renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Deadman

Offline: Dnes v 00:11 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Vlkov pod Oš
Lokalita: Nymburk Střed...
Pomohl: 62x
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 5062x
Body komentářů: 25
ID uživatele: 65418
Registrace: 9.3.2008

Adresa profilu:http://deadman.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 20 záznamů

4.4.2024 Článek Já si počkám na klasický automat s hydroměničem.
14.3.2024 Článek Na problémy se zápěstím se dělá taková plastová objímka na plynovou rukověť.
Mám ale pocit, že váš kolega potřebuje především vyřešit, jak kouřit za jízdy.

+3 
25.2.2024 Článek Jardo, nepochopil jsi to. Nepsal jsem, že si zadavatelé reklamy platí články. Píšu, že zadavatelé reklamy si platí zobrazování reklam uživatelské skupině a tedy my uživatelé jsme tím produktem, který prodáváte. Obsah pro uživatele tvoříte nezávisle, bez něj by těch uživatelů a zobrazení reklam moc nebylo. To je normální obchodní model, na kterém funguje většina internetu. Samozřejmě to děláte i protože to děláte rádi. Není to ale tak, že byste to platili ze své kapsy a my to měli zdarma. Pokud na nás působí reklama, není to zdarma. Platíme nepeněžně tím, že jsme tou reklamou ovlivněni ať chceme nebo ne.

Ano zadarmo něco dělám, provozuji malý web s fórem pro úzkou skupinu nadšenců. Zcela bez reklam, hosting platím ze své kapsy, od nikoho nechci ani korunu. To lze samozřejmě jen u malého amatérského webu s minimálními provozními náklady.
25.2.2024 Článek Příjde mi nefér se ohánět tvrzením, že ten obsah děláte zdarma. Protože to není pravda . Jste placeni reklamou, tedy zákazníkem jsou zadavatelé reklamy a uživatelé jsou produktem, který jim prodáváte.
Bylo by tedy fér hned na začátku napsat zcela otevřeně, že příjmy z reklam stěží pokrývají tvorbu obsahu a proto hledáte další příjmy.
+13 
18.10.2023 Článek Mám dlouhodobou zkušenost s vyhřívanými hefty Saito (Louis.de) různých modelů, Oxford a starší Daitona.

Saito jsou všechny bídné. Topí slabě, lámou se jim kabely v heftu na straně plynu. Ovládání průměrné, životnost gumy dostatečná (ale těžko říct u toho na straně plynu, tam se dřív ulomí kabel). Za nízkou cenu nízká kvalita. Jejich jedinou výhodou staršího provedení s ovládáním otočným kolečkem je, že po vypnutí a zapnutí motorky (např na benzínce) to zůstane nastavené a člověk je nemusí znovu zapínat.

Starší Daitona topí skvěle, asi nejsilnější ze všech, i v mírném mrazu používám max druhý ze 4 stupňů. Několik let funguje bez problému a nadměrného opotřebení. Zásadní problém je nedomyšlené ovládání jedním tlačítkem, navíc tuhým, které je nutné minimálně 3 vteřiny držet silně zmáčknuté, aby se to zapnulo. Za jízdy nepříjemné.

Oxfordy mám teprve krátce (půl roku). Hřejí dobře, ovládání 2 tlačítky je mnohem pohodlější - stačí krátce ťuknout palcem na měkké tlačítko. Bohužel si to nepamatuje nastavení, takže po vypnutí a zapnutí motorky např při tankování je potřeba je opět zapnout. Životnost nemohu hodnotit, to nejdřív po 3 letech.

Samozřejmě mám na všech motorkách i blástry, ty jsou ještě důležitější než vyhřívané hefty.
8.2.2023 Článek Mě by zajímalo, jak to s tou pohotovostní hmotností je. Výrobci uvádějí různá čísla, která se někdy i některý rok změní, aniž by se něco změnilo na onom modelu.
Nebylo by špatné při (nejen) srovnávacích testech ty motorky natankované zvážit.
Jde to i běžnou osobní váhou, nejdřív jedno kolo, pak druhé a sečíst.
+1 
8.10.2020 Článek Dovolím si nesouhlasit s "není to guma ryze offroadová, jako třeba E-09 Dakar nebo TKC 80".
Naopak, TKC 80 a E-09 jsou cestovní univerzály, na kterých bezpečně dojedete do Albánie a zpět, aniž by vám vzorek zmizel před očima. Přitom se v terénu neztratí, ale je to kompromis.
Ryze offrodová guma je například C-02, která vám v terénu poskytne maximum, ale na silnici je to jen na kratší nutné přejezdy. Pokud to máte 10km do vašeho offroadového ráje, pak je to dobrá volba. Pokud jedete na dovolenou, musíte je vézt na nosiči a přezouvat až na místě.

V článku mi chybí problematika řadící a brzdové páky, které také občas dojdou k újmě, ani nemusíte lehnout. Stačí trčící pařez v trávě.
I dobré blástry páčky neochrání vždy. Dále pomůže páčky zkrátit o třetinu délky, pravděpodobnost zlomení tím klesne asi 3x. Stále je ale důležité vozit sebou náhradní spojkovou páčku a základní nářadí na její výměnu. Druhovýrobní páčka stojí pár korun a zachrání vás v těžko řešitelné situaci. Podobné je to s řadičkou. Když přijdete o brzdu, máte ještě druhou. Nicméně páčka přední brzdy je skladná.
+1 
24.12.2017 Článek Ten tachometr s digitálním počítadlem si mohli odpustit. Mechanické počítadlo zapadá do klasiky, do které se celá značka profiluje. Digitální počítadlo je prostě jen zastaralé bez jakéhokoliv estetického kouzla.
Kdyby raději něco udělali z tou tragickou převodovkou. Řadí to ještě mnohem hůř než Jawa a odstupňování je nedostatečné.
13.9.2016 Článek Motor 638 je dobrá volba, sice vibruje, ale nedá se zadřít vedrem, pouze chudou směsí.
13.9.2016 Článek Tohle má skutečné kouzlo cestování! Narozdíl od těch namyšlenců se žlutým cirkusem, kteří to po prvních dvou cestách úplně zazdili.
+1 
24.1.2016 Článek Polonina Svinovec je krásná. U toho jezera pod vrcholem Gerišacka spíme vždy když tam jedeme. Terénní náročnost není až tak dramatická, je to asi nejsnadnější z tamních polonin. Teda až na Runu, tam kromě dvou zábavných cest vede i naprosto nudná panelovka.
Je škoda, že jste vynechali dvě krásné poloniny, kolem kterých jste jeli: Runa a Boržava.
17.8.2015 Článek Velmi pěkné. Škoda s tím poškozeným foťákem, mohly být dobré fotky.
12.5.2015 Článek Já si ten dvouspojkovej automat představit dovedu. Ale jen v případě že by se to ovládalo místo čudlíků nožní pákou a na řidítkách by byla páka umožňující elektronicky ovládat zrovna aktivní spojku. Ovládalo by se to jako manuál, ale řadilo by to ve zlomku vteřiny a bez nutnosti zmáčknout spojku. Automat nemusí fungovat jen v módu kdy si řadí sám, nečekaně a jinak než by chtěl řidič.
14.3.2015 Článek Technická zhovadilost. Mám pocit, že to plánovali patentovat 1.4. ale nějakou chybou to prošlo dřív. A nebo tak jako v mnohých jiných firmách, konstruktéři v BMW dostávají prémie za patenty bez ohledu na smysluplnost a použitelnost.
BMW má výhodu, že jeho tradiční koncepce boxeru má nejlepší vlastnosti ze všech možností, jak lze dva válce uspořádat.
Pokud jsou pro velký cruiser dva válce málo, 4-válcový boxer je také dobře fungující osvědčená koncepce, při objemu 2L+ by si zákazníky našel a v Cruiseru by nevadila délka, tam je to dokonce plus.
-1
1.12.2014 Článek HD vyrobený v Indii, BMW částečně vyrobené v číně, proč? Kvůli mírné úspoře na výrobních nákladech zničit čest a image značky? Tímhle příjdou o pověst, jedinou věc co je na trhu zvýhodňuje proti asijské konkurenci.
V dnešní automatizované strojní výrobě ty mzdové náklady nedělají takový podíl.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist