Komentáře
Nalezeno 30 záznamů
4.3.2025 | Článek | Mě by zajímalo, jak jsou na tom dodavatelé. Zejména ti, jimž KTM tvořilo většinu obratu. Čtvrt roku bez zakázek a navíc za ty předcházející dostanou zaplaceno jen 30% dlužné částky, to je pro menší firmy likvidační. Být dodavatelem KTM, už bych pro ně nic nedělal, pokud bych vyloženě nemusel. Také by to chtělo nějaké podrobnosti k tomu, kde KTM vezme těch půl miliardy. Pokud je dodá City Group, určitě bude chtít zajištění nebo akcie. Jinak by to byli úplní blázni. |
12.12.2024 | Článek | Za zmínku stojí, že těch 2000 motorek na skladě je víc, než celkové prodeje za celý loňský rok. To je naprosto brutální a nelze pochopit, proč vedení nezatáhlo za záchrannou brzdu mnohem dřív. I desetina by byla hodně. +4 |
3.12.2024 | Článek | Je někde věrohodný zdroj informace, že "Výprodej neprodaných motocyklů společnost podpořila poukazem pro zaměstnance ve výši až 8000€"?? Zde fóru je téma, kde se diskutuje o tom, zda je to pravda, nebo fáma. |
8.10.2024 | Článek | Stejnosměrné napětí je dle předpisů bezpečné do 60V. Takže 48V soustava s nabíjecím napětím spolehlivě pod 60V neohrožuje nikoho úrazem el. proudem a nevyžaduje žádná speciální opatření pro používání ani pro údržbu. |
7.10.2024 | Článek | Za mě je to výborná stavba pro další vývoj konceptu. Ale do prodeje běžným zákazníkům to nepatří: Nedodělaná převodovka, co mechanicky ani elektronicky nefunguje, těžce nedotažené uživatelské rozhraní, nedotažené jízdní vlastnosti a zástavba - moc dlouhý rám, rejd, nevhodná univerzální baterka kterou nelze dobře umístit místo dvou baterek tvarovaných speciálně pro ten model umístěných vhodněji vzhledem k těžišti. +3 |
23.9.2024 | Článek | Kde se ty Husqvarny dnes vyrábějí? Skládají to z vlastních, čínských a indických dílů přímo v KTM v Rakousku, nebo mají montážní linku i ve Švédsku? |
23.9.2024 | Článek | Je to novější univerzální KTM/CF-Moto 790, co v rámci spolupráce vyrábí CF Moto v Číně. Univerzální levný motor z Číny = větší zisk. |
5.9.2024 | Článek | Tyto motorky mě sice nezajímají, ale musím pochválit redakci, že si pořídila váhu. Při srovnávání endur to bude podstatná informace. U mnohých dalších motorek to odhalí rozdíl mezi číslem na papíru a realitou. |
29.5.2024 | Článek | Mě vždy zajímalo, co je v nejvyšším patře Vrbovky, kde není prodejní plocha. Kancly? Sklady? Vždy jsem měl představu, že tam sídlí redakce Motorkáři.cz v místnosti 6 x 4 metry, která slouží jako administrativní kancl a sklad zároveň. Ale teď jsem zjistil, že ti mají velký kancl jinde. |
4.5.2024 | Článek | Tenhle systém - robotizovanou manuální převodovku - BMW už nasadilo - před 25 lety v E46 M3 pod názvem SMG. Mělo to formu zařízení přišroubovaného k manuální převodovce místo táhla řazení a spojkového válce. Teoreticky to bylo perfektní, bylo to živější než klasický automat v ne-M motorizacích, který v té době neměl dobré zamykání měniče. Prakticky to mělo pár záludností a bylo to poruchové. Polovina majitelů to časem odmontovala a dala tam místo toho řazení a spojkový pedál z manuální verze. Klasické automaty s hydroměničem se osvědčily mnohem lépe. Byly bezproblémové (na poměry BMW) a uživatelsky přívětivější - řadí to naprosto plynule a popojíždět to může jak dlouho chce, žádná spojka se tam nehobluje. Jsem zvědavej, jestli se v BMW jednou rozhoupou a dají tam hydroměnič a planetové převody řazené mokrými spojkami jako v klasickém automatu. Všechny LC modely GS jsou stejně těžké jak kráva, tak těch 20kg navíc už nehraje roli. +1 |
4.4.2024 | Článek | Já si počkám na klasický automat s hydroměničem. ![]() |
14.3.2024 | Článek | Na problémy se zápěstím se dělá taková plastová objímka na plynovou rukověť. Mám ale pocit, že váš kolega potřebuje především vyřešit, jak kouřit za jízdy. +3 |
25.2.2024 | Článek | Jardo, nepochopil jsi to. Nepsal jsem, že si zadavatelé reklamy platí články. Píšu, že zadavatelé reklamy si platí zobrazování reklam uživatelské skupině a tedy my uživatelé jsme tím produktem, který prodáváte. Obsah pro uživatele tvoříte nezávisle, bez něj by těch uživatelů a zobrazení reklam moc nebylo. To je normální obchodní model, na kterém funguje většina internetu. Samozřejmě to děláte i protože to děláte rádi. Není to ale tak, že byste to platili ze své kapsy a my to měli zdarma. Pokud na nás působí reklama, není to zdarma. Platíme nepeněžně tím, že jsme tou reklamou ovlivněni ať chceme nebo ne. Ano zadarmo něco dělám, provozuji malý web s fórem pro úzkou skupinu nadšenců. Zcela bez reklam, hosting platím ze své kapsy, od nikoho nechci ani korunu. To lze samozřejmě jen u malého amatérského webu s minimálními provozními náklady. |
25.2.2024 | Článek | Příjde mi nefér se ohánět tvrzením, že ten obsah děláte zdarma. Protože to není pravda . Jste placeni reklamou, tedy zákazníkem jsou zadavatelé reklamy a uživatelé jsou produktem, který jim prodáváte. Bylo by tedy fér hned na začátku napsat zcela otevřeně, že příjmy z reklam stěží pokrývají tvorbu obsahu a proto hledáte další příjmy. +13 |
18.10.2023 | Článek | Mám dlouhodobou zkušenost s vyhřívanými hefty Saito (Louis.de) různých modelů, Oxford a starší Daitona. Saito jsou všechny bídné. Topí slabě, lámou se jim kabely v heftu na straně plynu. Ovládání průměrné, životnost gumy dostatečná (ale těžko říct u toho na straně plynu, tam se dřív ulomí kabel). Za nízkou cenu nízká kvalita. Jejich jedinou výhodou staršího provedení s ovládáním otočným kolečkem je, že po vypnutí a zapnutí motorky (např na benzínce) to zůstane nastavené a člověk je nemusí znovu zapínat. Starší Daitona topí skvěle, asi nejsilnější ze všech, i v mírném mrazu používám max druhý ze 4 stupňů. Několik let funguje bez problému a nadměrného opotřebení. Zásadní problém je nedomyšlené ovládání jedním tlačítkem, navíc tuhým, které je nutné minimálně 3 vteřiny držet silně zmáčknuté, aby se to zapnulo. Za jízdy nepříjemné. Oxfordy mám teprve krátce (půl roku). Hřejí dobře, ovládání 2 tlačítky je mnohem pohodlější - stačí krátce ťuknout palcem na měkké tlačítko. Bohužel si to nepamatuje nastavení, takže po vypnutí a zapnutí motorky např při tankování je potřeba je opět zapnout. Životnost nemohu hodnotit, to nejdřív po 3 letech. Samozřejmě mám na všech motorkách i blástry, ty jsou ještě důležitější než vyhřívané hefty. |