Komentáře
Nalezeno 39 záznamů
6.9.2022 | Článek | Nemám rád tvrdá péra na motorce. Naposledy jsem před desetiletkou koupil sadu Hyperpro na tehdejší cesťák R1100GS a zase letěly smykem. Smysl měly jen když člověk jel totálně plně naložený, jinak to bylo utrpení, na rozbité cestě to bylo nepříjemné, člověk musel letět, aby pružení pocitově změklo. Také nebyl dobrý nápad dávat progresivní pero na tlumič s lineární charakteristikou. Česky: Na jedno kompromisní nastavení zadního tlumiče při odlehčení mravenčily malé nerovnosti celou motorkou, a při velkém hupu vlál zadek za motorkou v sérii houpanců, prostě na začátek příliš velký útlum, a ve středu a díl příliš malý. Za mne samotné pružiny nic neřeší. Ikdyž autorovi šlo hlavně o to, aby nechodil se svou vahou na dorazy... no tak dobře. Každý podle gusta. +2 |
12.5.2022 | Článek | Nevíte kdy a kde se to na Hořicích bude promítat, a bude-li to veřejná produkce? díky Mel. |
3.6.2020 | Článek | ..hlučné motorky stvořil trh. Zákazníci si to prostě žádají, lépeřečeno, se motorka se zvukem lépe prodává. Když vezmu subjektivní srovnání u boxerů BMW, od nejtiššího k nejhlučnějšímu: R1100 -zvuk jako šicí stroj, absolutně bez dunění, R1150 už svým výfukem lehce duní, R1200 už má zvuk samo o sobě, a 1200 LC je prostě dusot. Stejná historie je u Hondy AfricaTwin, původní XRV750 je tichošlápek, CRF1000L už duní od volnoběhu a evoluce CRF2019 už je po prásknutí heftem rachot. Začínám mít strach se starou LC8 s homo laďákem jet do Rakous. Z praxe vím, že vzadu za výfukem si naměříte co chcete. Jo, pletu teď dohromady 2 věci, ale nepochybuju, že půjdou po všech. -1 |
6.5.2020 | Článek | Mě jsou na dlouhých přesunech nepříjemné turbulence způsobující chvění helmy, proto si přidávám na plexi malý deflektor. Normálně jezdím bez něj, protože "je to hnusný", ale osvědčilo se mi to jak dříve na GS, tak na Kachnách při vyšších rychlostech. Z toho pohledu je také dost důležité, jak je rozložený a upevněný náklad, nic se mi nesmí na motorce hýbat a těžiště vynesené dozadu díky topkejsu také dokáže znepříjemnit jízdu. Jo, už aby se dalo za čáru.. zdar Mel. +1 |
15.12.2019 | Článek | Souhlas. Nemůžu nevzpomenout v této souvislosti na našeho Víťu Bicana |
18.10.2019 | Článek | ... také pochválím cestopis, moc pěkný zážitek zřejmě. Měl jsem do letoška 690R a dobré držáky jsou od TT, fungují i jako nosný prvek zadku, protože 690 nemá podsedlový rám. Prodávám je tady na fóru, zbyly mi po motorce. Jinak popravdě se divím, že na TET jsi potkal tak málo lidí, skoro bych se bál. že to už letos bude masovka. |
10.6.2019 | Článek | Asi se na ní budu muset také svézt, abych začal věřit na downsizing u cestovních motorek. Váhově jí mám zařazenou na úrovni F800GS, Triumphu 800XC a Afriky. Bude výkonová ztráta kolem 20PS při humorné jízdě v horách znatelná, nebo má krátkou převodovku a deficit se projeví až ve vysokých rychlostech? Kolik bude rozumná cestovka a jak je účinná aerodynamika? V designu mě dost mrzí display ve stylu meteostanice, tady by asi kdekdo víc ocenil historickou kapličku z XTZ1200, nebo 660 s opravdovým otáčkoměrem. Bylo by zajímavé znát také hmotnost motorky s příplatkovou výbavou. Promo videa mají u yamahy pěkná. Jak asi funguje podvozek se zdvihy 200/210 mm v porovnání s konkurencí v offu? jo, těším se na svezení, ale na happy-endy předem nevěřím)) +1 |
25.5.2019 | Článek | Parádní fotky, fakt dobrá práce! závody se letos povedly, bylo to hodně našlapané a že vyšlo počasí mezi deštivými týdny, to snad ani není třeba komentovat. |
15.11.2018 | Článek | Ten design je boží... +1 |
19.10.2018 | Článek | Moc pěkné počtení i pokoukání. Rozhodně máš na co vzpomínat! |
19.4.2017 | Článek | To je zpráva jak z rádia Jerevan, tolik změn, že to zkončí možná konstatováním, že vlastně ani nejde o BMW +2 |
19.3.2017 | Článek | ... kdo umí číst, má samozřejmě výhodu... jasně že po asfaltu, je to v popisu ( |
19.3.2017 | Článek | Zdravím. Rád bych se zeptal, jsou tam předpokládám pouze trasy po asfaltu? |
18.3.2017 | Článek | Kamarád ho měl, pamatuju když ho přivezl domů...byla to fakt designově propracovaná mašina, každý úchyt a šroub měly svoje místo, aby to lahodilo oku. Škoda, že jsem se na něm během těch asi 4 let nikdy nesvezl.Když Alzheimer dá, budeme mít na co vzpomínat, jaké kdysi jezdily mašiny. |
5.2.2017 | Článek | Rád bych viděl na fotce i zapnutá světla, ikdyž je to detail. Nelíbí se mi moc ten vrchlík na nádrži a taky tam barevně nepasuje přední zlatá vidlice. Také bych zvolil jiný tlumič výfuku, ale celkově se mi to líbí hodně, tvar přední masky jest boží. Motorka působí krátce a to mám rád. |