PROFIL UŽIVATELE

Prezentace uživatelské galerie
Nalezeno 3 záznamů

• Pionýrem na Lipno a zpět

Naše cesta začala ve Vlachovicích kde jsme v úterý 4.8 já a můj tatka vyjeli směr Lipno.První naše zastávka byla v Luhačovicích kde jsme se sešli s naším kamarádem Kubou Šuráněm který na nás už čekal. Po kávě jsme vyjeli směr Malenovice, kde jsme se kvůli dešti oblékaly do nepromoků. Za deště jsme pokračovaly směr Vyškov, ale v Kroměříži jsme se stavovaly Kubovy pro lepší pláštěnku.Po krátkém odpočinku jsme pokračovaly dál na Vyškov kde jsme doplňovaly palivo a šli na oběd. Po obědě jsme pokračovaly přes Brno na Třebíč kde jsme měli první poruchu.Kubovy přestala fungovat spojka ,po rozdělání krytu jsme zjistili, že se mu povolil spojkový koš,protože jsme neměli pořádnou golovku a hlavně prodlouženou 14 ,tak jsme zvonily na baráky. Na poprvé vyšel pán který nám půjčil golu i tmel na těsnění. Oprava i shánění všeho potřebného nám trvalo skoro dvě hodiny a tak jsme kolem sedmé dojeli do místního kempu kde jsme přespali. Na druhý den jsme brzo ráno vyjeli z kempu a nabraly směr Telč. Ve městě jsme se zastavili na krátkou pauzu a hlavně natankovat. Po kávě jsme vyrazili přes Jindřichův Hradec do Třeboně, kde jsme se na obědvali a podívaly po městě.Poté jsme vyrazili přes Kaplice do našeho cíle Lipno nad Vltavou kde jsme se ubytovaly v kempu. Po jednom dni stráveném flákáním po Lipně jsme čtvrtý den vyrazili na cestu domů. Vyjeli jsme přes Český Krumlov do Třeboně kde jsme zastavili a dali krátkou pauzu. Poté jsme vyrazily na Jindřichův Hradec a Dačice kde jsme se naobědvali. Po obědě jsme se vyrazili podívat na Jadernou elektrárnu Dukovany, u elektrárny jsme zastavili na pár fotek a Kuba se tam rozhodl, že to ještě dnes zkusí dojet domů. Tak jsme už ve dvou jeli do kempu Vémyslice kde jsme přespali. Ráno jsme se vyjeli podívat do nedaleké protiletecké základny Ketkovice od které jsme poté vyrazily směr Vyškov kde jsme se naobědvaly a pokračovaly domů. V Malenovicích se my začal viklat pionýr a když jsem zastavil zjistil jsem, že my popraskalo čtrnáct špic na zadním kole, tak jsem zavolal mamce aby mě dovézla nové kolo a já jsem zatím špatné kolo odmontoval a zhodil z něj plášt a duši, poté jsem zkompletoval nové kolo a nasadil ho zpět. Cestou domů me ještě začala zlobit spojka ale s tím už se dalo dojet domů. A tak končí naše cesta na Lipno.

Fotek: 33
    Založeno: 07.09.2020 v 16:32
  • Fichtl výlet Vranov

Dvou denní výlet na Vranov s jawa 50 21 a jawa 50 20. Startovali sme ve Vlachovicích. První závada byla že se mi před Uherským Hradištěm povolili kladívka. K večeru sme přijeli do kempu na Vranov kde sme se spojily s přáteli z dědiny kteří vyjeli den předem. Ráno sme vyjeli směr domů, porucha přišla před Vlčnovem kdy se na druhém pionýru povolili kladívka. Poté sme už v pořádku dorazil domů

Fotek: 5
    Založeno: 16.08.2020 v 21:59
  • Výlet Velká Kraš

Náš moto výlet z Vlachovic do Velké Kraše a zpět na Jawa Pionýr 21,Yamaha X-Max 125, Yamaha SR 125