Komentáře
Nalezeno 73 záznamů
22.3.2024 | Článek | omg: to je v pohodě, jsem rád že to můžeme přátelsky probrat. Ptát se nikde nemusím, procestoval jsem půlku světa a každý den jsem v kontaktu s lidmi z celého světa. Nebudu se pouštět do dlouhých diskusí a zkušeností přenesených i těch osobních, které mám, dobrých i špatných. Jen bych to uzavřel tak, že všude na světě jsou lidé dobří, stejně jako ti nedobří. Nejen ze svých zušeností jsem velmi vzdálen toho lidi posuzovat podle náboženství, národnosti, rasy. A zrovna Toprak je úžasný jezdec se zajímavým příběhem, s úžasným talentem. Jeho chování na trati i mimo trať jsem málokdy viděl jako kontroverzní. Nicméně zda ten původní příspěvek byl opravdu mířen jen na to, že je to Turek a právě proto ho nemusí (chtěl jsem věřit že to tak nemyslel), doporučil bych původnímu pisateli to samé - cestovat po světě, především mluvit s lidmi, naučit se cizí jazyky a rozšířit si obzory. ;) |
20.3.2024 | Článek | Jo tak, takže je to jenom o národnosti. Já takhle nepřemýšlím, takže to nechápu, pravda je, že Italové, Španělé a další agresivně nejezdí . |
18.3.2024 | Článek | Přátelský dotaz, proč ho nemusíš? Je to poměrně skromný kluk, pokud vím tak málokdy někoho obviňuje za svoje problémy, vypracoval se ze stuntridera - má celkem rozdílnou cestu od ostatních... mě připadá jako sympaťák, moc negativního na něm nevidím. Proto mne to zajímá -) |
2.2.2024 | Článek | Yamasaki: hliníkový rám je taky více komplexní téma. Desmosedici s karbonovým rámem vyhrála sedm závodů v letech 2009 a 2010, všechny s Caseym Stonerem. Tento rám však nezůstal o moc déle ne proto, že by materiál nebyl správný, ale s největší pravděpodobností proto, že koncept Ducati používat motor jako součást podvozku už nedával smysl, když ultra vysoké úhly náklonu vyžadují pružnost podvozku. Taky tam došlo na změnu objemu motoru z 800ccm na 1000ccm. Nicméně ke karbonu jako materiálu se opět vrací, KTM už loni nasadila Pedrosu s karbonovým rámem který dojel na divokou kartu 4. a další výrobci už také testují karbonové prvky rámu. Tak uvidíme jak se bude dál technika posouvat . |
2.2.2024 | Článek | Yamasaki: Nesouhlasím, o koncese v Ducati přišli myslím už v roce 2016 nebo nejpozději na začátku roku 2017. První titul od té doby přinesli až 2022. Koncese jim pomohly urychlit vývoj a dostat se do konkurenceschopné formy, ale titul díky nim nezískali. Zároveň je dobré zmínit i rok 2020, kdy měli velké problémy s adaptací na novou konstrukci pneumatik Michelin, kterou v podstatě řešili celý rok a ve výsledcích se dost propadli. Zajímavé je se podívat na věc z hodně teoretické/spekulativní roviny, kdyby se MM93 dostal do jeho pozdějších úrazových problémů už v roce 2017, Ducati by měla 3 tituly 2017,2018,2019 - tady byl všude vicemistr AD04. Ten měl mimochodem tu smůlu, že závodil proti MM93 v jeho nejlepší formě. |
1.2.2024 | Článek | přesně tak, poslední systém ústupků měla Ducati, KTM i APrilia i Suzuki. To bylo v době dominance velkých japonských značek. Pro Ducati to bylo někdy v období 2015-16, KTM a Aprilia o ně přišly ještě dýl. Minimálně v roce 2019 když jsem byl na VC Rakouska je ještě měli, obě jezdily na chvostu. Tehdy to znamenalo, že mohli mít více motorů na sezonu, více dělat vývoj (asi mohli i inovovat během sezony) a končilo to pravidelným umistěním na podiu. Takhle nějak si to pamatuji, pokud je tam drobná nepřesnost tak se omlouvám. |
10.1.2024 | Článek | Zajímavostí je, že Danilo Petrucci a Andrea Verona (mistr sevěta Enduro) pojedou na 2T 500ccm strojích Tomasin racing t500!!! +5 |
5.1.2024 | Článek | Ano, všechny CZ stavby jsou plně pojízdné, jízda se dá najít i na youtube |
3.11.2023 | Článek | opravuji se, Lorenzo testoval poslední test v r.2016, pokud se nepletu tak první posezoní testy ale absolvovat nemohl. |
3.11.2023 | Článek | ...nicméně Yamaha má častěji takovou tvrdší politiku vůči odcházejícím jezdcům, stejné to bylo například s Lorenzem v době odchodu k Ducati, musel čekat dokonce až do dalšího roku. |
3.11.2023 | Článek | Toto je velmi zvláštní. Oficiálně bylo řečeno, že mu byly dány nějaké podmínky, které ale nechtěl akceptovat. Dost bych se divil, kdyby to bylo takto jednoduché, jak je psáno v článku (pravda, jako kuloár paddocku, tedy nic ofiko). Toprak testovat chtěl a byl hodně zklamaný, že to nedopadlo. |
17.9.2023 | Článek | Bassaniho a Rinaldiho už párkrát porazil. Největší výzva bude Toprak a Álvaro. Petrux udělal neuvěřitelný krok vpřed poslední 3-4 závody, upravili mu motorku na míru a našli společně správné nastavení. A to byl začátkem léta na vahách, jestli vůbec pokračovat. Takovéhle momenty měl ve své kariéře více, ale obdivuji ho jak to vždycky všechno zvládla a dokázal nemožné. Věřím, že to zvládne a i kdyby ne, už teď předvedl něco neuvěřitelného jak ve wsbk, tak všude jinde kde jezdil. |
28.8.2023 | Článek | Karel17: ok díky, zkusím dohledat, oba weby sleduji a asi jsem to nezachytil. |
28.8.2023 | Článek | mohu vědět zdroj informací k těm nakoupeným motorářům z Ducati? Sleduji všechny možné zahraniční weby a zdroje a toto čtu poprvé, zajmalo by mne to. Díky |
2.8.2023 | Článek | Rins má smlouvu jen na rok ;) |