Komentáře
Nalezeno 170 záznamů
2.4.2024 | Článek | Díky všem za pochvalné komentáře. Turecko není země , ale spíše kontinent Malá Asie. Spousta nádherných fotogenických záběrů krajiny, ale to bych musel mít pořádnej foťák a ne mobil. Jinak doporučuji věnovat pozornost fotce, kde je láhev minerálky Knjaz Miloš. Proč ? Úplně náhodou jsem zjistil, že je to doslova živá voda pro motorkáře ve vedrech. Tahle minerálka a káva vás postaví na nohy lépe než dvacetiletá mladice. Dá se koupit v Srbsku prakticky kdekoli , nejlepší je 3 dcl. balení v plastu, dá se koupit celá baterie. Zásluhu na tom má ideální vysoký poměr Na,Mg,Ca ,který doplní ztrátu solí potem a jste naprosto v pohodě. Takže kdykoli křižuji Srbskem , beru ji a jsem super odolný proti vedru a únavě. Funguje to na 120%. A další tip pro Srbsko - kdykoli byste tam měli problém s mašinou, je perfektní motoservis v Dobrača, kousek od Kragujevace. Šéfuje tomu Angličan, kterýmu ujely nohy s místní krasavicí, a už tam zůstal. www.mototek-srbija.com ( Ian Coffey) +2 |
2.4.2024 | Článek | Díky za optání, pravačka už je o.k. ale ještě půl roku to trvalo. |
16.3.2024 | Článek | Výstava je putovní, po skončení expozice v pražském OC Arkády Pankrác tak zamíří do dalších obchodních center. V březnu se na ni mohou těšit návštěvníci centra Futurum Ostrava, v dubnu bude výstavu hostit Galeria Krakowska v polském Krakově a svou pouť zakončí v květnu v brněnské Olympii. |
13.3.2024 | Článek | Tak na tohle musí být člověk správně cvaklý. Nechápu to, ale uznávám právo každého jedince udělat věci podle svých snů. A pokud je spokojený,tady nadšený, tak to je ok. +1 |
25.2.2024 | Článek | Právě jsem si dal rok předplatnýho a jsem v pohodě. V porovnání s tím, jak nás na daních odrbává stát (PHM) je to skoro zadarmo . Klukům z redakce přeji , aby jim práce šla od ruky a všem motorkářům, co brouzdají na webu motorkari.cz pohodový a kolmý start do nové sezóny ´24. V úterý a ve středu má být neuvěřitelných únorových + 16 C. , tak co s tím provedeme? +2 -1 |
13.2.2024 | Článek | Můžeme namítat, můžeme protestovat,ale to je tak vše,co s tím můžeme udělat. Tenhle globalizovany svět tak funguje a kdo z vás nemá mobil z Číny ? Já tomu utekl tak, že jsem pořídil dva starší bawasy s malým nájezdem a doklepem to spolu. +3 |
27.1.2024 | Článek | Mě zase oslovila věta :" jelikož na motorce vyjma vstřikování a ABS nenajdete žádnou elektroniku. " Krok správným směrem. |
18.1.2024 | Článek | To už volá po stavbě indického pomníku , myšleno v dobrém, v Týnci nad Sázavou. Bez nich by po JAWA ani pes neštěkl. +4 |
14.1.2024 | Článek | Doktorát z estetiky nemám, ale CB 750 je tak o šest koňských délek vpředu. A motoricky o deset. Triumph prostě tehdy zkolaboval. +1 |
9.1.2024 | Článek | Článek neuvádí podstatné , na výrobu 1kg vodíku , který obsahuje energii 34 kWh , potřebujete 51 kWh energie . Cena takového paliva by se musela pohybovat kolem 250 Kč/kg . Ekonomicky zcela nesmyslná cesta , která může vyhovovat pouze ultra zeleným magorům. +2 |
2.1.2024 | Článek | Vezmu to po řadě : Suzuki GS 500E (najeto 3tkm) , BMW R 80/7 (9tkm) , Triumph Bonneville 100 SE, (3 tkm) Kawasaki Zephyr 1100 ( 12 tkm), Suzuki GSX 1400 12 tkm) , BMW R 1100 GS ( 40 tkm) a opět BMW R 1100 GS ( 17 tkm) . Vše v podstatě staří naháči , vše až na Triumpha (IT) dotaženo z D , čísla v závorce moje nájezdy. Závady : Suzuki -pojistka a gufero, BMW -kondík, Triumph - nic, Kawasaki -nic, Suzuki (pojistka) , BMW - žárovka,lanko spojky, BMW -nic. Autor měl prostě smůlu, že sáhl na problémový stroj. Letmo jsem se podíval na stesky u Brevy 750 na netu a tady jsou : Moto Guzzi Breva 750 je italský motocykl a elektrické problémy jsou docela běžné u téměř všech italských výrobců , ať už je to Ducatti nebo dokonce Benelli. Je to také v Brevě 750. Problémy s baterií , kabeláží a dalšími elektrickými poruchami jsou u tohoto stroje běžné. Jinak komplet problémy Brevy zde : https://www.yourmotorgeek.com/moto-guzzi-breva-750-problems/ Tak už to v životě chodí, podle přísloví že "na posranýho ještě hajzl spadne". +1 |
29.11.2023 | Článek | Je veřejným tajemstvím, že energetické náklady na pořízení palivových biosložek jsou vyšší než energie ve výsledném produktu. Já už si skutečně nechci nechat srát na hlavu ekomagory a jejich zcela idiotskou zelenou politikou. Když si vezmu ty stohy ekokurvítek , které se namontovaly do aut i motorek a byly doslova k hovnu , tak ten jejich podělaný eko-benzín je poslední příslovečnou kapkou . Bolševik před rokem ´89 taky vypadal, že je tady na věčné časy. Stačilo pár měsíců a všechny komunistické režimy v Evropě roztály jak jarní sníh na slunci. Za půl roku jsou eurovolby, pokud by každý z nás zvedl zadek a preferoval tvrdě euroskeptické strany , tak aspoň čeští eurohujeři z Bruselu vypadnou. A lidi jsou na ekomagory nasraní napříč Evropou. Jo , je to politika , ale jinak se těch zelených Khmerů nezbavíme a oni nám seberou tu poslední radost ze života. +4 -2 |
14.11.2023 | Článek | Retro garáž - a proč ne. Každé místo, kde se setkávají lidí se zájmem o auta nebo motorky , vykládají si , směňují si nebo prodávají , je dobrým místem pro motorkáře. Tomu se odborně říká sociální kontakt a je to po čertech dobrá věc. A k těm cenám ? Takhle přece má fungovat svobodný trh , kde se potkávají nabídky a poptávky. Žádná debilní zelená regulace , kádrování osobních profilů nebo digitální fízlování. Jestli je někdo ochotný vypláznout za pařeza 200 k , je to jen jeho problém. Rád se na tuhle nebo podobnou akci někdy vypravím, určitě se nudit nebudu. +3 |
12.11.2023 | Článek | Super Rat se prodává dodnes , kolem 8000 $ , což svědčí o jejich kvalitě. Podívej se : https://www.classic.com/m/hodaka/ |
11.11.2023 | Článek | To cestovní enduro vypadá moc pěkně , pokud k tomu dojde líbivá cena a zajištěný servis s asistencí , bude nejen v Japonsku ale i Evropě někoho bolet hlava. +1 |