Komentáře
Nalezeno 14 záznamů
14.9.2016 | Článek | Hlavní příčinu těchto problémů vidím v základním nastavení české povahy - švejkování, házení klacků pod nohy, a hledání důvodů proč to nejde. Když se kouknu kolem sebe, příkladů vidím nespočet. I v ordnug německu projde technickou kde co - tady jsou schopní vyhodit motorku s padáky namontovanými z výroby - proč? protože můžou... +3 |
6.9.2016 | Článek | zlatá 950 +1 |
15.6.2016 | Článek | jsem rád, že jsem si užil těch 25 let svobody do opětovného utažení šroubů, aspoň mám na co vzpomínat. Takhle vypadá fašizmus... Jak už říkal starej Mussolini: " Vše ve státě, nic proti státu, nic mimo stát." a taky "Pravda je, že lidé jsou unaveni svobodou." +4 |
27.5.2016 | Článek | Podle mého každý, kdo chce jezdit na motorce, by měl prvních pár let svojí "motokariéry" věnovat enduru a motokrosu... Nejen že se naučí pořádně ovládat motorku, ale hlavně se potom neposere ze spár, děr, štěrku, kluzkých čar a podobných věcí. Pravdou ale je, že oprava silnic tryskáním a posypem je zvěrstvo. +4 |
26.5.2016 | Článek | Vypadá to pěkně... ale nemůžu dostat z hlavy příhodu jak před lety u testovacího yukičopra 250 upadaly cestou z pyramidy do redakce baňky žárovek a kutálely se volně v parabolách a ve finále jeden aktivní redaktor objevil pod sedlem zdánlivě "rozpojený" konektor, který když spojil, shořela komplet eletrika od světel... Od dovozce jsme si vyslechli svoje - "jak vás to vůbec mohlo napadnout spojit, to se NESMÍ!" :), nicméně otazník nad kvalitou Yuki strojů mám v hlavě stále. +2 |
4.5.2016 | Článek | Budem fízlovat každého, i kdyby to mělo zachránit jediný život... Nebo spíš budem fízlovat a v rámci hybridního boje budem tvrdit že je to kvůli bezpečnosti - salámová metoda či vaření žáby začínají nabírat slušné obrátky. A kdo si systém odpojí, v první fázi nebude kryt pojistkou, posléze bude k tomu vláčen médii a za pár let, až se odkrojí dalších pár koleček salámu, za odpojení ecallu skončí v lágru... |
16.2.2015 | Článek | A co vejce? Furt je smaží? |
29.1.2015 | Článek | z čeho vlastně ta Jawa žije? fabriky typu Borille, Voxan, Horex, Bimota, MotoMorini, atd.. přestože dělali/dělají zajímavé kousky, se potácejí na prahu krachu, zkrachovali, případně je koupili číňani a Jawa? Jawa za pětadvacet let stihla představit jenom pár šílených ukrutností, které možná akceptuje nějaký zarytý patriot a které na silnicich nepotkáte jak je rok dlouhý a přesto - Jawa je tady... Jawa by zasloužila euthanasii, aby jsme se už netrápili... |
29.1.2015 | Článek | Peklo na zemi jménem Jawa... Když jsem před deseti lety jezdil fasovat testovací motorky do Týnce, vždycky mi připadalo, že osazenstvo fabriky přiletělo z Marsu. A nejspíš jsem se nesplet... Fakt nevím jestli si znás dělají srandu, nebo to myslí vážně... Každopádně pokračují ve své dlouhé cestě do hoven. Jen mi není jasné, kde berou prachy na běh firmy - asi zázrak. +1 |
7.1.2015 | Článek | oddělí to sice zrno od plev, ale spolu s nešvary zmizí spousta zajímavého, co pro mě vytvářelo tu správnou atmosféru. Stoupne cena dřeva sajda plná polen se tedy nejspíš stane tím nejopečovávanějším členem výpravy. jsem celkem zvědav na letošní účast... |
6.11.2014 | Článek | jen lehce poladit a je z toho steampunk bajk jak vyšitej :) +1 |
10.10.2014 | Článek | divná doba - dvouválec ve sporťáku... +2 |
2.10.2014 | Článek | malá, lehká, sympatická, zlobivá od pohledu, vzducháč, nic přebytečného. na ježdění do práce dokonalá. jo, tohle bych moh.. +1 |
16.9.2014 | Video | pro většinu divné, pro nadšence do japonských anime trefa do černého - Vultus docela připomíná např. Kanedův bajk v nejlepším anime všech dob Akira... https://www.youtube.com/watch?v=S2tKc8_7jB4 -1 |