Komentáře
Nalezeno 40 záznamů
29.12.2019 | Článek | Dík za celoroční práci. A k té elektromobilitě slovy císařova pekaře: Musí se to historicky znemožnit samo. Tak, přeji všem dobrý vstup do nového roku a báječnou motorkářskou sezónu 2020! +1 |
24.9.2019 | Článek | ...teda až tohle uvidí Greta T. bude utrum. Jen jedna větrná elektrárna a samá uhlíková stopa. A navíc genderově nevyvážená reklama... Ale vážně - na mne příliš mnoho nastavování a ještě bych za tu možnost musel zaplatit víc, než si můžu dovolit. Já mám raději když se mně věci na nic neptají a prostě jen spolehlivě fungují Nicméně, pokud na tom někdo takhle umí, tak se na to dobře ču...kouká |
15.5.2019 | Článek | Nejdřív jsme tu už před mnoha lety zrušili výrobu a vývoj jízdních kol - mladý socialistický člověk přece nebude jezdit na takovém přežitku, jako je jízdní kolo. To necháme kapitalistům. Favorit a Eska se staly stínem minulosti... Nejlepší naší fabriku na letadla AVIA jsme předělali na výrobce náklaďáků a s pomocí kamarádů z Renaultu ji poslali postupně do kopru. Chcíply postupně všechny továrny na letadla a letecké motory, dnes už nám tu zahnívá jen posledních pár vylágrovaných fosílií... Odstřelili jsme i ty výrobce motocyklů, kteří měli nahradit výrobce jízdních kol. No, přeci socialistický člověk nebude jezdit na motorce, když se může zapsat do pořadníku na auto - byl přeci velký výběr: Škodovky, Trabanty, Žigulíci. I Moskvič nebo Volha se daly občas sehnat, alespoň z druhé nebo další ruky... Pak přišla privatizace, česká cesta i nečeská a naše motocykly následovaly výrobce kol. Do stejných končin stejnou cestou odešla výroba nákladních vozů. Jen AZNP VW Mladá Boleslav popřel tento vývoj, aby se v posledních letech mohl stát součástí elektromobilního harakiri organizovaného EU. Vzato kolem a krajem, kam se podívám, tam vidím úpadek - kola, motorky, osobní i nákladní vozy, letectví, kolejová vozidla... A co dnes Čína? No, i na Měsíci vlastními silami přistáli. Souhlasím, že ta motorka vypadá zajímavě a že bych si jí určitě nekoupil. Na druhou stranu si uvědomuji, že za pár let možná nebudu mít jinou volbu. Tak těm klukům a holkám z Číny držím palce, aby jim to šlo dobře, poučili se z chyb, aby ta motorka, kterou si snad budu chtít po roce 2025 koupit, byla pěkná, kvalitní, měla dobrý servis a přijatelnou cenu. +1 |
7.3.2019 | Článek | Jako bych to viděl: z balkónů na sídlištích visí prodlužováky, kabely jsou natažené z oken sklepů a celou noc se přeparkovávají auta a motorky u nejbližšího chodníku, aby měli všichni ráno nabito a mohli radostně vyrazit do práce městem bez smogu z provozu aut a motorek se spalovacím motorem... +1 -1 |
3.3.2019 | Článek | |
18.1.2019 | Článek | ...chtělo se mi děsně čůrat. Jel jsem kolem lesejka a řekl si, že tady by to šlo. Sjel jsem na krajnici...blbec. Byla zablácená a mokrá a ještě trochu sešikmená. Na brzdu jsem ani sáhnout nestačil a parakotoul po třiceti letech jsem vyseknul jako zamlada. Tedy zamlada... No, 14 dní jsem pak lezl, jak kdyby mě před tím lámali v kole. Závěr: Nemyslíš dopředu = hubu si rozbiješ, ani abs ti nepomůže +2 |
7.1.2019 | Článek | Ale jo, je to pěkné a když na to někdo má a chce to, tak ať si to koupí a je s tím šťastný. Já mám taky motorku, kterou nepotřebuju, ale chci jí. A pořídil jsem manželce NMax, který taky nepotřebuje Průšvih je podle mne v tom, že se právě chystá evropský automobilní průmysl spáchat elektromobilní harakiri. To by nám mohlo být celkem fuk, kdyby... kdyby s tím nelehly i naše fabriky a celé řetězce dodavatelů. Prostě se bojím krize, kterou to může způsobit a jestli se to stane, tak to asi vyřeší budoucnost leckterého projektu. Nejedno prase to určitě přežije, možná na tom i mnohé ztloustne. Ale mám vtíravý dojem, že to nebude tohle elektrické, jakkoliv mu přeji úspěch. Každému nadšenci přeji úspěch, zvlášť když neškodí... |
4.12.2018 | Článek | Vzpomínám si, jak jsem za Husáka sháněl půl roku gumy na čízu a jak jsem byl šťasnej, když jsem je konečně koupil. Smrděly novotou a z dnešního pohledu stály úplně za hov...ouby. Pokrok v obutí je obrovský a nejlíp se to srovná, když má člověk pauzu v ježdění skoro třicet let. A vlastně je fajn, že někdy stačí tak málo, jako alespoň občas zkontrolovat a dofouknout kola, aby bylo koště zase jako nové. Protože nejhorší je, že je teprve prosinec a do jara je to pořád ještě víc jak čtyři měsíce. Ať už máš kteroukoliv z těch tří nebo jakoukoliv jinou, jsi na tom stejně. Ten absťák je hroznej. Recenze je to prima, ale pro mne, s ohledem na to, jak to dneska vypadá venku za oknem, taky trochu týrání +1 |
10.11.2018 | Článek | Takže už to v sobě nemá nic, kvůli čemu by to člověk měl chtít Míněno kouzlo Uralu... +1 |
14.9.2018 | Článek | Takže bych to shrnul takto: budoucnost lidstva je taková, že se jedinec promění v hroudu sádla bez končetin spočívající na vzduchovém polštáři. Robot to občas překulí z boku na bok, aby to nemělo otlačeniny. Výživa kapačkou do žil, do huby šidítko na chutě, na druhý konec těla taky šidítko na ...no, a dospodu kýbl na fekál. Jo a brýle na virtuální realitu by se mohly přidělat na zbytky očí hned po narození. |
13.9.2018 | Článek | Mig_35: A teď si představ, že tohle auto nebudeš užívat ty, s praxí řidiče, ale blbeček, co před rokem dělal "řidičák" a od té doby jezdil jen v autonomním kočáře. |
17.5.2018 | Článek | Děvče i motocykl - nádhera. Ale vzato kolem a krajem, obojí nabízí asi víc, než na co mám a co nakonec vlastně žádám. Takže za sebe - okem vždy rád zamlsám, oproti tomu meníčko s gulášovkou bych si dal v reálu (tedy hranolky bych asi vyměnil za něco lepšího...) |
15.12.2017 | Článek | Staré plečky, klepe se to, šroubky se na tom povolují, nespolehlivé jsou a smrdí... kéž bych měl jednu doma v garáži a mohl si jí hýčkat +1 |
11.11.2017 | Článek | Hezké čtení. Já už mám zazimováno, tak mi nezbývá, než si o ježdění přečíst a přemýšlet o příští sezóně |
16.10.2017 | Článek | ...a až to bude ve většině motorek a aut, budu jezdit vlakem. Nebude důvod k ježdění na motorce. +4 |