renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Tomas_B

Offline: Včera v 15:27 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 46
Město: Brno-Černá Pole
Lokalita: Brno-město Ji...
Napsal příspěvků: 4x
ID uživatele: 206798
Registrace: 19.1.2014

Adresa profilu:http://tomas_b.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 7 záznamů

3.9.2019 Článek Baldric: Motorka je nejstabilnejsi na boku ve skarpe, mereno velikosti energie vynalozene na zmenu stabilniho stavu.
Jinak je mozne potkat i zkusene ridicky aut i motorek, ja jich znam docela dost. Obvykle nejedou agresivne a nechlubi se, co na silnici vyvedli.
6.7.2019 Článek Dizajn je cyberpunk te doby, 23 let vyvijeli a vyrabeli motorky, klobouk dolu. Diky za clanek, perfektni, zavodnik na skutru je ikonicky, toho bych si dal na tricko
17.10.2018 Článek Cestování ve skupině je hlavně o toleranci, jak o sebe začnou rachotit ega, tak je to chvilku sranda, ale pak docela otrava.
K tomu CZ-SK flame: divím se pokaždé, když někdo vytáhne na Slováky jazykový zákon. Je to zákon z vůle politiků, ne lidí. Ve stejné době jak se přijal tento zákon, v českých novinách vycházeli sloupky slovenských umělců... překládané do češtiny, např. p. Satinský. Zákon nebyl potřeba, byla to vůle šéfredaktorů, určitě jim za to hromada lidí "děkovala". Jazykové hříčky se vytratili, zbyla jen značka známá z éry společné televize. Je chyba to spojovat s nějakou vůlí víc lidí anebo celého národa.
31.8.2018 Článek Jako socha z kovu je ti uzasny. Ale rad bych videl jak se kolem toho omota jezdec. Tam ruce, tam prdel, zaklonit hlavu, zkroutit nohy... a ted tam kopni kvalt... ten sroub v rozkroku je hola nutnost. Na kalhotach je protikus, co se zakousne a stabilizuje jezdce... jako Bitch hitch pro ledvinku.
7.3.2018 Článek Barney: Brždění je brzdění s větrným štítkem v puse...
Díky za tyto články. Není nad praktické zkušenosti, teorie pomáhá tu praxi logicky pochopit.
24.10.2016 Článek No, jestli se překládá druhý díl tak to bude skvělé. Podle webu autorů, druhý díl je asfalt (volně přeloženo): "Historie a různé pamětihodnosti učinily Transylvanii regionem s největším počtem tras: 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 a 21. V blízkosti jsou to trasy Apuseni 1 a 2. Banát se křižuje cestami číslo 3, 4 a 5 od hor k Dunaji a do Temešváru. Muntenia Oltenia, Dobrudža a každý má dvě trasy, Maramureş a Bucovina jsou každá je pokryta jednou trasou, ale poněkud delší. Posledních sedm navrhovaných okruhů následouje předchozí roztřídění, ale s důrazem na horskýé průsmyky Rumunska. Série pokračuje v horách Metaliferi (trasa 22) a Fagaras (trasa 23). Curburii Karpaty jsou protkány cestami 24 a 25, překrývají se s některými frekventovanými silnicemi. Poslední tři cesty jsou ve východních Karpatech, trasa číslo 25 na jihu, trasy 26 a 27 prochází mnoha horskými průsmyky Bukoviny a Maramureş."
20.10.2016 Článek Kdo má kamarády v ČR, ten si to může nechat doručit přes ně...
Prvně, chci poděkovat, že se někdo tomuto vůbec věnuje. Vydat pěknou knihu pro úzký okruh zájemců je makačka. Je to první díl - kolik bude dalších dílů? O čem budou? Zkuste nás trochu víc navnadit...

TOPlist