renocar_brezen



PROFIL UŽIVATELE

Deadman

Offline: Dnes v 00:29 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Vlkov pod Oš
Lokalita: Nymburk Střed...
Pomohl: 80x
Založil témat: 9x
Napsal příspěvků: 5385x
Body komentářů: 33
ID uživatele: 65418
Registrace: 9.3.2008

Adresa profilu:http://deadman.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 30 záznamů

4.3.2025 Článek Mě by zajímalo, jak jsou na tom dodavatelé. Zejména ti, jimž KTM tvořilo většinu obratu. Čtvrt roku bez zakázek a navíc za ty předcházející dostanou zaplaceno jen 30% dlužné částky, to je pro menší firmy likvidační. Být dodavatelem KTM, už bych pro ně nic nedělal, pokud bych vyloženě nemusel.
Také by to chtělo nějaké podrobnosti k tomu, kde KTM vezme těch půl miliardy. Pokud je dodá City Group, určitě bude chtít zajištění nebo akcie. Jinak by to byli úplní blázni.
12.12.2024 Článek Za zmínku stojí, že těch 2000 motorek na skladě je víc, než celkové prodeje za celý loňský rok. To je naprosto brutální a nelze pochopit, proč vedení nezatáhlo za záchrannou brzdu mnohem dřív. I desetina by byla hodně.
+4 
3.12.2024 Článek Je někde věrohodný zdroj informace, že "Výprodej neprodaných motocyklů společnost podpořila poukazem pro zaměstnance ve výši až 8000€"??
Zde fóru je téma, kde se diskutuje o tom, zda je to pravda, nebo fáma.
8.10.2024 Článek Stejnosměrné napětí je dle předpisů bezpečné do 60V. Takže 48V soustava s nabíjecím napětím spolehlivě pod 60V neohrožuje nikoho úrazem el. proudem a nevyžaduje žádná speciální opatření pro používání ani pro údržbu.
7.10.2024 Článek Za mě je to výborná stavba pro další vývoj konceptu.
Ale do prodeje běžným zákazníkům to nepatří: Nedodělaná převodovka, co mechanicky ani elektronicky nefunguje, těžce nedotažené uživatelské rozhraní, nedotažené jízdní vlastnosti a zástavba - moc dlouhý rám, rejd, nevhodná univerzální baterka kterou nelze dobře umístit místo dvou baterek tvarovaných speciálně pro ten model umístěných vhodněji vzhledem k těžišti.
+3 
23.9.2024 Článek Kde se ty Husqvarny dnes vyrábějí? Skládají to z vlastních, čínských a indických dílů přímo v KTM v Rakousku, nebo mají montážní linku i ve Švédsku?
23.9.2024 Článek Je to novější univerzální KTM/CF-Moto 790, co v rámci spolupráce vyrábí CF Moto v Číně. Univerzální levný motor z Číny = větší zisk.
5.9.2024 Článek Tyto motorky mě sice nezajímají, ale musím pochválit redakci, že si pořídila váhu.
Při srovnávání endur to bude podstatná informace. U mnohých dalších motorek to odhalí rozdíl mezi číslem na papíru a realitou.
29.5.2024 Článek Mě vždy zajímalo, co je v nejvyšším patře Vrbovky, kde není prodejní plocha. Kancly? Sklady?
Vždy jsem měl představu, že tam sídlí redakce Motorkáři.cz v místnosti 6 x 4 metry, která slouží jako administrativní kancl a sklad zároveň. Ale teď jsem zjistil, že ti mají velký kancl jinde.
4.5.2024 Článek Tenhle systém - robotizovanou manuální převodovku - BMW už nasadilo - před 25 lety v E46 M3 pod názvem SMG. Mělo to formu zařízení přišroubovaného k manuální převodovce místo táhla řazení a spojkového válce.
Teoreticky to bylo perfektní, bylo to živější než klasický automat v ne-M motorizacích, který v té době neměl dobré zamykání měniče. Prakticky to mělo pár záludností a bylo to poruchové. Polovina majitelů to časem odmontovala a dala tam místo toho řazení a spojkový pedál z manuální verze. Klasické automaty s hydroměničem se osvědčily mnohem lépe. Byly bezproblémové (na poměry BMW) a uživatelsky přívětivější - řadí to naprosto plynule a popojíždět to může jak dlouho chce, žádná spojka se tam nehobluje.

Jsem zvědavej, jestli se v BMW jednou rozhoupou a dají tam hydroměnič a planetové převody řazené mokrými spojkami jako v klasickém automatu. Všechny LC modely GS jsou stejně těžké jak kráva, tak těch 20kg navíc už nehraje roli.
+1 
4.4.2024 Článek Já si počkám na klasický automat s hydroměničem.
14.3.2024 Článek Na problémy se zápěstím se dělá taková plastová objímka na plynovou rukověť.
Mám ale pocit, že váš kolega potřebuje především vyřešit, jak kouřit za jízdy.

+3 
25.2.2024 Článek Jardo, nepochopil jsi to. Nepsal jsem, že si zadavatelé reklamy platí články. Píšu, že zadavatelé reklamy si platí zobrazování reklam uživatelské skupině a tedy my uživatelé jsme tím produktem, který prodáváte. Obsah pro uživatele tvoříte nezávisle, bez něj by těch uživatelů a zobrazení reklam moc nebylo. To je normální obchodní model, na kterém funguje většina internetu. Samozřejmě to děláte i protože to děláte rádi. Není to ale tak, že byste to platili ze své kapsy a my to měli zdarma. Pokud na nás působí reklama, není to zdarma. Platíme nepeněžně tím, že jsme tou reklamou ovlivněni ať chceme nebo ne.

Ano zadarmo něco dělám, provozuji malý web s fórem pro úzkou skupinu nadšenců. Zcela bez reklam, hosting platím ze své kapsy, od nikoho nechci ani korunu. To lze samozřejmě jen u malého amatérského webu s minimálními provozními náklady.
25.2.2024 Článek Příjde mi nefér se ohánět tvrzením, že ten obsah děláte zdarma. Protože to není pravda . Jste placeni reklamou, tedy zákazníkem jsou zadavatelé reklamy a uživatelé jsou produktem, který jim prodáváte.
Bylo by tedy fér hned na začátku napsat zcela otevřeně, že příjmy z reklam stěží pokrývají tvorbu obsahu a proto hledáte další příjmy.
+13 
18.10.2023 Článek Mám dlouhodobou zkušenost s vyhřívanými hefty Saito (Louis.de) různých modelů, Oxford a starší Daitona.

Saito jsou všechny bídné. Topí slabě, lámou se jim kabely v heftu na straně plynu. Ovládání průměrné, životnost gumy dostatečná (ale těžko říct u toho na straně plynu, tam se dřív ulomí kabel). Za nízkou cenu nízká kvalita. Jejich jedinou výhodou staršího provedení s ovládáním otočným kolečkem je, že po vypnutí a zapnutí motorky (např na benzínce) to zůstane nastavené a člověk je nemusí znovu zapínat.

Starší Daitona topí skvěle, asi nejsilnější ze všech, i v mírném mrazu používám max druhý ze 4 stupňů. Několik let funguje bez problému a nadměrného opotřebení. Zásadní problém je nedomyšlené ovládání jedním tlačítkem, navíc tuhým, které je nutné minimálně 3 vteřiny držet silně zmáčknuté, aby se to zapnulo. Za jízdy nepříjemné.

Oxfordy mám teprve krátce (půl roku). Hřejí dobře, ovládání 2 tlačítky je mnohem pohodlější - stačí krátce ťuknout palcem na měkké tlačítko. Bohužel si to nepamatuje nastavení, takže po vypnutí a zapnutí motorky např při tankování je potřeba je opět zapnout. Životnost nemohu hodnotit, to nejdřív po 3 letech.

Samozřejmě mám na všech motorkách i blástry, ty jsou ještě důležitější než vyhřívané hefty.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist