Komentáře
Nalezeno 4361 záznamů
18.5.2022 | Článek | Opožděně i já vyjadřuji upřímnou soustrast. Odchod někoho blízkého je vždycky bolestivá událost. |
16.5.2022 | Článek | Jestli on se nejmenuje spíše Smůlač ![]() ![]() +2 |
14.5.2022 | Článek | A Hanika jezdí"jen" endurance ![]() |
14.5.2022 | Článek | Obávám se, že to zítra Pecco zahodí, ale doufám, že ne. Bohužel to nejspíš budu opět sledovat až ze záznamu. A ta vyrovnanost je bohužel dána hromadou omezení, které maří technický pokrok: Jednotné pneu, elektronika, maximální počet válců, maximální vrtání, omezování aerodynamických prvků, zákaz změny motorů v sezóně, atd. Závody jsou sice zajímavější, protože se pole většinou tolik neroztrhá, ale technika skomírá ![]() |
14.5.2022 | Článek | Většina asi nebude souhlasit, ale mě bavil dávný systém superpole ve WSBK, kdy měl v kvaldě každý jen jedno ostré kolo, které jel hop nebo trop. Nikdo se nemohl vyvážet a každý musel najít tu hranu rizika, kdy musel jet co nejrychleji a přitom nechybovat a hlavně nespadnout. Kdyby se to zdálo příliš přísné, tak by se to mohlo jet dvoukolově a počítal by se ten lepší pokus. Tím myslím, že by všichni absolvovali jeden pokus a pak všichni druhý, ne že by měli k dispozici dvě ostrá kola místo jednoho. |
3.5.2022 | Článek | Jo, no... Někteří jsou tam spíše kvůli tragickému konci. Kato, Simoncelli, Saarinen... |
3.5.2022 | Článek | Samuel007 02.05.2022 v 22:11: S tím svatořečením to tak striktní není - viz Jan Pavel II. |
3.5.2022 | Článek | Budíček! ![]() https://www.motorkar...ou-motogp-46564.html |
1.5.2022 | Článek | Samuel007 01.05.2022 v 21:06: Můžeš mi vysvětlit, jak může někomu titul "spadnout do klína"? Lotrenzo měl v sezóně nejvíc bodů, nejvíc vítězství, odkroužil na čele největší počet kol ze všech jezdců... Statisticky byl prostě nejlepší ve většině ukazatelů. To není žádný pád do klína, to si prostě vyjezdil. |
1.5.2022 | Článek | Naprosto zasloužené ocenění ![]() +11 |
16.4.2022 | Článek | Jak už psala spousta lidí, je škoda, že pravděpodobně nejrychlejší český silničář současnosti jezdí "jen" endurance a ne nějakou vyšší kategorii. Tak mu budu držet palce alespoň v endurance ![]() +3 |
11.4.2022 | Článek | Mě fascinuje, kolik lidí ví jak na tom Marquezova motorka byla - lépe než Marc, který na ní jel ![]() voloda.m 11.04.2022 v 16:29: Stejně tak můžu napsat, že kdyby motorka jela jak má, tak by Marc vyhrál. Ale oba jen teoretizujeme, pravdu ví jen Marc a není důvod jeho výroku nevěřit. |
11.4.2022 | Článek | voloda.m: Vždyť Marquez sám řekl "Nebylo to ideální, protože tam bylo stále něco špatně, ale dalo se s tím dobře jezdit." Takže něco asi přece jen nefungovalo. |
11.4.2022 | Článek | Ano, na jednotné elektronice Magneti Marelli nejvíce vydělala Ducati, která ji provozovala už dříve. A doplatily na to třeba Yamahy v Mugellu 2016, kdy nejdříve Lorenzovi ve warm upu a pak Rossimu v závodě bouchly motory. Následně se ukázalo, že došlo k jejich přetočení přes omezovač. Originální elektronika Yamahy brala vzorky otáček motoru častěji než jednotná MM a stačilo aby motorce nadskočilo zadní kolo na hrbolu a odlehčila se tak zátěž a motor se potkal, protože omezovač nezasáhnul dostatečně rychle. Tomu se říká "pokrok" ![]() |
11.4.2022 | Článek | Ohledně Marquezova problému na startu: Honda uvádí, že šlo o "technický problém, jehož příčina se vyšetřuje" a Marquez samotný to popisuje jako "technický problém při startu, který se naštěstí vyřešil sám a motorka pak fungovala dobře". Takže špatně namačkaný mód pro start to nebyl, vypadá to opravdu na nějaký kiks v elektrice/elektronice. +2 |