Komentáře
Nalezeno 58 záznamů
26.5.2011 | Článek | trinidad: ve velmi pomalých zatáčkách "kolem nohy" to naprosto k nicemu není, asi ne tedy na sportu, ale naháč, enduro proč ne, podstatně tím snížíš riziko že ti motorka v pomalé zatáčce "upadne". v takových zatáčkách je naprosto nevhodné vysedání, ale naopak jet supermoto styl, kdy motorku pod sebe natlačím a tělem vyrovnávám, můžu si pomoct i nohou abych měl těžiště v zatáčce |
23.5.2011 | Článek | jinak se mi tahle třída skútrů hrozně líbí a ač designem Beverly lépe, bral bych spíš Hondici. Přece jen vyšší výkon, to se hodí vždycky a předpoklad že si lépe podrží cenu, navíc ty duální brzdy, bezva fičura |
23.5.2011 | Článek | jinak první odjíždim ze semaforu i na lehce poladěné padesátce Peugeot vzduch |
23.5.2011 | Článek | kdo chce vydupat všechno i pětikilča skutry, koupi si Runner FXR, pokud možno s MHR kitem S tim vydupeš i Cayena S, Leona Cupru, GTI a podobný mrdky |
21.5.2011 | Článek | za 15 tyček navíc bych čekal víc individuality než jen lak , něco ve smyslu Grisa SE |
20.5.2011 | Článek | že by měl naháč šestka 1/4 míle pod 11s o tom teda nevim, ukažte mi ho a platim basu. možná nějaká R6R s poměrem váha výkon někde jinde. v běžnym provozu by Diavel Maxe vyškolil kdykoli kdekoli, navíc ta necelá desetina nevypovídá nic, fyzika říká že by měl vyhrát Diavel, ale záleží kolikrát se řadí, na kontrole trakce atd atd |
19.5.2011 | Článek | nechápu tu maximálku. tech 110 je aspon na GPS? co je psané v TP? mel jsem Runner VX 125 i VXR 200, slabší z nich jel GPS 106 (tacho 115), z kopce se nechal přetočit i na 125 tacho a silnější jel 130 tacho (GPS kolem 120). motor stejný. Sportcity taky jede kolem 130 se stejným motorem. tak bud je to udelaný víc do tahu a maximálku pořeší multivar a nebo má přesnej tachec a nebo na tom redaktor seděl jak na záchodě a při pokusu o maximálku nezalehl Dvoustovka jede velmi dobře i kolem trvalého kila kopec nekopec, 80 jede slušná 125 i do sebevětšího kopce, to mi nikdo nevymluví. |
19.5.2011 | Článek | freddy32: je furt stejně dobrej, na tom konceptu není co měnit, měl jsem před lety ´99ku a byl to best skutr ever Ted mam Peugeota a to je proti roxíkovi plečka |
13.5.2011 | Článek | vm66: naprostý souhlas ty seriový laufy jsou boží, laďák zbytečnost, duní to tak akorát. a stačilo by ti 415 tyček dodnes se mi o tom peklostroji zdá.. |
12.5.2011 | Článek | sjel jsem si, bomba. mám 190km a naprosto ok. mít v tu chvíli v kapse 200K, nechám jim tam bawora, přihodim a odjiždim na diavelu nejlepší motorka na který jsem doposud jel. je to ingot ale v tom dobrém slova smyslu, vubec to neni těžký, síla motoru brachiální, na rozdíl od ostatních duc to opravdu jede odspodu a neklepe se to jak drahej pes, účinek brzd opět brachiální, spotřeba při hodne dynamické jízdě 7,4. jediné mínus je nulová ochrana pred vetrem a aerodynamika rozvinuté plachty, 200 uz je velmi neprijemna rychlost, do 150 ok. taky nechápu jak se redaktor udrzel do 259, já tech 200 chlup jel s vypetim vsech sil. rychlost motorky pusobi vyssi nez ve skutecnosti je /coz vnimam jako vyhodu, na mém bmw je to naopak/. proste pecka, kdo na tom nejel, nemá nejmenší nárok tu motku hanit, design je samozřejmě věcí vkusu, mě se líbí absolutně nejvíc ze všech ducati /ducati jako značku moc nemusim/ |
26.4.2011 | Článek | šetřil jsem si na R1200RT 2010, tomu je konec. odted šetřím na K1600GTL Možná tak za 4-5let a 50tkm by se dala sehnat za 300, RTčka už pekne klesaj, pětiletý k 200 a nový ve výbavě taky stály hodně přes půl mega |
21.4.2011 | Článek | je to o momentální kondici motorky, ze rossi nejezdi az tak dobre vpredu. vzpomente si kdyz prisel k yamaze, na rovinách mu vsichni ujízdeli o autobus, ta motorka byla priserna. ducati malinko zaspala, podle me v pulce sezony uz to bude boj na cele jako vzdy. a az duc vychytaj, bude k neporazeni. vzpomente 2, 3 roky zpatky, pokud stoner neupad nebo nedelal chyby, ta motorka slapala neuveritelne. Rossi neni jen skvelej pilot ale i dokonalej testovaci jezdec a tu motorku si nechá udelat presne na svuj styl a hlavne s sebou ma i Burgesse. kam spolu prisli tam stali na piedestalu. jde jen o to jestli uz Rossi neztratil motivaci. Ze by byl starej je blbost, kouknete na Biaggiho, jak mu to jezdí v 38 nebo kolik mu vubec je /jestli nekeca/, jenze ten uz dlouho titul neuzmul, to bylo snad 10 let, takze motivaci mel a kurevsky velkou, je mu jasny ze to mohl bejt posledni jeho titul |
21.4.2011 | Článek | paráda, jeden z top 5 cestopisů tady vocas: se divis ze to bere po 140.000km olej? ja se tedy nedivim. na BMW se dolívá během 10tkm tak litr, litr a půl |
12.4.2011 | Článek | na ty jejich uchvatny souboje do posledního kola si velmi dobře vzpomínám a typ jezdce jako Gibernau mi dnes v moto gp chybí. respect |
4.4.2011 | Článek | souhlas, Stoner je vesnickej křupan, si myslí že je automaticky hvězda, že měl sezonu dvě štěstí na tým. Vale se ho fakt nesnazil nejak vehementne preletet, moh si ho vychutnat kdekoli jinde, jen proste vidlák brzdil drív a víc nez mel a Vale jezdí jinou stopu nez zbytek pole. a to ze bezeli traťaři k Valemu je jasný, jednak byl pod motorkou a jednak je to prostě Rossi. Nedovedu si představit že by šli prvního zvedat a roztlačovat toho vidláka |