PROFIL UŽIVATELE

hansdorf

Offline: Dnes v 05:26 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 63
Město: Šumperk
Lokalita: Šumperk Olomo...
Pomohl: 2x
Založil témat: 7x
Napsal příspěvků: 87x
Body komentářů: 81 / 69
ID uživatele: 400901
Registrace: 25.11.2020

Adresa profilu:http://hansdorf.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 74 záznamů

17.1.2022 Článek Vidím samé nevýhody :

- ekologie ? To jsou bláboly, mangan, kobalt a lithium musím někde vytěžit a zpustošit zase kus země
recyklace ,myšleno skutečná ,neexistuje, koupit novou baterii je levnější
paradoxně spalovací motor je z tohoto pohledu šetrnější

- omezený rádius - moto pod nájezd třista km je velký problém

- dobíjecí doba - pouze ,když k tomu dodají sexy batůžek grátis

- dojde šťáva a můžu se jít leda vyfotit. Kdežto dovézt tři litry benzínu kamkoli v EU je brnkačka

- životnost je přímo úměrná životnosti baterie - a tak e-veterána nikdy neseženeš

Jiná situace by byla, kdyby baterie vydržela 400 km a cena e-motorky byla srovnatelná s klasickou, včetně ojetin.
Ale to bych chtěl asi hodně
+6 
25.12.2021 Článek
Vadná baterie, jejíž výměna by stála půl milionu, a údajné další problémy přiměly Tuomase Katainena nacpat svou starou Teslu Model S dynamitem a nechat ji vybuchnout. Doslova.
Použil 30 kg dynamitu a figurínu s obličejem Elona Muska, kterou posadil za volant.

Tak se má řešit e-mobilita

https://youtu.be/7_9aVzf5fC4
+2 -1
23.12.2021 Článek A o to jde, udělat z klasických motorkářů škodnou !
22.12.2021 Článek K čertu s elektromobilitou ! Pokud platí zákon zachování energie a fyzikální omezení - konečná kapacita baterie s velmi vysokou hmotností a omezeným počtem cyklů nabíjení-vybíjení , potom jde o pouťový trik podporovaný pouze praštěnou zelenou ideologií.

Elektromobilitu si dovede představit v zahuštěných aglomeracích s malými vzdálenostmi a vysokým počtem nabíjecích míst , ale určitě ne pro potřeby normálních motorkářů.
NO PASARAN ! / Neprojdou !/
+6 -1
19.12.2021 Článek Krásný příběh nadšence , který zachránil kus příběhu motocyklové historie.
+3 
8.12.2021 Článek Naprosto skvělý článek, Yamaha se o budoucnost bát nemusí pokud bude mít ve vedení lidi typu Clémenta Villeta , jeho popis filosofie firmy , střízlivého přístupu k e-mobilitě a podpoře klasických motorů
i nové terénní Yamahy 700 je bezvadný.
Neméně vynikající výkon redaktorů motorkari.cz !!!!
+10 
2.12.2021 Článek Zkrátím to ! Neskutečný obdiv a přání ať se daří.

A jestli není redakce motorkari.cz závistivá , dejte sem číslo bankovního účtu toho kluka ať můžu poslat nějaký kačáky , jako motorkář amatér cítím doslova povinnost takový mladý kluky podporovat.
Vždyť on do toho musel vrazit neskutečný osobní peníze, tak ať se mu něco vrátí.
+6 
26.11.2021 Článek Tak tohodle exota jste si tady měli odpustit - kdyby spolkl hřebík, vypadne z něho vývrtka jak je křivej.
+1 
18.11.2021 Článek A tady máš lepší tip - Vysoce kvalitní tříkolová automatická e-rikša s 1500W motorem, zastřešená i se stěračem. Jedinečnost spočívá v designu světel , ostrých a neotřelých. Díky nádherné výzdobě interiéru, sklu typu auta, centrálnímu zamykání, zadní kameře a teplovzdušnému systému byl tento model v minulém roce
velmi pozitivně přijat na trhu .
Cena FOB ,2 100-2 300 USD/kus , made in China.
https://easyway.en.made-in-china.com/
Nekup to !
18.11.2021 Článek Tak ho vem a uvidíš
18.11.2021 Článek Tak už nevím jestli je to tady web pro motorkáře nebo pro zdechliny.
16.11.2021 Článek pro journeyman-cz
Díky za info.
16.11.2021 Článek pro MilanMl
To léto (1954)se Honda jel podívat na závod na Man, kde byla řada na něm, aby byl omráčen. Byl perplex, když zjistil, že konkurenční britské a evropské stroje nebyly jednoduše vyladěnými verzemi skladových produktů, jako jsou ty z týmu Honda, ale byly složeny výhradně z vysoce výkonných závodních dílů vyrobených speciálními výrobci. Honda nakoupil tolik těchto dílů, kolik jen mohl, nacpal jich do kufrů tolik, že překročily váhový limit pro zpáteční let do Japonska. Po důkladném prostudování těchto dílů a reverzním inženýrství série italských závodních motocyklů zakoupených od výrobce motocyklů Mondial se tým Honda při svém debutu na Man v roce 1959 umístil na šestém, sedmém, osmém a desátém místě. ...
více:
https://www.asianstudies.org/publications/eaa/archives/honda-soichiro-and-the-rise-of-japans-postwar-motor-vehicle-industry/
16.11.2021 Článek Pro journeyman-cz , to video na youtube jsem shlédnul a o motorce jsem se celkem nic nedozvěděl. Důvody asi chápu.
To je přesně to, co by se v průběhu nestranného testu nemohlo stát.
16.11.2021 Článek
Myslím si, že by redakce motorkari.cz nám všem mohla pomoci úplně jinak, než se to tady dělá.

Dohodnout se s importérem , převzít/koupit motorku a protáhnout ji aspoň 30tis. km ostrým testem dvěma třema fíkama, co skutečně jezdit umí . Jestli začne Pepa Sršeň a skončí to Vláďou je celkem jedno.
Průběžně na webu psát jaká je realita a na konec udělat souhrnné hodnocení, abychom si mohli udělat vlastní názor.
Je nás tady jak kyselýho zelí a nevidím problém v tom, že by každý ,kdo má zájem dal pětistovku.
Na závěr losovačka mezi těmi co poslali prachy a jednomu z nich mašina připadne.

Nemusíme se pak tahat v diskuzi za šlajfky jestli je to čínský póvl nebo kvalitní a dobrá mašina
made in China". Mezi námi, japončíci než vypráskali Evropu ,měli obdobnou pověst.
+1 
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

TOPlist