invelt_unor2



PROFIL UŽIVATELE

Jacob82

Offline: Včera v 21:27 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 36
Město: Praha 3-Žižkov
Lokalita: Praha hl.m. Praha
ID uživatele: 318626
Registrace: 2.8.2017

Adresa profilu:http://jacob82.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře k článkům
Nalezeno 105 záznamů

12.4.2019 Japonská velká čtyřka ohlásila elektrickou spolupráci Medvidek1: Pokrok není v tom, že se použije elektřina, ta tady skutečně byla na trhu už před mnoha lety (jako např. to elektro-auto Baker "pro holky" z JayLeno´s garage - pro holky bylo hlavně proto, že se u toho člověk nezašpiní ;o) Ale díky technoligiím, které tu dneska jsou jdou dělat věci, který by ani před deseti lety nebyli možný.. Třeba 200kW po více než 45 minut v závodnim tempu (i když spíše vytrvalostním stylem) v malinkatý formuli nebylo možný ani před 5ti lety.. A dneska je.. A co za 5let? Nebo za 10? Mě se třeba moc líbí JoskouH zmiňovaná KTM Freeride E-XC, do lesa ideál, žádný naštvaný myslivci, houbaři, koňáci atd.. Nebo třeba i3ku pro běžný ježdění s rodinou, do práce atd. Který auto si dneska můžu přednastavit na přesnej čas na určitou teplotu v interiéru (když jedu v zimě ráno do práce)?

Zase, argumenty z cesty o startstopech a EU jsou zbytečný, nevidim tam žádnou velkou korelaci s elektro-revolucí, ta přichází do jisté míry nezávisle na Evropě, nevšiml jsem si, že by byla v EU třeba Čína, Thajsko, USA nebo třeba Japonsko.. EU je projekt, kterej míří do hrobu a s ním snad i některé nesmysly (doufám).. Ale tohle je větší. Po desítky let nebylo možný (hlavně díky kartelu OPEC a jejich přisluhovačům z východu i západu) aby vůbec někdo s nějakou alternativou přišel.. Jsem rád, že za mého života se to změnilo! Je mi fuk, jestli to bude elektrika, vodík, stlačenej vzuch nebo třeba helium3...

Jinak efektivita spalovacích motorů je mizivá, komplexnost a složitost neskutečná (stovky dílů, jen aby to fungovalo) a s tím malá spolehlivost (a elektřinu to potřebuje taky). Kolik už jsem koupil filtrů, litrů oleje, těsnění, svíček atd.? Kolikrát sem čekal dny než přestane smrdět po celym baráku benzín, co jsem omylem vycintal, kolikrát už sem vzteky kousal do volantu, když sem viděl přes noc updatovanej ceník benzínu bez možnosti to jakkoliv ovlivnit a tak bych mohl pokračovat do nekonečna.. Možná jste na to trochu zapomněli, ale fosílie mají taky nevýhody a neni jich zrovna málo...!
11.4.2019 Japonská velká čtyřka ohlásila elektrickou spolupráci "At the beginning everbody laughed at us, then they started criticising and NOW THEY JOIN, that´s how disruptive technology works" - Lucas di Grassi

Můj oblíbenej komentář od závodníka a ambasadora Formule E (kde dneska závodí Citroen (DS), Jaguar, BMW (Andretti), Audi, Nissan, Mahindra a Nio. Mercedes kvůli tomu dropnul DTMka a společně s Porsche se přidávají přístí rok..)

Krásně řečeno! A vystihuje to vše. Vzpomínám si, jak jsem se bránil mobilním telefonům a dneska se tomu směju. Úplně stejně jako s elektro-pohonem.. Od tý doby co jsem jel na C-Evolution to chci! A to je blbej skútr, kterej je těžkej jako tři prasata a skoro nikam nedojede..

A k ekoligii: Ekologický je ve skutečnosti jen život podobný tomu Amazonského indiána před příchodem konkvistadora.. A ten jak známo neměl žádnou motorku.. Ne? Všechno ostatní je převlečenej business.. Tak nevim, proč pořád protěžovat tu srajdu, co nám sem cpou Amíci a Rusáci mixnutý s OPECem.. To je jako hledat, proč je papírová taška horší, než igelitovej pytlík s argumentem jak ropa pěkně šustí a že do něj nenateče..
+2 
11.4.2019 Změní Lightning Strike svět (nejen elektrických) motorek? Mig_35 Pravá benzínová svíčková a Elektricky syntetickej stejk To je ale blábol!
4.4.2019 Mají naklánějící se tříkolky smysl? Takže popořádku:
- já třeba nechápu, že zrovna na cyklistických závodech dělají doprovod fosílie.. Stoupat Alpský kopce za reklamní Škudkou musí bejt docela žrádlo..
- v zatáčkách se nebojim ničeho, platí na mě to, co slavně o jízdě na motorce vyřkl Kundera Proto jedzdim radši malý objemy
- 3 kola pro motoškoly asi dobrý, panici se nebudou tolik bát prvního čísla Fízlové maj koně, kola, Hummery, Lamba, i8mičky a já nevim co, tak proč ne, stačí obálka a do veřejnýho prostoru se dá protlačit kdeco
- do města nevim, na kostky asi dobrý, ale pro mě je zádsadní filtrování, takže asi ne...
- Niken domů? Nevim asi ne, jsem hlavně na anorektičky, ale projet bych se na tom chtěl moc! Pak teprve můžu řikat, dobrý nebo nedobrý. Našel bych ale jiný "niche" hračky, který bych upřednostnil, třeba sněžnej skútr

A ke komentářům:
- frajer co napíše, že ho to baví dostane mínusy, tak to nechápu.. Ehm vlastně už chápu.. Elektrika - zlo, ekologie - zlo, bezpečnost - zlo, novoty - zlo, jinej názor - zlo, budoucnost jednoznačně v zadeli (líp už bylo) a hlavně za všim je brutální konspirace
+1 
2.4.2019 Svartpilen 701 ve speciální verzi Style joel6: Hlásim se dobrovolně
29.3.2019 Novinka v pavilonu šelem: Suzuki GSX-R 750 Stunt Souhlas s afro-r1, když to začínalo, bejvalo to víc o rychlosti a to mi přišlo "spektakulárnější" než ta novodobá "gymastika", ale klobouk dolu před frajerem co např. jezdí dokola po zadnim v garáži
P.S. ta zadní "brzda" je fakt úlet Nedovedu si představit jakej rozdíl je mít 2 nebo 3 třmeny
+1 
28.3.2019 217 odstínů zábavy: Aprilia RSV4 1100 Factory PSanec: No aspoň se s těma novejma superhyperbejkama dá jezdit i v městskejch rychlostech, na pohodu, pomalu a na nízký otáčky.. A jsou i takový borci, co s tim klidně pojedou na pořádnou dovolenou, nebo kolem světa.. Takže to zas tak zlý asi nebude Pamatuju když sem kdysi jel na kámošový FZR1000R EXUP, s tim prostě fakt nešlo jet pomalu
26.3.2019 Husqvarna Vitpilen 701 vs. KTM 690 Duke: Pankáč a sportovec Mám o kousek blíž k pilenům, ale já bych se klidně spokojil i se čtyřkilem
21.3.2019 Harley-Davidson přidal další detaily k naháči LiveWire a bude nabízet i elektriky pro děti MartinNTV: Přesně! Dávám "Lajku"
19.3.2019 Harley-Davidson přidal další detaily k naháči LiveWire a bude nabízet i elektriky pro děti Le-Corbusier: Ano, "largest manufacturer" zanamená největší výrobce..

Takový malý výcuc hlavně z knihy, ale něco i rychle nalezeno na webu (kdybych měl hodně času, možná bych toho dohledal mnohem víc a přesněji..

1903 - 3 ks (350ccm)
1904 - 2 ks
1905 - 8 ks
1906 - (5 zaměstnanců) 50 ks
1907 - 150 ks

1913 několik majitelů už mělo najeto přes 100´000mil (vysoká spolehlivost)
1916 vydávali první skutečný motocyklový magazín "Entousiast"

válka - Indian musel celou produkci prodat armádě, HD díky konexím ne, zůstali tedy i na trhu komerčních motocyklů

1920 - 28´189 ks

30tá léta prodeje klesají, orientace na armádu a policii (tříkolka Servicecar)

1939 zakázka od armády (Indian taky) model WLA 750, v průběhu vállky se vyrobilo přes 60´000 ks tohoto modelu (kniha uvádí až 90´000)..

a ještě k dnešku, stálý propad

2018 cca 235´000 ks a jde to dolu..
18.3.2019 Harley-Davidson přidal další detaily k naháči LiveWire a bude nabízet i elektriky pro děti Le-Corbusier: A ještě jednu drobnost si dovolím podotknout jako reakce na Váš úplně největší nesmysl (HD v té době světově nic neznamenalo, myslím že ani v Americe to nebyla úplná špička):

By 1931, Indian and Harley-Davidson were the only two American manufacturers producing commercial motorcycles.
18.3.2019 Harley-Davidson přidal další detaily k naháči LiveWire a bude nabízet i elektriky pro děti Le-Corbusier:

In 1921, a Harley-Davidson, ridden by Otto Walker, was the first motorcycle ever to win a race at an average speed greater than 100 mph (160 km/h)

Těch prvenství a úctyhodných dat je samozřejmě mnohem více..
18.3.2019 Harley-Davidson přidal další detaily k naháči LiveWire a bude nabízet i elektriky pro děti Le-Corbusier: Moc hezký si něco myslet.. Ale co takhle něco vědět?

Např: "By 1920, Harley-Davidson became the largest manufacturer, with their motorcycles being sold by dealers in 67 countries. By the late 1920s or early 1930s, DKW in Germany took over as the largest manufacturer"...

Takže to máme skoro 10let..

A co konkrétně je nesmyslné na předních brzdách a nožním řazení? Že by trolling?
+1 
18.3.2019 Harley-Davidson přidal další detaily k naháči LiveWire a bude nabízet i elektriky pro děti deluxa: Mám si vytřít skoro třicet let starou A3 knížkou na křídovém papíře? Asi sem nebyl pochopen.. Vlastně jsem mezi řádky napsal, že milovníci značky HD prostě nemají moc rádi změny i kdyby to mělo být něco co bude v budoucnu v podstatě hlavní nebo rozumnou cestou.. Já nikdy neprotěžuji žádnou značku! I když přiznám že třeba v motorsportu (hlavně GTčka) jsem fanda bílomodrejch vrtulí a kdybych neměl rodinu, jiný auto bych si asi nekoupil. Ale ne pro nějakou hloupost jako je "image" (ta je pro debílky) ale pro pocit z řízení (fundovaní vědí). Vždycky jsem měl HD za hromadu šrotu, vánoční stromeček atd. ale to jen do té doby, než jsem "procitl" a začal se o věci skutečně zajímat do hloubky. Dneska mám k té značce velký respekt jak pro její historii, tak pro komunitu a řekněme životní styl. A nejen pro to..
Steffey není motocykl (je to motokolo) a údajně do té doby (1928) je měly (přední brzdy) jen závodní motorky.. Ale nemusí to být pravda, proto jsem uváděl zdroj. Vzhledem k tomu, že naprostá většina zbytku světa těžko HD na poli motorek do druhé války stačila, ani bych se nedivil, že to tak fakt bylo..
Jediné z čím souhlasím je, že se chtějí znovu "chytit", protože těžký zastaralý a neřiditelný motorky se za velký prachy moc dobře neprodávají a konkurence je megakrutá...
Zdarvím budhistického mnicha
18.3.2019 Harley-Davidson přidal další detaily k naháči LiveWire a bude nabízet i elektriky pro děti MartinNTV: A co oboje?

IvanDvoutakťák: Hrabiš dělá všechno jenom pro sebe, ale umí to blbcům šikovně prodat
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

TOPlist