renocar_srpen



PROFIL UŽIVATELE

akula

Offline: 20.7.2020 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 32
Město: Pelhřimov
Lokalita: Pelhřimov Vys...
Pomohl: 7x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 52x
Body komentářů: 1
ID uživatele: 204375
Registrace: 13.12.2013

Adresa profilu:http://akula.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 7 záznamů

3.6.2020 Článek Z toho bych si nedělal prdel...
V pokrokových zemích jako je Čína nebo Indie už něco podobného mají... Jak je moc čoudíků ve vzduchu, tak jeden smějí jezdit jen auta s lichou značkou a druhej den zase jen auta se sudou značkou.
3.6.2020 Článek Počítám, že v těch úsecích bude zákazová značka, jinak to snad ani udělat nejde.
Hlučnost je standardně na výrobním štítku, velký TP netřeba.
Pokud hlučnost uvedená není, tak bych očekával standardní postup EU - předpokládá se, že ji nesplňuješ a nesmíš tam jet.
Takhle fungují všechny nízko emisní zóny. Defaultně tam nesmí jet nikdo a je na řidiči prokázat, že splňuje podmínky pro vjezd.
19.9.2019 Článek Kdepak, nezapomínám, jen už nevím, jak bych to srozumitelně slovně podal , tak jsem to omezil na jedny konkretní otáčky a rychlost pro zjednodušení
19.9.2019 Článek Eagleking> Poslední pokus, přijde mi, že hazím hrách na zeď...
To, co píšeš, by platilo, pokud by kolo bylo namontované rovnou na klikovce... Jaksi zapomínáš, že tam je jěště převodovka, sekudár a většinou i primár... Čím víc ten motor točí, tím víc ho můžeš zpřevodovat do pomala - do síly.
19.9.2019 Článek >Eagleking, přečti si ještě jednou ten můj příklad, v klidu si to spočítej se všemi okrajovými podmínkami, co jsem k tomu napsal a vyjde ti, že nemáš pravdu
Zajímá nás obvodová síla na zadním kole, kterou jsou motor+převodovka schopné vyvinout na zadním kole.
Pokud při stejné rychlosti točí jeden motor 2x tolik otáček, tak jeho převodovka má 2x takový převod do pomala.
Nebo mi snad chceš tvrdit, že HD s krouťákem jak kráva bublajícím na 2500 ujede R6 vytočenej na 12000?
18.9.2019 Článek Příklad, když vezmu dvě stejně těžký motorky se stejným aerodynamickým odporem jedoucí 100km/h. První bude točit 5000 otáček za minutu a v těch 5000 bude mít krouťák 100N.m. Okamžitý maximální výkon je 52kW. Druhá bude točit 10000 otáček za minutu a v těch otáčkách bude mít 50N.m. Okamžitý maximální výkon je taky 52kW. V tu chvíli ty motorky budou mít stejný odpich.
+1 -1
18.9.2019 Článek >Eagleking, Právě že ne . Točivý moment je sám o sobě nic neříkající veličina. Potřebuješ ještě jeho závislost na otáčkách a to je právě ten výkon. Čistě podle momentu motoru můžeš porovnávat jen pokud by bylo identické zpřevodování, což většinou není a potom musíš porovnávat moment na zadním kole.
+1 

TOPlist