Komentáře
Nalezeno 2377 záznamů
6.3.2024 | Článek | No, tak já to teda řeknu na plnou hubu : - pokud hledáte nadupanou mašinu i do terénu, tak jim dá oběma na prdel KTM 890 Adventure R - pokud hledáte nejlepší poměr cena/výkon na cestování po silnici a výlety mimo silnici po polňačkách s tím, že by Vám chyběl tempomat, tak je nejlepší volba KTM 790 Adventure s nízkým těžištěm, dvacetilitrovou nádrží, užitečnou nosností 240 kg a pohotovostní hmotností 212 kg. (To se samozřejmě bavím o motorkách jako takových, ne o slovenském KTM Central East Europe, které na nás v ČR dost kašle. ) K tomu testu "Alpen Masters 2023" Tam se dočtete taková překvapující zjištění jako třeba: - u Ducati Scrambler Icon, že má "nízký náklad ... zavazadla přichytíte jen těžko ... ochrana proti větru nula ..." - u KTM 890 Adventure R, že "podvozek má enormní rezervy, ale o to méně pohodlí ... a pneumatiky by vyměnili ..." - u Suzuki GSX-8S, že "se jedná o naked, takže konkurenti nabídnou víc komfortu ..." Safra, to by u scramblera, motorky na cestování v terénu a u naháče nikdo nečekal. Proč to píšu? No protože jsem dlouhodobě toho názoru, že uvažování redaktorů z časopisu Motocykl postrádá logiku. Ten test "Alpen Masters 2023" tedy podle mého názoru nemá valnou vypovídací hodnotu a kdybych si měl tipnout, kdo to vyhraje příště, tak tipuji jednu novinku v segmentu "prémiových cestovních endur" a bohužel ne tu italskou. Tento můj tip nijak nesouvisí s mými osobními preferencemi, jen tipuji, jak to příště "nepřekvapivě" dopadne. Se závěry borců z M.cz se naopak rád seznámím protože tam tu logiku vidím. +1 -1 |
6.3.2024 | Článek | Děkuji. Opraveno. |
5.3.2024 | Článek | Ty pruhy mi připomínají dobu, kdy jsme asi v osmi letech fixou "vylepšovali" vzhled autíček, nápis "náměstek" mi připomíná komunistické seriály, blyštivé pozlátko zase kalhotky tanečnic z Televarieté, ale jak už píšou diskutující pode mnou, respektuji, že to někto takhle chce. To čalounění je pěkné. Světlé i tmavší kosočtverce mám rád. |
5.3.2024 | Článek | |
5.3.2024 | Článek | |
5.3.2024 | Článek | Ahoj Codo, Filip v článku píše tohle: "Přední radarový senzor bude možné si objednat i s adaptivním tempomatem FCC, Following Cruise Control, který se od systémů konkurence liší hlavně tím, že zpomaluje jen pomocí motorové brzdy a nesahá do brzd." Nějak tedy nerozumím, proč píšeš, že "si ho mají nacpat někam/do řiti", když by Tě nikdo nenutil (v případě, že by sis motorku šel koupit - nevím, jestli taková možnost u Tebe jakožto příznivce Hondy může vůbec nastat), aby sis ho objednával. Je to svobodná volba. Představ si, že sedíš ve vedení Moto Guzzi a máš rozhodnout, jestli dát zákazníkům možnost si to na nově vyvíjené cestovní motorce objednat nebo ne. Budeš riskovat, že si tu motorku někdo nekoupí jenom proto, že nemá možnost přikoupit si adaptivní tempomat? |
4.3.2024 | Článek | P.S.: Moc pěknej obsah. |
4.3.2024 | Článek | V nemocnici dole Na pitevním stole Bylo nahé děvče Patolog ji přeříz Užil k tomu penis Křičela: "Chci ještě!" |
4.3.2024 | Článek | Jo. |
4.3.2024 | Článek | No ty fotky to nedokážou zachytit, naživo to byla nádhera. ----- Jinak jak jsem byl u Tebe s manželkou a dětma původně pro jednu helmu pro staršího syna a odcházeli jsme se třemi a ještě s bundou pro dceru, tak to bylo asi nejpohodovější pořizování výbavy na motorku, jaké jsem kdy zažil. |
4.3.2024 | Článek | |
4.3.2024 | Článek | Pche, já ty holky mám v gumovejch kalhotách. To je věc! |
4.3.2024 | Článek | Náhodou jsem objevil stránky s tvrdým Guzzím pornem a nedá mi to, abych se s Vámi, kamarádi, nepodělil. +5 |
4.3.2024 | Článek | Jednou se tato doba bude jmenovat "Období, kdy se designéři prali s tím, jak zakomponovat radar pro adaptivní tempomat." Jinak je Stelvio pěkné, věřím, že to postupně ještě zvednou další barvy. +4 |
4.3.2024 | Článek | Jardo, pokud do toho půjdete, dám kromě toho Božkova i pět flašek rybízáku nebo angrešťáku. |