlediska mechaniku/jezdcu a pripravy stroje na to hlavni, tedy zavod, to asi neni uplne prinosem... |
20.12.2012 | Článek | JJ Horice ma ACR, tzn. kdo chce jezdit prirodaky, at si zaplati obe licence... na 3 zavody muze jet s tou a na dalsi 3 s druhou... no jo, vsechno to delaji urcite hlavne pro jezdce a vubec tu nejde o osobni spory a pritroublej boj o moc, ze? +1 |
19.12.2012 | Článek | S temi licencemi by obe zucastnene organizace zaslouzily poradne nakopat do (_).(_)! +4 |
10.10.2012 | Článek | V Australii bude prvni stejne Casey, o to se nenecha doma pripravit... +1 |
10.10.2012 | Článek | Pristi rok s nim budou mit ostatni kluci dost praci. Kawu se jim podarilo celkem doladit, je rychla a uz tolik nezere zadni gumu. Tom ma obrovskou vyhodu v tom, ze krom toho, ze je taky rychlej, tak temer nedela zasadni jezdecke chyby a dojizdi konstantne dost vepredu. Kdyby mu 2x v zavode neklekla technika, tak to bez problemu dal. Marco a Max jsou sice nekdy vyrazne rychlejsi, ale jindy zas nemaji svuj den a chyb delaji pomerne dost (v porovnani s Tomem). Byla to paradni sezona. +3 |
19.4.2012 | Článek | Myslim, ze neda. Ac jeden z top jezdcu, tak Cortese neni typem "pravidelne vyhravajiciho jezdce". Ano, sem tam nejaky zavod vyhraje, ale vetsinou bojuje spis o to podium nez o vitezstvi. Prirovnal bych ho k Pedrosovi v poslednich 2 letech v MotoGP. A myslim ze i Vinales bude rozhodne proti |
6.4.2012 | Článek | mmlmike: ja bych spis rek, ze to prave uz vyrobeny maj a potrebujou se toho jeste zbavit a udelat si misto ve skladu... Jinak mas pravdu. |
6.4.2012 | Článek | Moto3 - ty Hondi motory vypadaj dost zdechle oproti KTM. I Vinales, kterej ten cas nabral jenom svym jezdeckym umenim ma o 5 km/h min, nez vsechny KTM za nim. |
6.4.2012 | Článek | mmlmike: taky tam ale musis zapocitat to, ze ten ram a celou motorku stavelo a vyvijelo rok (i dele) x desitek lidi, naklady na vyrobu stroju pro vyrobu vsech dilu, plat Rossiho atd. Samozrejme je ta cena premrstena, ale i tak si myslim, ze celkove to jen zmensuje celkovou ztratu z toho budgetu, kterej do toho tovarna vali... |
11.3.2012 | Článek | No, ten, kdo z nejakeho duvodu nebude moct nakonec na drom jit a bude to vedet s predstihem, tak bude vstupenku dost tezko pripadne prodavat... to je 1. problem, druha podivna vec je, ze prestoze teda uz nemusej nakladne tisknout vstupenky a naklady klesly, tak se cena zvysila (pouze o DPH) nebo zustala stejna... tak se nekam neco ztratilo nebo mi ta rovnice nak nevychazi ) |
7.3.2012 | Článek | No uvidime, jak to s tou konkurenceschopnosti Hondy bude... ale treba prekvapej a jeste tech 5 koni v motoru nekde najdou... testy jsou jedna vec, ale zavody jsou zavody. |