Komentáře
Nalezeno 22 záznamů
3.11.2023 | Článek | Vypadá pěkně, o tom žádná. Pro mě je u motoru zklamáním že už to není takový pomaloběžný dlouhozdvih jako na původním Himalayanu. Na druhou stranu nyní je prakticky srovnatelný se současnou konkurencí, viz např. Fantic Cabalero, kde 450ccm motor má skoro identické parametry. A stejnou složitost. Jsem zvědav na to zlepšení těžiště - nádrž je prý i pod přední půlkou sedla, za ní klasická baterka, sání se vzduchovým filtrem je nad motorem (překryto slupkou nádrže). S hmotností se bohužel nikam nehnuli - když k tomu přidáš silnější plech pod motor a ochranu chladiče, budem na stejných kilech jako u staré verze. Snad jedině výměnou baterky za lithiovku ušetřím dvě kila. Doufám že ještě pár let budou vyrábět oba modely souběžně, protože ne každý chce víc moderny za víc peněz a starostí. +1 |
12.10.2023 | Článek | Vypadá to zrovna tak divně (nezvykle) jako ten první, ale pokud bude mít nadčtvercový motor, tak do toho snad půjdu.Věřím, že management RE má velmi dobře promyšleno co chce vyrábět. Ukázal to na prvním Himalayanovi který měl být terénnější náhradou za Bulleta, teď má v nabídce tři motory a stačí mu to na dost velký sortiment. A nutno vzít v úvahu, že prioritou je pro něj obrovský domácí trh, kde je v kategorii nad 200ccm lídrem (pak tam jezdí mraky skůtrů ve městech a 125-200ccm jednoválců na vesnicích). Nový vodník je tak logickým krokem pro uspokojení té části místních, kteří už jsou namlsaní na něco lepšího. +1 |
10.11.2022 | Článek | Pro starší a pokročilé co se ještě učili ruštinu je dost podrobný popis včetně parametrů na https://youtu.be/KQg8F06-64A |
24.2.2022 | Článek | Když se ten pětikvalt objevil loni v nabídce, chtěl jsem to (buď MSX nebo Monkey) jako třetí motorku domů, i když ji k ničemu nepotřebuji. Nikdy jsem na něčem s tak malýma kolama neseděl a tak se chtěl zkusit projet alespoň po dvoře. Prodejce Hondy který by mi to umožnil jsem ale nenašel. Takže nic. |
23.11.2021 | Článek | https://www.youtube.com/watch?v=XIWSkjAKjZ0 v italštině Mě by stačila ta menší 554ccm/35kW |
23.11.2021 | Článek | Tentokrát to vzal hodně stručně ale vše podstatné (včetně odkazů) tam je. Takže díky za publikaci. |
25.8.2021 | Článek | Vizuelně to už pro mě není taková krása jako starý Bullet, takže si to nepoběžím hned koupit. Těší mě ale, že si řada výrobců po dlouhé době vzpoměla (včetně Hondy), že i nadčtvercový jednoválec má pro řadu lidí svoje kouzlo. A určitě to je vítané zpestření trhu, takže svoje kupce si v ČR určitě najde. +2 |
5.3.2021 | Článek | Moc pěkně napsané, hned bych jel taky. Ale ta představa že při zpáteční cestě mě po výjezdu z trajektu čeká ještě 3000km domů, to mě trochu děsí (nás, co si nemůžem vzít víc jak 10dní dovolené v kuse). +1 |
28.12.2020 | Článek | Pěkný výlet tak akorát na letošní divnou sezónu |
14.12.2020 | Článek | Takže jestli to chápu dobře, tak starý motor 744ccm končí a namísto něj bude mít řada V7 stejný motor jako V9. |
3.9.2020 | Článek | Prodejce se snaží co může zvýšit malé prodeje posledních dvou let, které mu způsobily dvouválce od RE. A jde to asi dost těžko, protože indickým cenám se motorka vyrobená v Japonsku nemůže přiblížit, i když se jedná o model žebrák (zmenšené přední kolo, plastová zrcátka, blatníky, absence stojanu, zámku přilby a kdoví co dalšího z toho ještě ubrali). Je mi to líto že takových motorek nevidím na silnici víc ale tak už to prostě chodí. +1 |
24.8.2020 | Článek | Od května se ve Francii prodává dost podobná motorka (přinejmenším motor je identický) pod názvem VS VOGE DS 500. A recenze zatím nejsou špatné. |
20.8.2020 | Článek | Jsem ve věku i zkušenostech, že u všech třech testovaných motorek si dokážu představit, že bych je měl doma a na občasné svezení by mi to úplně stačilo. Zda koupit či nekoupit Bulleta jsem se rozhodoval před dvěma lety. Protože už ale nejsem takový tvrďák (dobře si pamatuju doby, kdy jsem každou sezónu na několik měsíců přišel o jakýkoliv cit v prstech), nakonec jsem vzal Himalayana. Kdyby byla tenkrát Benellka, bral bych ji, kvůli modernějšímu nadčtvercovému motoru (i když je na ní řada designových hovadin a typických asijských cinkrlátek které bijí do očí). Proti ní je Bullet vizuelně nádherná motorka na které bych už ale denně jezdit z A do B rozhodně nechtěl. |
3.8.2020 | Článek | Sice nemám skůtr, ale lituju že jsem nejel taky. Forma napsání cestopisu je pro mě akorát - spousta faktických informací a alespoň to rychleji přečtu. Za tu snahu to rozhodně stálo. |
3.8.2020 | Článek | Jako majitel Himalayanu k němu samozřejmě mám spoustu drobných připomínek, k uvedeným záporům ale musím dodat, že tuhý chod spojky je záležitost prvních cca 1000 až 3000km, časem to docela změklo. Ohledně chcípání studeného motoru - když to nastartuje na poprvé, tak to je úspěch který se nestává moc často. Víc jak dvakrát jsem ale poslední dva roky nikdy startovat nemusel (časem s postupným zajetím se to prostě zlepšilo), za jízdy taky bez chcípání. Mám ale kus ze začátku 2018, takže třeba mají ty první kusy jinak nastavenou řídící jednotku. |