renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

stráťa

Offline: Dnes v 13:08 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 35
Město: Holubice
Lokalita: Vyškov Jihomo...
Poděkoval: 3x
Pomohl: 52x
Založil témat: 6x
Napsal příspěvků: 4285x
Body komentářů: 104 / -63
ID uživatele: 66392
Registrace: 21.3.2008

Adresa profilu:http://strata.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 438 záznamů

9.4.2024 Článek Dvojnásobná cena rozhodně není argument jenom pro nevydělávající. Jsou lidi co nemají motorky jako jediný koníček atd. a i když by třeba byli schopní ty dražší stroje zaplatit tak nechcou a nepotřebují víc než nabízí 450MT.
8.4.2024 Článek LukeWalker: Mezi těma mašinama je hlavně propastný rozdíl v ceně. 660R byla podle testu na M.cz prodávaná v roce 2005 za 196 860 Kč, to je po započtení inflace takovej rozdíl že ty motorky srovnávat vlastně ani nejde.
8.4.2024 Článek Kdyby jenom cenou, čínskýho fakáče ukazuje hlavně tím že asi jediná konkurence 450MT je 450MT v jiné barvě. Nenapadá mě podobně zaměřený stroj "tradičních výrobců", ti se nás roky snaží přesvědčit že 100+ koňový litr je motorka pro začátečníka a s ničím menším (a levnějším) se prakticky nedá jezdit.
17.1.2024 Článek U Svartpilenu sám nevím ale Vitpilen jednoznačně předchozí generace. Ta nová "ztratila sama sebe". Byl to takovej fantastickej nahatej sport, moderní cafe racer...teď je to jeden z mnoha naháčů. Ty vysoký řidítka a uvolněná pozice jsou pro mě hrozné zklamání. Ale ono se to asi dalo čekat, Vitpilen je s každou další změnou (koncept -> 1. gen. -> facelift -> 2. gen.) mírnější a mírnější.
18.8.2022 Článek Fyro: Třeba proto že srovnává nesrovnatelné motorky. Neosport Cafe má skoro dvojnásobnej objem i cenu. To prostě nejsou konkurenční motorky.
18.8.2022 Článek Bylo by opravdu hodně smutný kdyby ten Triumph za trojnásobek ceny neměl výrazně lepší parametry ale hlavně to asi nebylo pointou toho co napsal K167.
9.8.2022 Článek Sir_CHerokee: Asi jak který - Classic je polstrovanej víc než je potřeba. Málo polstrovaný "prkno" je překvapivě to nejpohodlnější co jde na motorku vymyslet díky tomu že váha zůstane na správných místech (sedací kosti) zatímco v měkkým sedle se rozloží i kam nemá. Vždycky se do Classica zabořím tak že prvních 30 minut je to poholný křesílko, pak to přestává být pohodlný a po hodině jízdy to sedlo začínám nenávidět.
30.5.2022 Článek PetrosPV: Enfield je možná proti "jawě" tuctovka ale opravdu netrpí nezájmem okolí a určitě je mnohem rozumnější volba než ta nedodělaná "Jawa". Třeba zpracování těch dvou ani nejde srovnávat - Enfieldu jdou vytknout hlavně drobnosti zato na jawu se nedá dívat zblízka.
6.5.2022 Deník Ta první fotka s demonstranty za noční klid je moc dobrá.
+1 -1
19.4.2022 Článek SuperSic58: Nesmysl to není právě proto že se Classic hodí na každodenní ježdění. Občas prostě potřebuješ najít něco co nevíš kde je, zastavovat každou chvíli je otrava a mobil na řidítkách je proti tripperu nepraktickej a hnusnej.
18.4.2022 Článek Motorka je dvoumístná, jenom s tím druhým sedlem nevypadá tak dobře. A protože na ježdění ve dvou už je to opravdu trochu slabý tak druhý sedlo asi všichni hned sundávaj.
18.4.2022 Článek Hezkej test a palec nahoru za otestování classica mimo asfalt. I když ho tam asi spousta majitelů nebude chtít vzít tak se classic na nezpevněných cestách cítí opravdu dobře.

"Hele támhle jsou zajíci. A jedu pod borovicema. A jedu to pět a pade a je mi to úplně jedno."
Opravdu skvělý zhodnocení charakteru motorky. Classic ukldňuje a zpomaluje tak že vidím věci který na rychlé motorce ignoruji protože sleduji kam jedu - pak se vrátím a uvědomuju si že sem vlastně nic neviděl.

"Jestli jsem se zbláznil, tak léčbu předem odmítám. Mně je takhle dobře."
To je geniální věta. Smím si ji nechat vytisknout na nálepku?
+3 
14.2.2022 Článek "Blbý je, že si nejsem jistej jestli to bude někoho zajímat, vidím spoustu dnešních mladých jak jim krásný jezdecký kůň nic neříká a nejradši by furt jen jezdili kolem na motocyklech a v automobilech..." Neznámý Frankie kolem roku 1900
3.2.2022 Článek Tak já bych asi v šestnácti dal za Svartpilen “levou kouli” a i teď po těch husqvarnách pořád koukám i když hlavně na Vitpilen 401.
24.1.2022 Článek Přijde mi že motorky neztrácí cenu až tak dramaticky jako auta. Většinou kdo si koupí novou motorku tak už ji může docela často obměňovat s tím že prodá "starou" a něco málo přihodí takže těch nových mašin může být překvapivě hodně i u člověka s "normálním platem".
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 30
Následující

TOPlist