renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Milda89

Offline: Dnes v 11:33 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 34
Město: Soběslav
Lokalita: Tábor Jihočes...
Poděkoval: 4x
Založil témat: 14x
Napsal příspěvků: 175x
Body komentářů: 17 / 1
ID uživatele: 61017
Registrace: 9.8.2009
ICQ:278404327

Adresa profilu:http://milda89.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 73 záznamů

22.3.2024 Článek omg: to je v pohodě, jsem rád že to můžeme přátelsky probrat. Ptát se nikde nemusím, procestoval jsem půlku světa a každý den jsem v kontaktu s lidmi z celého světa. Nebudu se pouštět do dlouhých diskusí a zkušeností přenesených i těch osobních, které mám, dobrých i špatných. Jen bych to uzavřel tak, že všude na světě jsou lidé dobří, stejně jako ti nedobří. Nejen ze svých zušeností jsem velmi vzdálen toho lidi posuzovat podle náboženství, národnosti, rasy. A zrovna Toprak je úžasný jezdec se zajímavým příběhem, s úžasným talentem. Jeho chování na trati i mimo trať jsem málokdy viděl jako kontroverzní. Nicméně zda ten původní příspěvek byl opravdu mířen jen na to, že je to Turek a právě proto ho nemusí (chtěl jsem věřit že to tak nemyslel), doporučil bych původnímu pisateli to samé - cestovat po světě, především mluvit s lidmi, naučit se cizí jazyky a rozšířit si obzory. ;)
20.3.2024 Článek Jo tak, takže je to jenom o národnosti. Já takhle nepřemýšlím, takže to nechápu, pravda je, že Italové, Španělé a další agresivně nejezdí .
18.3.2024 Článek Přátelský dotaz, proč ho nemusíš? Je to poměrně skromný kluk, pokud vím tak málokdy někoho obviňuje za svoje problémy, vypracoval se ze stuntridera - má celkem rozdílnou cestu od ostatních... mě připadá jako sympaťák, moc negativního na něm nevidím. Proto mne to zajímá -)
2.2.2024 Článek Yamasaki: hliníkový rám je taky více komplexní téma. Desmosedici s karbonovým rámem vyhrála sedm závodů v letech 2009 a 2010, všechny s Caseym Stonerem. Tento rám však nezůstal o moc déle ne proto, že by materiál nebyl správný, ale s největší pravděpodobností proto, že koncept Ducati používat motor jako součást podvozku už nedával smysl, když ultra vysoké úhly náklonu vyžadují pružnost podvozku. Taky tam došlo na změnu objemu motoru z 800ccm na 1000ccm. Nicméně ke karbonu jako materiálu se opět vrací, KTM už loni nasadila Pedrosu s karbonovým rámem který dojel na divokou kartu 4. a další výrobci už také testují karbonové prvky rámu. Tak uvidíme jak se bude dál technika posouvat .
2.2.2024 Článek Yamasaki: Nesouhlasím, o koncese v Ducati přišli myslím už v roce 2016 nebo nejpozději na začátku roku 2017. První titul od té doby přinesli až 2022. Koncese jim pomohly urychlit vývoj a dostat se do konkurenceschopné formy, ale titul díky nim nezískali. Zároveň je dobré zmínit i rok 2020, kdy měli velké problémy s adaptací na novou konstrukci pneumatik Michelin, kterou v podstatě řešili celý rok a ve výsledcích se dost propadli.
Zajímavé je se podívat na věc z hodně teoretické/spekulativní roviny, kdyby se MM93 dostal do jeho pozdějších úrazových problémů už v roce 2017, Ducati by měla 3 tituly 2017,2018,2019 - tady byl všude vicemistr AD04. Ten měl mimochodem tu smůlu, že závodil proti MM93 v jeho nejlepší formě.
1.2.2024 Článek přesně tak, poslední systém ústupků měla Ducati, KTM i APrilia i Suzuki. To bylo v době dominance velkých japonských značek. Pro Ducati to bylo někdy v období 2015-16, KTM a Aprilia o ně přišly ještě dýl. Minimálně v roce 2019 když jsem byl na VC Rakouska je ještě měli, obě jezdily na chvostu. Tehdy to znamenalo, že mohli mít více motorů na sezonu, více dělat vývoj (asi mohli i inovovat během sezony) a končilo to pravidelným umistěním na podiu. Takhle nějak si to pamatuji, pokud je tam drobná nepřesnost tak se omlouvám.
10.1.2024 Článek Zajímavostí je, že Danilo Petrucci a Andrea Verona (mistr sevěta Enduro) pojedou na 2T 500ccm strojích Tomasin racing t500!!!
+5 
5.1.2024 Článek Ano, všechny CZ stavby jsou plně pojízdné, jízda se dá najít i na youtube
3.11.2023 Článek opravuji se, Lorenzo testoval poslední test v r.2016, pokud se nepletu tak první posezoní testy ale absolvovat nemohl.
3.11.2023 Článek ...nicméně Yamaha má častěji takovou tvrdší politiku vůči odcházejícím jezdcům, stejné to bylo například s Lorenzem v době odchodu k Ducati, musel čekat dokonce až do dalšího roku.
3.11.2023 Článek Toto je velmi zvláštní. Oficiálně bylo řečeno, že mu byly dány nějaké podmínky, které ale nechtěl akceptovat. Dost bych se divil, kdyby to bylo takto jednoduché, jak je psáno v článku (pravda, jako kuloár paddocku, tedy nic ofiko). Toprak testovat chtěl a byl hodně zklamaný, že to nedopadlo.
17.9.2023 Článek Bassaniho a Rinaldiho už párkrát porazil. Největší výzva bude Toprak a Álvaro. Petrux udělal neuvěřitelný krok vpřed poslední 3-4 závody, upravili mu motorku na míru a našli společně správné nastavení. A to byl začátkem léta na vahách, jestli vůbec pokračovat. Takovéhle momenty měl ve své kariéře více, ale obdivuji ho jak to vždycky všechno zvládla a dokázal nemožné. Věřím, že to zvládne a i kdyby ne, už teď předvedl něco neuvěřitelného jak ve wsbk, tak všude jinde kde jezdil.
28.8.2023 Článek Karel17: ok díky, zkusím dohledat, oba weby sleduji a asi jsem to nezachytil.
28.8.2023 Článek mohu vědět zdroj informací k těm nakoupeným motorářům z Ducati? Sleduji všechny možné zahraniční weby a zdroje a toto čtu poprvé, zajmalo by mne to. Díky
2.8.2023 Článek Rins má smlouvu jen na rok ;)
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

TOPlist