Komentáře
Nalezeno 228 záznamů
16.11.2020 | Článek | DeCarli: na to abys skutečně mohl na netu najít to co hledáš musíš umět 2 věci: 1. English, 2. správně hledat a správně rozlišovat relevanci a kvalitu informací.. Pak opravdu najdeš VŠECHNO takže r.bure má v podstatě pravdu.. |
22.10.2020 | Článek | Já bych stejně skoro 100litrů za Groma nedal, radši bych si koupil druhý TNTčko, kdyby se to první pokazilo, abych měl na čem jezdit.. Ovšem musim uznat, z odpornýho designu se slevilo a už je to jenom "né moc hezký" (což se dá řešit úpravama a na Groma je toho k sehnání fakt hodně) a dát tam 5ku je taky supr nápad (konečně).. Nechápu, jak tam mohli montovat 4kvalt (jak za bolševika), když u těchhle malorážek se fakt každej kvalt počítá 2krát.. Nicméně abych jen nehanil, každej kdo radši místo "čínskýho šmejdu" půjde do thajskýho :) si užije kotel zábavy, protože tyhle prckové dokážou opravdu udržet úsměv od ucha k uchu každou jízdu. Doporučuju, jako odvaz je to supr, budete fakt ráno v garáži přemejšlet jestli velkou, nebo tu malou :) |
23.9.2020 | Článek | Nemůžu si pomoci, ale přijde mi že kdyby ty tři "generace" stály vedle sebe tak skoro nepoznám, která je ta nová |
21.8.2020 | Článek | RE rozhodně, Zhejiang Qianjiang (Benelli) možná s velkou obavou o kvalitu, ale Jawu jedině tu krásnou od Indů (Mahindru), rozhodně ne tu Čínskou *****.. |
2.7.2020 | Článek | Dobrej sluha, špatnej pán.. Až si to přečte z kamionu v pravym 80tku na nárazníku (jako nový AMGčka) a začne to v levym brzdit jako kráva, budeš hledat, kde to má pojistku |
26.6.2020 | Článek | Ten Lotus je TOP |
19.6.2020 | Článek | Ta černá Vespa je docela pěkná (protože neni moc vidět) |
25.5.2020 | Článek | Jezdí jí manželka, zkoušel jsem a supr.. Nejlepší helma co sem měl na hlavě. Míval jsem kdysi tu první 101čku a tady je vidět, že evoluce se u Nolanu skutečně děje a pořádná.. Jinak já mám (na ty moje prdítka) zatim jenom Airoh J106 a to se nedá srovnat, hluk (špunty nutné), štěrk a hmyz lítá do huby, ale dvoutřetinová hmotnost Je to něco za něco.. A ten výhled Ale budíky mám v tom zkreslenym.. |
8.5.2020 | Článek | Dávám souhlas Frankiemu, nechápu, jak jsem mohl jezdit bez špuntů.. Mám Alpine MotoSafePro - doporučuji! Jinak podle mě je na okreskách kolem 500km/den tak akorát, v Alpách je už i to až až.. Přidám se taky s nejdelším nájezdem: "jen" cca 900km návrat za jeden den z Laga na 6ce Banďourovi.. Dálnice - FUJ Přeju mnoho šťastných kilometrů, i když ne zajetých v jednom dni, Kuba |
29.4.2020 | Článek | Tom4moto: Ono se toho musí dělat u zkoušky hodně, co se za "normálního" provozu nedělá, a je fakt, že pak to taky vypadá jak to vypadá. Na jednu stranu jsou pravidla někdy až přehnaný a dodržovat je doslovně je opravdu možné jen s nápisem autoškola (aby člověk nedostal dohuby - viz např. "ucpání" křižovatek při odbočení vlevo přes tramvajový pás, či dodržování tachometrové padesátky na přehledných a širokých úsecích), ale na druhou stranu se nedodržují věci, který jsou vážně dodržovat potřeba: lidi se nedívají do zrcátek, nedávají směrovky, kašlou na přednosti, neumožňují předjíždění a celkově se chovají se jako by jim silnice patřila. Pak taky jezdí hromada lidí, co vůbec ani pravidla nezná, nebo si je prostě nepamatuje a ani je nezajímají A to ani nemluvím o tom, kolik lidí jezdí nalitejch a kolik starců má podplacený osvědčení o zdravotní způsobilosti. Taky je fakt (a důležitej), že zákon vytváří a přetváří lidi, kteří ničemu ani nerozumí a tak vzniká spousta nesmyslů.. :) |
29.4.2020 | Článek | PEPEE01 - Dávám "LIKE" :) |
29.4.2020 | Článek | Destroyer :o))))) |
29.4.2020 | Článek | Guzo, asi si nerozumíme, za normálních okolností se jezdí v "čistém pruhu" od pravé strany nápravy dvoustopých vozidel.. Nikoliv co nejblíže krajnici.. Navíc nevím jak Tebe, ale mě vozidla nevytlačují, pouze předjíždějí. Zato když jedeš "vlevo" tak se Ti naopak budou snažit nedat přednost vozidla, který Ti mají dát přednost z připojovacího pruhu (z pravé strany), dále Tě budou vytlačovat vozidla z pravého pruhu, pokud budou pruhy tři a ty pojedeš v prostředním, protože jak známo pokud je střední pruh volný, tak při přejíždění dvou vozidel z pravého a levého zároveň má přednost ten v pravém (viz Pražská Jižní spojka) apod. Navíc jet dlouhodobě vlevo při čáře je naprostý nesmysl obzvlášť na rovných úsecích okresních silnic apod. Také hodně záleží na typu motocyklu. Úzká 125ccm je něco jiného než např GoldWing, ale pravidla i logika je tady snad jasná.. Vlevo se prostě nejezdí a sám si určitě klepeš na čelo, když vidíš zoufalce v krabici, co v podstatě možná ani nevidí na cestu a jede u středové dělící čáry (obzvláště tam, kde je pruh široký). Nevidím důvod, proč by motorkáři měli být v tomhle "někým jiným".. Já osobně najezdím na motorce mnoho tisíc kilometrů ročně a v autě desítky tisíc a vídám téměř jen špatné řidiče. Nechápu, proč by se teď měli učit zlozvyky a nezákonné jednání i motorkáři.. |
29.4.2020 | Článek | HD1727, to je veliký omyl.. Já je budu učit oboje, ale učit někoho, aby jezdil "na čáře" aby ho nikdo nepředjel je pěkná blbost, stejně jako tvrdit, že ho naučím zásady bezpečného předjíždění a zapomenout na ty nejdůležitější, nebo je zkreslit.. Mimochodem co z mého textu je špatně pro praxi/přežití? |
29.4.2020 | Článek | Jo a ten obrázek je úplně špatně |