Komentáře
Nalezeno 16 záznamů
29.1.2023 | Článek | Ta hmotnost, vždyť ten Strom váží jako starej Bandit...? Pokud je to pravdivý údaj. |
16.1.2021 | Článek | super výsledek , napoprvé. Možná že si kluci z Orionu teď drbou hlavy |
26.11.2020 | Článek uživatele | Jojo. Já se letos ukázal na Moto Test Campu v Protivanově, to byl ten první. Výborná akce. Za jednu společnou kauci se dalo vybrat tuším tři motorky od účastníků dopředu a následně podle toho co bylo v danou chvíli volné. Do vrácení kauce pořadatelem to v podstatě bylo jen o výběru a domluvě. Je to perfektní, když může člověk zkusit v jeden den na jednom okruhu , při stejné náladě a počasí více motorek od více značek. Jezdila se hodina po místních silnicích, vytyčený okruh obsahoval různé typy silnic a povrchů... Doufám , že se to zase někdy zopakuje. |
9.11.2020 | Deník | Super návod, díky za něj. Funguje to i na 690 Enduro/SMC s tímto budíkem, akorát že drát je u mě hnědo šedý ( motorka 2009 ) . Napočítal jsem podle tvé fotky devátý zprava pohledem od zoubků na konektoru, nese stopy že tam byl vytažený kontakt. Na motardy 17" je hodnota 1900 a sedí enduro 21" je to 2205, taky sedí |
3.10.2020 | Článek | Vzduchový vidle jsou na světě 50 let. Nebyly trable ani s těmi od ČZ ze sedmdesátých let, tak proč by měly by trable s WP... Vzduch má nevýhodu že se obtížně řeší progresivita a proto byl kdysi odložen a svět se vrátil k pružinám. Ty jsou ale těžké. V poslednich létech se daří vývoj adekvátních vzducháčů i pro sportovní vyžití, vidím to i u FOX podvozků pro DH... Myslím že pro nezávodní účely je vzduch úplně super už dneska. Má spoustu možností jak nastavit na různé podminky, stále tu jednu vidlici. O životnost patrony bych se nebál, servis po sezoně klasicky by měl stačit. Kdo servisuje až to za několik let teče, to bych asi nekomentoval. A servis závodní motorky se dělá průběžně x krát za sezonu, takže to je v pohodě |
7.9.2020 | Článek | Jak bys srovnal GS a tohleto proboha?? To je jako se ptát proč Zetor bere za hodinu stejně nafty jako Subaru Impreza ? Jezdím teda KTM 690 ale to je podobný... Vezme si kolem 5 litrů vždycky. Na obojích kolech, to je jedno. Možná míň na endurovych, protože za ni pak tolik netaham... A pak, aby té 690 s průměrným jezdcem v sedle stačil někdo na GS v zatáčkách, to by musel být pane pilot. Nejsem ranař, ale po Orlických horách jsem zatím nikoho takovýho nepotkal ani v náznaku, a že tu těch brambor jezdí nahusto. |
7.8.2020 | Článek | Chtěl bych vidět ten okres v CZ, kde bylo někdy do 10 ti motorek ... To možná před 100+ lety |
6.6.2020 | Článek | pěkné svezení dnes... Fajn akce |
4.6.2020 | Článek | Přesně ... |
4.6.2020 | Článek | jako že v Bruselu někdo řeší rakouský okresky jo?? To určitě. Je to pochopitelná iniciativa místních lidí, kterým tam jezdí někdo dělat bordel a ve finále z toho ani nic nemají. Jenom ten kravál. Drtivá většina těch co tam projedou si tam ani kafe nekoupí... |
3.6.2020 | Článek | Metric: snad mi nikdo nevynadá, ale v odkaze je to celkem výstižně i s metodikou měření a obrázky: https://motocyklova-asociace.cz/clanky/zvuk-je-pro-motorkare-dost-citlive-tema/ |
3.6.2020 | Článek | Nemyslím že to někdo sestřelí... V praxi se to neděje. Homologovaná auta podle nižší euro normy už jsou omezovaná leckde, zákazy do centra, pro kamiony jiné ceny za dálnice a tunely podle EURO X ... Auto nad 12 tun je taky homologované, ale někudy jet nesmí, na základě rozhodnutí úřadů o podobě místní úpravy. |
3.6.2020 | Článek | Pokud někomu vyloženě něco škodí, problém to je. A tvářit se že všichni máme výfuky jak mají být... to jsme na špatných stránkách Prostě si koledujeme a čeho je moc, přináší reakci. Taky mám rád enduro, ale poslední dobou už se tu kolem nesvezu, protože se lidi bouří a policajti blbnou. Kde se dřív dalo jet, jsou závory a fotopasti. Lítají pokuty a dokonce tu někdo přišel o noty, kvůli motorce s TP bez značky opakovaně.Endura jsem prodal, jezdím po cestě... A proč? Kvůli idiotům, kteří neví kde je hranice slušnosti a vyloženě škodí. Protože, pohledem z druhé strany, jezdili mi přes pastvinu s ohradníkem debilové na čtyřkolkách, sešlápli drát a tradá... To nasere, pak máš koně po vsi a řešíš pojištění. Jednou, dvakrát... Stěžovat si můžeš nanejvejš v hospodě, ostatní krčí ramenama. A tak tam jak debil akorát denně chodíš kolem a kontroluješ to... ( 6 hektarů) a věšíš cedulky všude možně. Takže jednoho dne se nasereš a položíš tam brány hřebama nahoru, za místo kde vjížděj... A je to. Každej druhej farmář co znám má pravidelně rozježděný pozemky, koleje , oholený kořeny v lese. Pak se div... S tím hlukem to je stejnej princip. Nehledě že jako mechanik jsem dodneška nepochopil, co je na uřvaným vejfuku zajímavýho... Chápu že při zvyšování výkonu na sporťákách se nevyhneš zvýšení hluku... Ale přijde mi debilní si pořizovat hlučnej výfuk a pak řešit aby to jelo aspoň tak jak s originálem, jak to tu někdy čtu. +13 -1 |
3.6.2020 | Článek | V Rakousku si hluk hlídají už spousty let, v podstatě to není nové. Víte třeba, že tam kamiony v noci musí jezdit 60 km/h po dálnicích kvůli hluku? Jejich příroda jim vydělává do rozpočtu podstatnou část a musí si ji chránit. Divit se jim nelze. Není to příjemné pro usedlíky a hosté na hotelích kvůli tomu pro příště nepřijedou, pochopitelně. Nehledě na to, že sám nejsem úplně spokojený, když mi kolem oken jezdí exoti s vykuchanými výfuky. A to motorky mám odjakživa. V Rakousku obvykle instalují měřiče, pokud něco řeší s hlukem. Obdobné opatření se zprovozňuje v Německu... |
25.5.2020 | Článek | já se registruju, je to super. Svezení na více konkurentech po stejné trase za stejných podmínek i nálady, to se hned tak nepovede. Drahanská je výborná lokalita na takovou akci. Projedu si Afriku, V85 a Dorso. Škoda že chybí Suzuki a Yamaha, no co už, třeba jindy. Akorát aby nepršelo... |