PROFIL UŽIVATELE

Targus

Offline: 23.2.2020 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 56
Město: Jablunkov
Lokalita: Frýdek-Místek...
Komentářů: 2x
Body komentářů: 175 / 120
ID uživatele: 289855
Registrace: 7.7.2016

Adresa profilu:http://targus.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 742 záznamů

11.10.2019 Článek Autorovi dík za hezký článek a fotky.

Btw. tu drezínu s kabinou ze žlutých palubek ještě pamatuju, když jezdila v běžném železničním provozu...

+1 
10.10.2019 Článek Tommy911

Kdes na tu blbost přišel?
Když si "uděláš" laďák doma, samozřejmě, že hlučnost zvýšíš. Sundej z motky výfuk a uslyšíš ten kravál. A dosáhneš toho i bez repráku.
Totéž Akrapovič. Ten ke svému byznysu pouze využívá nedokonalé metody měření hluku. Kdyby mu to začali měřit spektrometricky, měl by po chlebě.
Intenzitu hluku změníš třeba už jen tím, že použiješ jiný materiál k výrobě přesné kopie původního laufu.
10.10.2019 Článek Jsem si říkal, že tu už dlouho nebylo nic o elektrice.

No, a Akrapovič má po žížalkách. Bude muset zbořit dílny a postavit či pronajmout si kancly pro ajťáky, kteří budou vymýšlet a prodávat "divné zvuky" po netu. Samozřejmostí bude povinný každoroční "up grade". Pochopitelně za peníze. A soudruzi příslušníci budou vedle rychlosti kontrolovat i nálepky na motorce, které dosvědčují nákup od autorizovaného prodejce, něco jako je nálepka Windows na kompu.
No nekup to!!!

Nová doba, host vyhazuje vrchního.
+2 
10.10.2019 Článek Už jsem měl dojem, že se tu žádný "jedině pravý" cesťák s Jawami neobjeví.

Pánové, paleček nahoru.

A uznání všem, kteří jeli a dojeli.

Jinak kdybyste fičeli z Györu po 81 na Székesfehérvár, a pak po 7 na Siofók, tak tam je to skoro rovina. Ale je tam zase větší provoz.
+1 
10.10.2019 Článek Ivan

Dovolil bych si nesouhlasit.
Jedna věc je GP, kde je objem dán sportovními předpisy, druhá věc je prodej takové "nádhery". Kdo je dnes zvědavý na motku s dynamikou Jawy 634?

2lizard - 09.10.2019 16:39
JohnnyS08 - 09.10.2019 11:39
OndraCB - 09.10.2019 10:45

Pánové, čekal bych, že budete schopni svůj nesouhlas nějak blíže specifikovat. Takhle jste za mačkací trumbery.
9.10.2019 Článek Pořád čekám, kdy se tady objeví kritici počinů společnosti Jawa. Tedy dovozů minimálně motorů a o tom dalším se pilně mlčí...
A furt nic...

No nic, asi se nedočkám...

Ano, autor má pravdu. V Německé Unii je "in" mít aspoň litra, jinak je člověk naprosto znemožněný outsider. Že je mu ve své podstatě taková motorka kromě jediného týdne v roce ("expedice" do Alp) v podstatě k ničemu, to nám vadit nesmí, protože proto...

+1 -3
7.10.2019 Článek Blathus

Tak cestopisy můžeš klidně číst i vsedě na židli u stolu, anebo třeba v pohodlném křesílku..., kousek od ledničky s domácí stravou...
7.10.2019 Článek ynzha

Už jsem jel po šotolině i tam, kde byla v mapě červená (Bulharsko, Srbsko, Černá Hora).
Ale je fakt, že to je už víc, jak dvacet let...
2.10.2019 Článek Jsem si oddechl, že je splněna norma - v každém cesťáku aspoň jedna fotka s bufetem.
A tady rovnou dvě housky! No nežer to - pardon - no neber to.
+1 
2.10.2019 Článek Jen kratičké info pro fanoušky trolejbusů na dvou kolech. Tedy vlastně bezkolových trolejbusů.
Přehrada Slezská Harta povoluje plavbu pouze plavidlům, která jsou poháněněna elektromotory. Takže kdo neví, co s penězi a je blázen do vodních hrátek se stovkou voltů za zadkem, zde se může směle realizovat.
V přístavu jsou pak dokonce i zásuvky 220 V, takže miláčka můžete futrovat ekologickou elektřinou z uhelné elektrárny v Dětmarovicích přímo na vodě.
Dobrou chuť!
28.9.2019 Článek vilemx

Kdyby se soutěžilo na elektrikách, prosím. Ale nechápu nutnost většího výskoku v obyč. tréninku, který je nota bene přípravkou k jízdě na benzínu. Podle mne to je prostě vychytávka poplatné aktuální módě a pseudoekologickým žvástům, které aktuálně frčí. Konec, tečka.
Jinak v národních parcích už právě kvůli ekologii dost tvrdě brblají na klasická kola. Sice nadělají méně paseky, než motorky, ovšem to by nesměla jezdit v tak šílených kvantech, jak tomu nyní je. Takže si troufám tvrdit, že je pouze otázkou času, kdy se zatrhne i tohle.
28.9.2019 Článek vilemx

Pokud ti docházejí síly, marš do posilovny. Anebo zvolit menší krpál, či jet jen do poloviny toho většího.
Jak prosté, milý Watsone...
Odpovím otázkou: Jak to dělali lidi, když ještě e-kola neexistovala? Jinak klasická jízdní kola používají trialisté asi tak 40 let, co vím..., proto taky vznikly tzv. horáky..., byly to prostě kopie doma vyrobených speciálů...
28.9.2019 Článek Frankie

Takže znovu.
Kolo je - dejme tomu - hezké, přínos tohoto druhu sportování jak pro zdraví, tak pro zvýšení výkonnosti v jiných sportovních branžích bez diskuzí. Sám jízdu na kole po horách provozuji.
Otázka: Proč mám sebou vláčet baterky a motor, když úplně totéž mohu dělat bez tohoto drahého balastu?
28.9.2019 Článek Kolo hezké, článek dobrý ( o přínosu tréninku na takovém kole není důvodu polemizovat), akorát mi uniklo, proč bych měl sebou vláčet ty baterky...

+1 
26.9.2019 Článek SRLEvladan

Bohužel máš pravdu. Teď bohužel řeším přesně tento případ. U těžké nehody se poliši neobtěžovali vyžádat si digitální záznam o činnosti drážního zařízení (spuštěné závory) a u záznamu z lokomotivy jim vůbec nebylo divné, že jim byl předložen na dvou lístcích a to ještě coby fotokopie.
Člověku se chce usednout a dlouze plakat.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 50
Následující

renocar_unor
Objednat reklamu
TOPlist