Komentáře
Nalezeno 1453 záznamů
8.8.2018 | Článek | burak Neštěstí nechodí po horách, nýbrž po lidech. A tebe potkalo štěstí, protožes ty oči zvedl ještě v momentě, kdy jsi s tím mohl něco málo udělat. I když to nedopadlo úplně nejlíp. Pokud jsi byl schopen hupsnout za řídítka a dojet na nocleh, nebude tak zle. Počítám, že se k motce dříve nebo později vrátíš. Já se vrátil po 36 letech. A sotva jsem ten křáp dotáhl dom, už na tom seděl můj fotr!!! V šestasedmdesáti, po 53 letech!!! Dvoukolová viróza je nevyléčitelná, pouze se občas dají potlačit příznaky. +2 |
2.8.2018 | Článek | Vesnice Certeze a Huta Certeze byly oficiálně vystavěny z peněz pocházejících od rumunských kameníků, kteří odešli za prací do zahraničí po uzavření místního lomu. Neoficiálně doporučuji zlehka se zamyslet nad minimální vzdáleností vesnic od ukrajinských hranic a nad dlouhodobým rozdílem cen pohonných hmot v Rumunsku a na Ukrajině. A taky nad velmi opatrným přístupem k potenciální spolupráci slovenských překupníků a pašeráků s těmito lidmi. Jsou ostří, jak meč z damascénské ocele. Jinak prohlídka těch vesnic fakt stojí za to. Je to klasická ukázka, kolik prašulí se dá vyplácat na stavbu domku. Ploty a zábradlí z nerezové oceli je to nejmenší. A jeden dům má dokonce ve sgrafitové omítce výklenky se sochami - mimochodem docela pěknými. Celý ten cirkus je pak v noci nasvícen oranžově hnědým osvětlením. Doporučuji. +1 |
1.8.2018 | Článek | Pedrito Když už máme bazírovat na maličkostech, Ötzi je nejstarší nalezená PŘÍRODNÍ mumie (pouze) v Evropě a je z doby měděné, nikoli bronzové. Měď a bronz nejsou totéž ani v chemii, ani v dějepise. Novotný79 |
27.7.2018 | Článek | Príma film, stejně jako Le Mans, kde hrál SMQ hlavní roli závodníka, který se vrací na okruh, na němž se právě před rokem rozsekal. |
27.7.2018 | Článek | sered Delfíni byli problémoví pro mantáky, kteří si neuměli poradit a poslouchali hňupy v autorizovaných servisech. S renckem 1,5 Dci jsem najel něco málo přes 200 000 km a se stříkačkou nebyl problém. Zeťák už nějaké mušky vloni řešil, ale v Polsku mu to zmákli za čtvrtinovou cenu oproti Čechistánu. A to byl v autorizovaném Bošáckém servisu. Teď má ta jeho koloběžka - pardon - Clio nalítáno přes 300 k a jede bez problémů, akorát když je pod -15°C, musí dvakrát žhavit. |
26.7.2018 | Článek | Kua, chlapi a baby na motkách, když už porušujete zákon předjížděním kolony, zkuste občas zablikat a zatroubit, ať o vás plechovkáři vědí. Přesně totéž jsem zažil dnes na semaforu, který pouštěl střídavě auta z protisměru při opravě silnice. Podívám se dozadu, ač jsem nemusel, páč jsem byl první na světlech a právě projelo poslední auto z protisměru. Bylo čisto. Dám malou tři, rozjedu se a z pitomosti při točení volantem vlevo se juknu do skla znova, ono to trvá, než se taková čtyřicetitunová bestie rozhýbá. A hele, pět metrů za kabinou, kde se vzali, tu se vzali čtyři okufrovaní pikolíci. Kdybych se tam nepodíval podruhé, měl jsem ze schodů a z nárazníku půl metráku trsátek a kluci by se váleli v pangejtu, anebo byli placatí. Všech nás je škoda a všichni děláme chyby, dávejme si na sebe co největšího majzla. +2 |
26.7.2018 | Článek | DjMicho motoGP1 Ono to je úplně stejné, jako s tou navigací - šipkometrem v článku z minulého týdne. Český knedlík si prostě musí FURT dokazovat, že už je KONEČNĚ ten pravý zápaďák, který na TO má - jedno na co. I když pak ožírá o víkendech kyt z oken, páč nemá ani na segedín ve čtyřce, a bydlí v zahradním domku po tetě, páč nemá na topení v paneláku a v kolonii může v zimě pálit petky s pilinami a vyjetým olejem. Takže se kolektivně vyšilovalo už za komančů po "značkových" riflích z tuzáru, pak se kolektivně básnilo o boleslavských "vochcávkách" jezdících za pět litrů benálu a čtyři litry nafty, dnes se kolektivně plive na všecko, co je popsáno písmenky "jawa" - píchám tě zprava a "yuki" - píchá kluky. Prostě to není žaponec nebo bávo a šmytec - a kdo na tyhle stádní ikony nemá, nesmí mezi lidi. V odborné literatuře se tomu říká stádní myšlení a přesně za tímto účelem se vyrábí reklamní spoty a public relations. +6 -1 |
25.7.2018 | Článek | tom.es Nevím, kde bydlíš, ale na Ostravsku je fakt každý druhý autohaus dávno zavřený. Dealeři byli tlačení na zbudování předražených prosklených stodol, které nyní zejí prázdnotou, protože trh se nasytil a vychcaní Čížci kupují 60% ojetin a jen 40% nových aut. U motorek je situace daleko horší. Osobně neznám nikoho, kdo by si koupil novou motku. Všecko je dovoz nebo tzv. bazoše s dovezenými ojetinami. U ceny vašich firemních aut hrál roli rok, kdy jste to kupovali, a tzv. nadstandardní výbava. Z té se dá srážet cena hodně dobře, i když už to taky není, co bývalo. Třicet litrů za klimu a dvácu za rádio s nápisem "SKODA" už taky dnes nikdo nedá, tudíž logicky i marže jsou mnohem níž. +1 |
24.7.2018 | Článek | Martin1 Nevím, jak jinde, ale na Ostravsku nyní převažují auto a motosalóny s pevně uzavřenými dveřmi a bez zboží i prodejců. Případně se velmi zřídka stane, že se tam objeví obchod se zcela jiným sortimentem. Asi to je tím, že jsme se nikdy neměli tak dobře, jako nyní. |
24.7.2018 | Článek | Za prvé: Do ceny pro zákazníka má v prvé řadě co mluvit cenová politika výrobce nebo prodejce delegovaného pro danou oblast. Tato věta platí jak pro náhradní díly a doplňky, tak pro nová vozidla. Vzpomeňte si všichni, kolik stála Ochcávka v Čechistánu a kolik v zahraničí. Rozdíl byl až 180 000 Kč - slovy neuvěřitelných jedno sto a osmdesát tisíců korun českých v neprospěch českého Knedlíka, zahleděného do převlečeného prehistorického Golfa (byl vyráběný od r. 1970) s nataženou prdelí. Za druhé: Už vidím, jak bleskově ožívá trh, když Žaponec za tři sta litrů zlevní o jednu mizernou českou výplatu. Tam se teda FAKT dveře netrhnou. |
23.7.2018 | Článek | Třinec to jistí, tohle si nenechám uniknout. Zvlášť proto, že jsem fichtla taky proháněl a "upravoval", aby to líp jelo. +1 |
22.7.2018 | Článek | Dolph-cz Teda ten gyroskop bych fakt rád viděl. A hlavně jeho přesnost. +1 |
22.7.2018 | Článek | Pavlys Já určitě netvrdím, že je to k ničemu. Abych si něco takového dovolil tvrdit, musel bych si to vyzkoušet. A to se nestalo. Akorát jsem se dotkl nejčastějšího problému, se kterým se setkávám v práci. POZOR - v práci jsem limitován kilometry (čím víc km, tím hůř) a velikostí auta (17 x 2,5 x 4 metry, většinou 35 tun a více). Což je při dnešní benevolenci povolování osazování zákazových značek ze strany dopravních inspektorátů opravdu tragédie, avšak většině zdejších diskutérů je to šumák, páč jezdí, protože je to baví, a když zabloudí, aspoň mají o čem psát v cesťáku. Další problém je pak kvalita mapových podkladů, potažmo program, který řídí práci samotné navigace. Shrnuto: - pokud se budeme bavit o funkci "beeline - včelí let", tzn. že navi pracuje v režimu šipky na displeji, nic proti. Takovou šipku mám na své navi puštěnou zcela běžně a párkrát už pomohla. - pokud bude ta malá věcička dávat povely - jeď vpravo (vlevo, dopředu, dozadu), je otazné jak podrobný mapový základ bude zvládat, a s jakými přídavnými funkcemi klasické navi se bude schopná poprat. Pokud si pouze "zapamatuje body zájmu" - zalomení trasy v určitém bodě, dají se tušit problémy, a občas i dost velké. Tak jako psal hrochi, je to dobrá věcička pro geocaching, pěšáky, cyklisty. Nastavíš azimut a valíš. Pro dvounožce vázané technikou na silnici asi může sem tam nastat zapeklitá situace. |
21.7.2018 | Článek | Moto-Stastny Dík za odkaz, juknu na to. Jináč geologie je príma. Pár kamínků už jsem za ta léta courání po světě nasbíral. |
21.7.2018 | Článek | hrochi Dovolil sis orálně zprznit značkový krám a pochválit zboží z Čajny. Tak tohle se neodpouští. Ani tady, ani nikde jinde v Čechistánu, voe. Btw. vsadím se, že devět z deseti, kteří ti dali své mínusy, jsou připojení na net přes křáp z Čajny. +1 |