renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

ScottRussell

Offline: 9.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 39
Město: Jablonec nad Nisou
Lokalita: Jablonec nad ...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 1x
Body komentářů: 27
ID uživatele: 350757
Registrace: 27.10.2018

Adresa profilu:http://scottrussell.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 17 záznamů

19.2.2024 Článek Pozdravy vyřídím, Jirku jako místní ART legendu a nadšeného motorkáře samozřejmě znám :) A klidně se ozvi přes zprávu pokud se přijedeš podívat, pokud budu moct, rozhodně dáme řeč.
16.2.2024 Článek Děkujeme za milý odborný komentář a upřesnění! A doufám, že se přijedeš podívat, moc rád podiskutuju s člověkem, který se vyzná
Honza
13.12.2023 Článek DR měla motor bez úprav, stejně jako pozdější XR 400, která je v muzeu taky. Ta nejela úctyhodných 30tis závodních kilometru, než ji Ivos vyndal motor z rámu a chtěl ho repasovat, k čemuž nakonec nedošlo.
12.12.2023 Článek Na základu sériové DR 350 je zde použito vse, co našel Ivoš v dilne, tedy to co zbylo z původní DR, která se po závode postupně rozebrala. Takze de zachovala například nádrž plus doplňková nádrž za sedlem, brašny s nářadim, tlumiče atd.. motor bohužel ne.
7.12.2023 Článek Úžasný článek, stejně jako vždy od Alana. Dovolím si jednu malou poznámku k motoru NSU Quick, v článku je zmíněno, že používal NiCaSil, ale je možné, že se jedná o nepřesnost nebo chybu v překladu. Autor měl pravděpodovně namysli chromovanou pracovní plochu válce, což byla myšlenka a provedení předchůdce samotného NiCaSilu, který představila až v roce 1967 firma Mahle v souvislosti s vývojem rotačního motoru Wankelu, paradoxně tuším právě pro společnost NSU.
20.11.2022 Článek Jedinný superbike, který jsem jako enduro jezdec vlastnil, Kawasaki ZXR 750 H1 Natolik charismatický a zarývající se pod kůži, že mi po něm zůstal Nick a profilovka na motorkářích Nechutně krásná a s nejkrásnějším (v sérii!!) zvukem, jaký jsem kdy slyšel. Byl zážitek jenom přejet po vesnici. Jezdit na silničních motorkách neumím, ale tohle mě bavilo. Bylo jasný, že nebyla nejrychlejší ani nejlepší (sice jsem je nevlastnil, ale svezl jsem se na všech - SRAD, SC 28 RR, YZF 750R atd..), ale byla skoro nejlepší a nejrychlejší a absolutně nejvíc cool Ekonomika byla neúprosná a přednost dostala LC4 Adventure (obě jsem mít nemohl), ale vzpomínám na ní často a manželka nevynechá jedinou příležitost, aby mě připoměla, že sem opravdu "bystrý a pozorný hoch", že jsem ji prodal - toliko k dojmům spolujezdce když ji miluješ.. Myšleno ZXR..
+1 
26.2.2022 Článek Má víc než bych v šestnácti potřeboval.. A to totiž ty dva takty navíc Chápu, tak to bohužel dneska je.. ale nemoh sem si pomoct

Jako majitel "klasických" velkých 4t motocyklů se vždycky pose..... radostí, když můžu po cestě do práce prohnat nějakou radostně žijící maloobjemovou dvoudobou záležitost
-1
9.1.2022 Článek Myslim, že se Ervínovi podařilo postavit skvělý duo. Milan top jezdec, lidsky a mechanicky nenahraditelný. Martin echt top jezdec s Milanem v zádech.. to má velkou sílu Doufám, že padne trošku toho závodnickýho štestíčka a že kluci budou moct ještě zatopit, protože na to maj
+1 
8.11.2021 Článek Tohle je přesně Milanova kategorie Jeho rychlost je právem v TOP dvacet, ale ta je tak nabitá, že jeho 15.místo už bude překonávat horko těžko, přeci jenom možnosti "malého" týmu nejde srovnávat s fabrikama. Už tohle je na obyčejného kluka z vesnice (a to myslím naprosto v dobrém) naprosto neskutečnej výkon. Pamatuju doby, kdy jim odpojovali doma energie, protože neměli na zálohy a to kam se dostal je neskutečný. A přesně tohle je pro něj, má v sobě tu odolnost a drsnost, kterou jen tak někdo nemá a to nemluvim o schopnosti opravit (a diagnostikovat !!) téměř jakoukoliv alespoň trochu opravitelnou závadu. No a k tomu je kurevsky rychlej

Takže držim palce a pokud mu bude přát alespoň trochu štěstí, tak to bude velký
+5 
3.8.2020 Článek Recept KTM chápu, ale je mi krajně nesympatický. LEVNÁ motorka kam se podíváš. Nicméně,jako celek to asi funguje dobře, ale nechtěl bych si kazit celej den ranním pohledem na ni. Royal Enfield je boží, ALE. Loni jsem si ho koupil ve Vintage Garage novej. Motorka funguje, má překvapivě pěkný detaily (až na některý přebytky nekvalitních plastů, jako je přední blatník a prostředí palubky) a opravdu má charakter. Moc mě bavila. Ale jako člověk zvyklej na japonskou funkci starých japonců jsem nedokázal přenést přes srdce naprosto tragickej motormanagment. Euro "milion" který to musí plnit se zkrátka nedokázalo dotáhnout a byl to i důvod prodeje na najetých 1.500km. Motorka nedokázala nastartovat a držet volnoběh, byl to šílenej vopruz. Postupem času a praxe jsem to z deseti chípnutí dotáhnul na jedno až tři (bavíme se o prvním startování studeného motoru). Jenže tím to nekončilo, motorka byla schopná při dobržďování a odřazování v lese nebo na křižovatce zcela nepředvídatelně chcípnout. A reakce na přidání plynu v prvotní fázi necitlivá. Jinak průchodnost terénem extrémní a pohodové tempo na silnici zážitek jak ze staré školy. Stojatej dlouhozdvih a aura výrobce senzační. Přes pokusy vyřešit problémy se vstřikováním se ten stav nepodařilo zlepšit a po zkušenostech co jsem s tím nabral jsem já (a kluci z oboru, kteří věděli co dělají) jsem nabyl dojmu, že jde o systémovej problém. Zkrátka je to natolik udušený aby se vešli do emisních a hlukových norem, že ani japonskej Keihin nedokáže zázraky. A jestliže to tam má stříknout nějaký množství benzínu a zelenej ekoterorista v řídící jednotce to nedovolí a druhej ekoterorista zašitej (nebo spíš zavařenej) ve vejfuku to ještě ani nenechá projít exhaustem, tak to zkrátka nemůže (legálně) fungovat. Jo a demontáž ABS (zase nelegální...) beru jako nutnost, na takovým stroji to za prvý nemá co dělat a za druhý je to tam úplně k hovnu. Akorát, že na to máme ty eurotabulky, tak to tam musí bejt.. Sakra, na dnešní dobu tak skvělá motorka a tak zavražděná a pohřbená zelenejma euroekotabulkama..
+7 -3
21.3.2020 Článek Nevěřil bych, že se jí ještě někdy dožiju že to někdo ještě vyrobí mě nenapadlo ani ve snu jasně, mám výhrady, ale ... na dnešní dobu je to fakt slušná práce. Že bych na starý kolena přihodil k old school bikům z 1987 a 1988 ještě jeden novej?? Vloni jsem zkusil poprvý fungl stroj a po dvou měsících jsem se vracel zpět. Ale tomuhle bych moc rád dal ještě šanci
+1 
30.1.2020 Článek Jsem spokojenej, ale někdy se v mym životě najdou okamžiky, kdy trochu lituju, že nejsem bohatej. Tohle je jeden z nich. MOC se mi to líbí Velká poklona teamu lidí, kteří tohle dokázali stvořit. Boží.
+3 
29.1.2020 Článek
asi jsem fakt starej Nevím proč, ale poslední dobou si čím dál častěji vybavuju super béčkovej film Demolition man. A chce se mi

Asi už navždy zůstanu ve svejch milovanejch devadesátkách. A co je super, motorky z těchto let (ve správným stavu a údržbě) to se mnou doklepou až do motoristickýho důchodu. Protože moji 30 let staří japonci jsou kolikrát v lepší kondici než pět let starý rozpočtový slátaniny kdysi japonských a dalších tradičních světových značek. A ta scéna ve zmíněnym filmu, jak střelej z vrtulníku do tý starý americký V8 co vytáhli z kanálů nějakou resetující elektronickou svini a ono se NIC nestane, mechanický zapalování a karburátory tu káru ženou dále ...je prostě boží
+3 
7.12.2019 Článek Motocyklové HARD porno A Alan jako vždy ví, sakra ví, o čem píše
+2 
20.8.2019 Článek Četl jsem si technické údaje a v kolonce výkon sem si spontálně řekl "to jsou hovada!!" O otáček motoru znova "to jsou hovada!!!" a u kolonky cena sem se opakoval a ještě víc od srdce sem si poprskal monitor " TO JSOU HOVADA!!!"
+1 
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist