PROFIL UŽIVATELE

Zed44

Offline: 16.1.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 45
Město: Havířov (Město)
Lokalita: Karviná Morav...
Pomohl: 2x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 9x
ID uživatele: 338795
Registrace: 26.5.2018

Adresa profilu:http://zed44.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 6 záznamů

11.1.2024 Článek No já vlastně nic z toho nepotřebuji:) Hydro spojky nemá hromada novu značkových motorek, nebo se pletu? Přední LED světlomet podle mě super. Já tyhle světla konstruoval na auta, tak mi dělá radost. Jen jsem nepobral žárovky v předních blinkrech! Tempomat se tam dá namontovat originál. Podle mě, co jsem slyšel, tak už jsou HD obecně spolehlivé, ale to kolektivní hodnocení se s nimi potáhne možná věčně... Rámy jsou od roku 2018 úplně přepracované a odlehčené oproti předchozí generaci. Možná ti víc řekne recenze z roku 2018.

Jo, moc jsem toho nenajel, ale i těch 20k je dost, abych věděl, že jsem fakt spokojený. Pro mě je ježdění hodně o atmosféře, takže jiná super motorka může být 100x lepší, ale pokud mě emočně nebude ladit, tak je mi to jedno. A plně respektuji, že někdo má rád úplně jiné motorky, auta nebo holky:) Jinak nová auta také nechci ani za nic. Volhu nemám, ale v létě mám jako daily car tatru 613:D A prosím tě neriskuj, že mi tady napíšeš, že je to to samé!:)) Pak ještě jaguar z roku 2000. Jsem s tím šťastný a nic jiného vážně nechci. Kdybys mi dal 10M, at si koupím co chci, tak bych si moc lámal hlavu! Viz www.aircooled.cz. Takže asi nejsem úplně ten pravý na hodnocení motorek, vzhledem k mým zálibám. Pro mě je ten můj breakout vlastně výkřik moderní techniky:))

A nemyslím si, že jsem nekriticky fanatik do jednoho či druhého. Třeba u HD mi děsně vadila kvalita laku u běžného breakouta, to nebyl pomeranč, ale melouny, prostě hrůza ta černá. Můj výroční podle mě super lak! Ale zase na rámu nahoře před nádrží jsou kuličky od svařování, to mě nasralo! Pak mi ještě po prvním roce zrezly chromové matice zrcátek. Výměněno v záruce. Ale jinak za mě paráda a radost:)
10.1.2024 Článek Všude jsou dobré i rozbité cesty, nejenom okolo Havířova. Možná jsem ještě relativně mladý a v zachovalém stavu a tedy nemám problém se zády a páteří. Ale jednou jsem opravdu najel na nějaký hrbol a to mě koplo do páteře slušně, to uznávám. Myslím, že jsem tehdy také seděl zbytečně kolmo...
9.1.2024 Článek Mám Breakout model 2018 a najel jen už 20 tisíc km. Koupeno nové jako první motorka ve 38 letech, pokud nepočítám manet s100 v pubertě. Jen s ním pořád velmi spokojený a neměnil bych. Dá se s ním dost pohodlně cestovat (Itálie, Schwarzwald, Rakouské Alpy) a na delší přejezdy jsem si dokoupil štít. Zatáčky nejsou jako na nějakém naháči, ale mi to stačí. Zkoušel jsem ještě Sport Glide a ta tedy zatáčí mnohem lépe. Jezdím s maníky, co mají Triumph Tiger a BMW K1200R a většinou v pohodě stíhám a oni se diví, že tento HD umí docela slušně zatáčet:) Na druhy kotouč vepředu jsem se ptal vHD a prý si tím moc nepomůžu. Je tady důležité brzdit zadkem a zase si nemůžu stěžovat. Pérování je příjemně tvrdé. Ovladače blinkrů na obou stranách za mě ideál. Možná bych uvítal hydraulickou spojku a ve špatném počasí vyhřívání gripů.

Někteří tady píšou, že HD nejde s dobou, ale už pak nepíšete, co to vlastně znamená? S jinými motorkami mám minimální zkušenosti a tedy bych opravdu rád věděl, co byste tam chtěli jinak a pak se ovšem zamyslet, zda by pak HD byl ještě HD a mělo by smysl si ho koupit? Jinak cena by opravdu mohla být někde jinde. Platil jsem 600 za výroční model. Za to se dá koupit nové auto:)))

Jinak jsem nikdy neměl poruchu a myslím, že Milwaukee 8 a změna konstrukce motorek pravdu zvýšila kvalitu a spolehlivost.

Jinak je málo značek, co půjčuje motorky a u HD za pár korun si ji můžete půjčit na jeden či dva dny a vyzkoušet přímo v dealerství.
9.4.2019 Článek ProchyTom
Díky, přehlédnul jsem se. Fat Bob nebo FXDR by tam asi sedly více, pravda.
9.4.2019 Článek Jo a vůbec nejlepší je jít na stránky HD a objednat se na zkušební jízdu zdarma. Můžete si vyzkoušet kterýkoliv model a udělat si sami obrázek, jak se věci mají.

Osobně mě jízda na Fat Boyovi nebavila, ale na Breakoutu ano
9.4.2019 Článek Mrberanek a ostatní, co se ptáte proč tak malý výkon
HD má vzduchem chlazený motor, to by mohl být jeden z důvodů. Vzduchem chlazené motory Porsche zaostávaly výkonově za konkurencí, takže Porsche posléze šel cestou olejem chlazených hlav, aby uchladil ventilový můstek a pak přešel na vodou chlazené motory, aby ten výkon celkově uchladil. V příručce HD mám napsáno, abych při velmi teplém počasí vypínal na křižovatce motor, důvodem je opět chlazení. Dále můžeme spekulovat o vlivu zdvihu motoru na jeho výkon, ale tady si netroufám argumentovat. Pro mě je jednoznačně jasnou volbou dlouhozdvihový vzduchem chlazený motor s nižším výkonem, než vysokootáčková vodní vrtačka. Nemyslím to nijak hanlivě. Např. mám velmi rád vzduchem chlazené motory osobních Tatrovek, se kterými jezdím už 22 let. Koupím si raději shnilou Tatru 613, Jaguar XJR, Mustanga 5.0 nebo HD namísto Octavie RS nebo Porsche. To píšu jen jako reakci "proč to kupovat". Tisíc lidí, tisíc chutí. Někomu se pyšní ego jízdou na HD, někomu jízdou na čemkoliv rychlém, co jede 300. Nejlepší je jezdit pro radost a ego nechat doma. A také hodotit bez ega.

Fat Boy má vepředu široké kolo jako vzadu, tak také nemyslím, že by se hodil do tohoto testu více než Breakout.

A poslední info. Pro rychlou jízdu nebo dálniční přejezdy se dá na HD dokoupit a jednoduše nacvaknout štít, který hezky chrání před větrem.

TOPlist