Komentáře
Nalezeno 2378 záznamů
27.4.2024 | Článek | I když je tu občas panu Stefanu Piererovi nasazována "psí hlava", spíše než pes je to starý lišák. Motorka tohoto druhu za tyto značné peníze by se mohla zdát opravdu zbytečná, ale pokud si ji do garáže zakoupí třeba majitelé vozů v článku zmíněné značky Ferrari a značce MV Agusta to umožní se "uživit" a vyrábět jiné krásné motocykly, tak paráda. +1 |
26.4.2024 | Článek | "... píčovina, vole, že by řek, že je to kokotina ..." To pasuje hezky do sebe. Měl jsem dneska nějakou depku, ale už je to v pohodě. |
25.4.2024 | Článek | SV650 se mi líbí moc, škoda. V-Strom 800 za mě škoda, že nemá přední světlo jako 1050 a že tam (údajně) nejde dokoupit tempomat. |
24.4.2024 | Článek | Bimota by Kawasaki Racing Team Pozor na to, jesli nemá to "báj" patentované Jawa od dob RVM by JAWA. To by taky mohla Kawasaki škaredě narazit. |
24.4.2024 | Článek | Máš pravdu. |
23.4.2024 | Článek | A ještě se to špatně udržuje. |
23.4.2024 | Článek | Souhlasím s Tebou. |
23.4.2024 | Článek | Ahoj Dominiku, tak jsem to teď v autě doposlouchal celé a myslím si, že si pleteš hydrodynamickou spojku a hydrodynamický měnič točivého momentu. Jinak, když už se bavíte o hydraulice, co hydrostatický převod s axiálním pístovým regulačním čerpadlem, který svojí činností nahrazuje mechanickou spojku, mechanickou převodovku a provozní brzdy a jeho výhodou je, že ke změně převodového poměru dochází naprosto plynule. Pokud je mi známo, jeden borec už to dotáhl před lety do funkčního motocyklu No nic, u motocyklů je to podle mého názoru - při vší úctě - stejná blbost jako Tebou popisovaný hydrodynamický měnič (točivého momentu) ve spojení s mechanickou převodovkou. |
23.4.2024 | Článek | Hovořilo se mimo jiné o čínských výrobcích a o E-Clutch od Hondy. Když tato dvě témata spojím dohromady, vychází mi z toho, že nabídnout něco nového, je vlastně jedna z mála možností (jediná ???), jak se ohromnému (pře)tlaku čínských výrobců bránit. +1 |
22.4.2024 | Článek | Vosa na bonbónu je: za A) anebo za B) ? |
22.4.2024 | Článek | Vitik: |
22.4.2024 | Článek | Chudáček jak smutně kouká, že je celej černej. P.S.: Protože se tu na chvíli objevila taková podivná reakce, dovolím si jen doplnit, že jsem to myslel tak, že černá je sice "cool", ale velice špatně se udržuje a to zvláště na matných plochách. Někdy je téměř nemožné z těch matných černých ploch ty různé skvrny odstranit a jak dojde k tomu, že se při pokusu o vyčištěníta matná plocha trochu "vyleští", nevypadá to pak pěkně. Údržba například ploch chromovaných je - pro někoho paradoxně - snazší. +1 |
20.4.2024 | Článek | "Britskou značku Sunbeam si dneska už nikdo skoro nepamatuje." Tak to pr. To prrrrrr! Značku Sunbeam si lidi pamatují. Jenom tedy asi víc jako automobily. Jednak jako vozidlo jistého 007 Sunbeam Alpine: a jednak jako pokořitele rychlostního rekordu 200 mil za hodinu Sunbeam 1000 hp: Obojí jsem měl možnost vidět na vlastní oči v krásném "The National Motor Museum" v Beaulieu v Hampshire v Anglii. Zatímco ten Sunbeam 1000 hp je součástí trvalé expozice, ten Bondův tam byl myslím v té době jenom zapůjčen s několika ostatními vozidly. Ale už nevím přesně, je to skoro 20 let. Pokud máte možnost se tam podívat, tak neváhejte. Děkuji za článek. +1 |
19.4.2024 | Článek | Ty proporce mi přijdou teď lepší. |
18.4.2024 | Článek | VIETNAM: Pane lingvisto, nikdy bych se do popisu u Vašeho motocyklu nenavážel, tím spíše, že jsem se dosud nezmohl na žádný vlastní, nicméně pokud se do někoho navážíte Vy, zkuste se nejprve zamyslet nad svým písemným projevem. Když pominu to, že před čárkou ve větě se nedělá mezera a za větami se dělá tečka, protože ten psaný text je potom tak nějak přehlednější, že ano, co tohle? A pokud jde o Vámi zmiňované protiřečení, někdy má své kouzlo: |