renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Targus

Offline: Včera v 21:29 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 60
Město: Jablunkov
Lokalita: Frýdek-Místek...
Komentářů: 3x
Body komentářů: 429 / 389
ID uživatele: 289855
Registrace: 7.7.2016

Adresa profilu:http://targus.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1453 záznamů

8.8.2018 Článek burak

Neštěstí nechodí po horách, nýbrž po lidech.
A tebe potkalo štěstí, protožes ty oči zvedl ještě v momentě, kdy jsi s tím mohl něco málo udělat. I když to nedopadlo úplně nejlíp.
Pokud jsi byl schopen hupsnout za řídítka a dojet na nocleh, nebude tak zle. Počítám, že se k motce dříve nebo později vrátíš.
Já se vrátil po 36 letech.
A sotva jsem ten křáp dotáhl dom, už na tom seděl můj fotr!!! V šestasedmdesáti, po 53 letech!!!
Dvoukolová viróza je nevyléčitelná, pouze se občas dají potlačit příznaky.
+2 
2.8.2018 Článek Vesnice Certeze a Huta Certeze byly oficiálně vystavěny z peněz pocházejících od rumunských kameníků, kteří odešli za prací do zahraničí po uzavření místního lomu.
Neoficiálně doporučuji zlehka se zamyslet nad minimální vzdáleností vesnic od ukrajinských hranic a nad dlouhodobým rozdílem cen pohonných hmot v Rumunsku a na Ukrajině. A taky nad velmi opatrným přístupem k potenciální spolupráci slovenských překupníků a pašeráků s těmito lidmi. Jsou ostří, jak meč z damascénské ocele.
Jinak prohlídka těch vesnic fakt stojí za to. Je to klasická ukázka, kolik prašulí se dá vyplácat na stavbu domku. Ploty a zábradlí z nerezové oceli je to nejmenší. A jeden dům má dokonce ve sgrafitové omítce výklenky se sochami - mimochodem docela pěknými. Celý ten cirkus je pak v noci nasvícen oranžově hnědým osvětlením. Doporučuji.
+1 
1.8.2018 Článek Pedrito

Když už máme bazírovat na maličkostech, Ötzi je nejstarší nalezená PŘÍRODNÍ mumie (pouze) v Evropě a je z doby měděné, nikoli bronzové.
Měď a bronz nejsou totéž ani v chemii, ani v dějepise.

Novotný79
27.7.2018 Článek Príma film, stejně jako Le Mans, kde hrál SMQ hlavní roli závodníka, který se vrací na okruh, na němž se právě před rokem rozsekal.
27.7.2018 Článek sered

Delfíni byli problémoví pro mantáky, kteří si neuměli poradit a poslouchali hňupy v autorizovaných servisech.
S renckem 1,5 Dci jsem najel něco málo přes 200 000 km a se stříkačkou nebyl problém. Zeťák už nějaké mušky vloni řešil, ale v Polsku mu to zmákli za čtvrtinovou cenu oproti Čechistánu. A to byl v autorizovaném Bošáckém servisu. Teď má ta jeho koloběžka - pardon - Clio nalítáno přes 300 k a jede bez problémů, akorát když je pod -15°C, musí dvakrát žhavit.
26.7.2018 Článek Kua, chlapi a baby na motkách,
když už porušujete zákon předjížděním kolony, zkuste občas zablikat a zatroubit, ať o vás plechovkáři vědí.
Přesně totéž jsem zažil dnes na semaforu, který pouštěl střídavě auta z protisměru při opravě silnice.
Podívám se dozadu, ač jsem nemusel, páč jsem byl první na světlech a právě projelo poslední auto z protisměru. Bylo čisto.
Dám malou tři, rozjedu se a z pitomosti při točení volantem vlevo se juknu do skla znova, ono to trvá, než se taková čtyřicetitunová bestie rozhýbá. A hele, pět metrů za kabinou, kde se vzali, tu se vzali čtyři okufrovaní pikolíci.
Kdybych se tam nepodíval podruhé, měl jsem ze schodů a z nárazníku půl metráku trsátek a kluci by se váleli v pangejtu, anebo byli placatí.
Všech nás je škoda a všichni děláme chyby, dávejme si na sebe co největšího majzla.
+2 
26.7.2018 Článek DjMicho
motoGP1

Ono to je úplně stejné, jako s tou navigací - šipkometrem v článku z minulého týdne.
Český knedlík si prostě musí FURT dokazovat, že už je KONEČNĚ ten pravý zápaďák, který na TO má - jedno na co. I když pak ožírá o víkendech kyt z oken, páč nemá ani na segedín ve čtyřce, a bydlí v zahradním domku po tetě, páč nemá na topení v paneláku a v kolonii může v zimě pálit petky s pilinami a vyjetým olejem.
Takže se kolektivně vyšilovalo už za komančů po "značkových" riflích z tuzáru, pak se kolektivně básnilo o boleslavských "vochcávkách" jezdících za pět litrů benálu a čtyři litry nafty, dnes se kolektivně plive na všecko, co je popsáno písmenky "jawa" - píchám tě zprava a "yuki" - píchá kluky. Prostě to není žaponec nebo bávo a šmytec - a kdo na tyhle stádní ikony nemá, nesmí mezi lidi.
V odborné literatuře se tomu říká stádní myšlení a přesně za tímto účelem se vyrábí reklamní spoty a public relations.
+6 -1
25.7.2018 Článek tom.es
Nevím, kde bydlíš, ale na Ostravsku je fakt každý druhý autohaus dávno zavřený. Dealeři byli tlačení na zbudování předražených prosklených stodol, které nyní zejí prázdnotou, protože trh se nasytil a vychcaní Čížci kupují 60% ojetin a jen 40% nových aut.
U motorek je situace daleko horší. Osobně neznám nikoho, kdo by si koupil novou motku. Všecko je dovoz nebo tzv. bazoše s dovezenými ojetinami.
U ceny vašich firemních aut hrál roli rok, kdy jste to kupovali, a tzv. nadstandardní výbava. Z té se dá srážet cena hodně dobře, i když už to taky není, co bývalo. Třicet litrů za klimu a dvácu za rádio s nápisem "SKODA" už taky dnes nikdo nedá, tudíž logicky i marže jsou mnohem níž.
+1 
24.7.2018 Článek Martin1
Nevím, jak jinde, ale na Ostravsku nyní převažují auto a motosalóny s pevně uzavřenými dveřmi a bez zboží i prodejců.
Případně se velmi zřídka stane, že se tam objeví obchod se zcela jiným sortimentem.
Asi to je tím, že jsme se nikdy neměli tak dobře, jako nyní.
24.7.2018 Článek Za prvé:
Do ceny pro zákazníka má v prvé řadě co mluvit cenová politika výrobce nebo prodejce delegovaného pro danou oblast.
Tato věta platí jak pro náhradní díly a doplňky, tak pro nová vozidla.
Vzpomeňte si všichni, kolik stála Ochcávka v Čechistánu a kolik v zahraničí. Rozdíl byl až 180 000 Kč - slovy neuvěřitelných jedno sto a osmdesát tisíců korun českých v neprospěch českého Knedlíka, zahleděného do převlečeného prehistorického Golfa (byl vyráběný od r. 1970) s nataženou prdelí.
Za druhé:
Už vidím, jak bleskově ožívá trh, když Žaponec za tři sta litrů zlevní o jednu mizernou českou výplatu. Tam se teda FAKT dveře netrhnou.
23.7.2018 Článek Třinec to jistí, tohle si nenechám uniknout. Zvlášť proto, že jsem fichtla taky proháněl a "upravoval", aby to líp jelo.
+1 
22.7.2018 Článek Dolph-cz
Teda ten gyroskop bych fakt rád viděl. A hlavně jeho přesnost.
+1 
22.7.2018 Článek Pavlys

Já určitě netvrdím, že je to k ničemu. Abych si něco takového dovolil tvrdit, musel bych si to vyzkoušet. A to se nestalo.
Akorát jsem se dotkl nejčastějšího problému, se kterým se setkávám v práci. POZOR - v práci jsem limitován kilometry (čím víc km, tím hůř) a velikostí auta (17 x 2,5 x 4 metry, většinou 35 tun a více). Což je při dnešní benevolenci povolování osazování zákazových značek ze strany dopravních inspektorátů opravdu tragédie, avšak většině zdejších diskutérů je to šumák, páč jezdí, protože je to baví, a když zabloudí, aspoň mají o čem psát v cesťáku.
Další problém je pak kvalita mapových podkladů, potažmo program, který řídí práci samotné navigace.
Shrnuto:
- pokud se budeme bavit o funkci "beeline - včelí let", tzn. že navi pracuje v režimu šipky na displeji, nic proti. Takovou šipku mám na své navi puštěnou zcela běžně a párkrát už pomohla.
- pokud bude ta malá věcička dávat povely - jeď vpravo (vlevo, dopředu, dozadu), je otazné jak podrobný mapový základ bude zvládat, a s jakými přídavnými funkcemi klasické navi se bude schopná poprat. Pokud si pouze "zapamatuje body zájmu" - zalomení trasy v určitém bodě, dají se tušit problémy, a občas i dost velké.
Tak jako psal hrochi, je to dobrá věcička pro geocaching, pěšáky, cyklisty. Nastavíš azimut a valíš. Pro dvounožce vázané technikou na silnici asi může sem tam nastat zapeklitá situace.
21.7.2018 Článek Moto-Stastny
Dík za odkaz, juknu na to.
Jináč geologie je príma. Pár kamínků už jsem za ta léta courání po světě nasbíral.
21.7.2018 Článek hrochi
Dovolil sis orálně zprznit značkový krám a pochválit zboží z Čajny. Tak tohle se neodpouští.
Ani tady, ani nikde jinde v Čechistánu, voe.
Btw. vsadím se, že devět z deseti, kteří ti dali své mínusy, jsou připojení na net přes křáp z Čajny.

+1 

TOPlist