Komentáře
Nalezeno 24 záznamů
19.9.2016 | Článek | A mě by se líbilo mít v garáži vedle CB-čka i originál Z 1-také krásná klasika |
23.3.2014 | Článek | Trošku futuristický , ale dobrý. Rozhodně vyhodit řetěz dát řemen a pak jenom jezdit a jezdit a jezdit (k Pepovi na chatu na slivovičku, ke Frantovi na Sauvignonek, k Cyrilovi na plzeňské a od každého za dva dny pěkně střízlivý zpátky...od jara do listopadu...pěkně kochačkou... tož k tomu ta motorka je... +1 -1 |
10.3.2014 | Článek | Takovej lepší Pérák...taky má šanci najet víc jak milion km jako ten můj... aj by ta Nevada šla do kupy spřítelkyniným Savagem... Hmmm... |
6.3.2014 | Článek | Jájovi1150 : Děkuji! Jsem velmi zklamán neaktivitou Suzuki..ale možná je to tím, že pomýšlím na pořízení Burgmana bez možnosti si na něj pořádně šáhnout... Boom skútrů a Suzuki nic?... +1 |
5.3.2014 | Článek | Bude letos Suzuki? A prosím o fundovanou odpověď! +5 |
16.2.2014 | Článek | Jsem se musel zasmát ! Buď je to od autora provokace (osobně jej neznám a nevím co kdy vytvořil on) nebo by svůj post odborníka ("smrdícího" starou strukturou ) měl předat někomu , kdo má nadhled. A vůbec by mi nevadilo, kdyby to byla jistá csholka - píše se šmrncem a dostatečnou nestrannou logikou... |
5.10.2012 | Článek | Nevím čém to je, ale připadne mi sympatická, ta CB 11OO. Co mi nesedí, je obrázek, kde její "majitel" pokukuje po starém supersportu CB 750 Four - že by ty čtyři výfuky a neotřelý zvuk - kdo zná, ví, že nenajde jiný syrovější nezaměnitelný zvuk či sedlo pro opravdové dva cestovatele...prostě by měla Honda ještě něco domyslet a dotvořit (alespoň dvě výfukové koncovky,po jedné na každé straně, trocha zavazadlového prostoru pod sedlem, nádrž na 400km(s Boldorem dělám i více) |
14.2.2011 | Článek | Hmmm...byly časy, kdy jsem ženským v autoškole záviděl - tak se jim instruktoři věnovali(samozřejmě, nevím, co si ve své ješitnosti (ti instruktoři !) slibovali ),ale péče o ty holky byla převeliká(prošel jsem autoškolami v Břeclavi, Českém Brodě, Kolíně a v Mikulově a musím říct, že postoj instruktorů byl vzorový). Na druhou stranu - jde vždy o jedince, každý jsme jiný. Po 36 letech různého ježdění: není nad to mít tandemistku nalepenou na zádech ,co ty "potfory" všechno svedou...hmmm... ... Myslím, že by mělo platit : Holky do toho! A blbci od toho! U těch blbců se to týká obou pohlaví,aby bylo jasno!!! A Dominice : rád Tě čtu! Jen tak dál. Kdo chce, porozumí tomu co jsi chtěla říct. Ostatní mezi ˇčtyřma očima" a pro ty Ostaní - výtky Ti pošlu mailem , ale až někdy jindy... ,"dneskáj" to šlo.! Bezva článek! |
30.1.2011 | Článek | Včíl nevím! Má to být humorný čtení pro holky nebo možná i pro chlapy nebo je to řízená střela do chlapů ? Měl-li být článek seriozní přiklonil bych se k názoru MIMOCZ a trochu bych se "potrápil" s jeho stavbou a nadhledem. Nemohu se zbavit dojmu, že rarach utékl Domče ze řetězu. Hodně sil do dalšího takového počínání! |
18.1.2011 | Článek | Jako vždy. MÓC ŠIKOVNÁ ! Aj Tá zkratka (CS - celkom sikovná) to vystihuje, enom eslik už néni čas změnit na HS (hodně...hromsky...sikovná) ...ááááále "pokušitelka". Mít o ehm ehm roků méně, koupím si ten neskutečný(ale sympatický) svařenec trubek taky a hádejte kam bych si ho vlakem nechal na sobotu a neděli dovézt? Přeji dostatek elánu a výdrž do psaní (i poetického),dělá mi, mimochodem, dobře na duši a HODNĚ ŠTĚSTÍ V NOVÉ SEZÓNĚ! |
26.10.2010 | Článek | Vývoj jde dál! Dokud nebudeme schopni se přemisťovat pouhou myšlenkou, budeme brát s vděkem i takovéto osobní přemisťovadlo a třeba i s variabilní úplnou kapotáží. Pěkný strojek!!! |
5.8.2010 | Článek | Zdravím všechny motorkáře! Článek je slušný, vzbuzuje naděje a naplnění dlouho očekávaných vylepšení pro naše dvoukolové lásky. Ale právě "to" slovo "dlouho" ve mně vyvolává smíšené pocity, zejména s ohledem na můj věk (více jak 50 let), to už člověk vyvažuje každý rok strávený na motocyklu zlatem... a mé výfuky jsou u "Leoše" dlouho...dlouho... Nějakou hotovou práci jsem už viděl, je pěkná (v článku se mi líbí třeba ta červená koncovka- je nádherná nebo některé pro choppery) pro mne by už nemusela mít zlepšující výkonové parametry (určitě ne významně zhoršující), jen by ta oprava pro můj , za chvíli historický "kousek" mohla být hotova. Tímto p. Nerada zdravím, přeji hodně úspěchů v podnikání(vím jak je těžké začít a držet malý podnik) a těším se na šťastné shledání u něj v dílně, kde sa "zkalíme" mými výrobky ihned, při předání těch jeho !!! |
9.4.2010 | Článek | Čím to, že se mi zdá tak povědomá a krásná... . Mohla by být ale s řemenem...to bych jenom jezdil a jezdil a jezdil a občas dolél benzín...a jezdil... |
22.3.2010 | Článek | Motocykl byl původně docela určitě myšlen jako levný a výkonný (oproti lidské síle) dopravní prostředek, který měl sloužit téměř k denní potřebě. Mana se mi zdá, že je k této myšlence velmi blízko. Uvažoval jsem a uvažuji o jejím pořízení, jen mi chybí ještě o něco přátelštější charakter -sekundární převod řemenem nebo kardanem. Pak už váhat nebudu! |
11.2.2010 | Článek | Konečně znovu pořádný UJM (univerzální japonský motocykl)... , a jinak, držím jí (VFR1200F) palce, tak jako každé motorce, vždyť má taky dvě kola a motor... |