Komentáře
Nalezeno 438 záznamů
17.11.2015 | Článek | Ten scrambler vypadá úžasně. Jenom je podle mě v článku chyba - myslím že Stornello bylo už tehdy 4T. Seikos: Ta V9 nebude o moc větší než V7. Jsou tam mohutně vypadající válce, hlavy a kola ale jinak to odhaduju na furt na stejný rozměry v podstatě daný velikostí pohonné jednotky (pořád je to smallblock). +1 |
17.11.2015 | Článek | Janda79: Dejme tomu že by se mašina ve stylu MT-01 neprodávala ale proč todle pojmenovávat MT když to s ní nemá nic společnýho? Proč to není FZ-10 nebo něco podobnýho když s původním Fazerem to má nepochybně společnýho víc než s MT-čkem? No a i litrovej nabušenej naháč by mohl vypadat jako motorka a né jako hromada plastových zbytků co někdo splácal dohromady. Po designové stránce mi pořád přijdou lepší naháče z přelomu tisíciletí než než tady ten ufo design i když nepochybuju o tom že nový mašiny líp jedou, brzdí atd... +1 |
9.11.2015 | Článek | Zodpovědnost nebo ne, takovej systém může dobře fungovat pokud žáci už na motorce umí jezdit ale když se člověk učí tak dělá chyby i když je sebevíc opatrnej. Jak už tu někdo psal, nebýt instruktora co mě opravil když jsem v autoškole něco vyřešil špatně tak bych tu už nemusel být. To co popisuje Pedrito si dovedu představit jako pokračování našeho výcviku ale určitě ne jeho náhradu. |
8.11.2015 | Článek | Pedrito: Ty vole to je paskvil, bez nějakýho ověření schopností nebo dohledu pustit žáka do provozu. Žádná znalost předpisů, žádná zkouška ovládání motorky - prostě nic neumíš ale jezdi si. A todle určitě časem okopírujeme protože "se to tak dělá na západě". |
7.11.2015 | Článek | Tak zrovna Am bych jako slupinu zrusil uplne, vzhledem k tomu ze to nestaci okolnimu provozu je to nebezpecnejsi nez dvacy co uz trochu jedou. |
3.11.2015 | Článek | Mě by zajímalo proč se všichni tak snaží zrušit dvojí řidítka. Podle mě je pitomost pustit žáka autoškoly do provozu a nedat instruktorovi šanci jeho motorku ovládat, nějaký příkazy přes interkom motorku nezastaví. Jinak krok správným směrem i když některý detaily jsou směšný. +1 |
3.11.2015 | Článek | Škoda, nabušenej přeplňovanej motor v malým lehkým rámu by mohla být hodně zábavná kombinace ale Suzuki to evidentně pojala jinak. |
3.11.2015 | Článek | Ta fotka R1150R (č.3 v článku, č.2 v galerii) je dobrá, stojánek je v hodně zajímavé poloze. |
23.10.2015 | Článek | Mě to přijde spíš jako "oškubaná Nevada" než V7. Tom-K Podle mě chybí v nabídce malý cenduro - NTX 750. |
21.10.2015 | Článek | afro-r1: Toho výfuku jsem si taky všiml, kdyby ho aspoň zakončily zahnutou koncovkou aby foukal dolů nebo do strany. Ale kolik taková stavba najede km? Bude to stačit tomu kufru uškodit? |
12.10.2015 | Článek | Možná to bude dobrá motorka ale asi by to chtělo zamyslet se nad významem slova naháč... +1 |
5.10.2015 | Článek | Vážně 8l nádrž? To dál nemá smysl ani číst. Předpokládám že to nemá spotřebu 2.5l na sto aby s tak malou nádrží šlo taky trochu jezdit a nestavět na každé benzínce. -4 |
30.9.2015 | Článek | Tragédie jako skoro každá "profesionální" přestavba. Jak je u toho jméno dílny tak to snad vždy nestojí za nic. Hezký přestavby občas vzniknou u majitele doma v garáži ale tady na ty profesionální splácaniny je většinou škoda původní motorky. Ale on se tu určitě objeví Abbany a vysvětlí nám že když si s tím někdo dal spoustu práce tak je potřeba to nekriticky obdivovat... +1 |
25.9.2015 | Článek | Trinlee: No pokud někdo předtím jezdil nějakou dvácu tak tvůj postup není špatnej ale pokud někdo udělá rovnou A2 tak je i zavřenej sport dost blbej nápad. Sice omezíš výkon ale zůstanou ostrý brzdy, agresivní geometrie atd. takže cílovou skupinu pro tady tu kategorii vidím. No a cena je pro nás třeba vysoká ale v bohatších státech ani to nebude problém. U nás si náctiletí málokdy můžou koupit novou motorku i když se bavíme o těch cenově dostupných... |
22.9.2015 | Článek | Ať to "navoní" jak chcou, pořád to bude jenom skůtr... +1 -2 |