Komentáře
Nalezeno 8 záznamů
11.4.2020 | Článek | Hele, ty originál Showy regulaci předpětí pružiny opravdu neměly, viz. foto jednotky z roku 1999 - . A pokud já vím, tak tyto jednotky se montovaly po celou dobu výroby. Jednotky pro sportovní podvozek se lišily jen barvou pružin (sportovní měly žluté pružiny) a délkou kvůli zvětšení světlé výšky a tím i vůle náklonu, ale konstrukčně byly stejné. Naproti tomu všechny aftermarketové jednotky, které jsem viděl, regulaci předpětí pružiny mají. |
8.4.2020 | Článek | Hezký počin pánové. Jen bych upozornil na dvě nepřesnosti: 1. " Přední centrální jednotka umožňovala nastavit předpětí pružiny i odskok, který se dal pohodlně za jízdy regulovat otočným čudlem před nádrží..." Standardně montovaná přední centrální jednotka Showa neměla regulaci předpětí pružiny, pouze tu regulaci odskoku. 2. "Brzdy tradičně dodávalo Brembo, vpředu jste našli velké 320mm kotouče se čtyřpístkovými třmeny..." Od počátku výroby do podzimu 2001 se skutečně montovaly brzdové třmeny Brembo, ale k nim byly přední kotouče o průměru 305 mm. Od podzimu 2001, kdy došlo k nahrazení starého ABS II novějším integrálním ABS, došlo zároveň k nahrazení předních třmenů Brembo třmeny Tocico s nápisem BMW a spolu s tím i k nahrazení předních kotoučů většími s průměrem 320 mm. Zadek zůstal, jen na třmenu se objevilo BMW místo Brembo. |
29.9.2014 | Článek | Kluci, beru to. Vím, že není ideální mít tady z jedné cesty víc cestopisů. Ale měl jsem důvod to napsat. Příště už se to nestane. Tomáš mi řekl, že na Pyreneje mi s..e . Jinak k těm procentům, já myslím, že jsme toho projeli přece jenom trochu víc, tak 80%. Ale hádat se o tom nechci . Hodně šťastných km. |
17.1.2014 | Článek | Moc pěkně napsáno a krásné fotky. Taky se na RDGA chystám, tak mám alespoň inspiraci . Díky. |
17.1.2014 | Článek | Díky chlapi za pozitivní ohlasy. -> devill63: Díky za tip. Na RDGA se taky chystám a tak si ten Valáškův cestopis musím přečíst. -> rudirt: Koukal jsem do Tvého deníku a těch shodných bodů je tam vážně hodně. Ale celkově toho máš projetýho o poznání víc -> RTourer: Tak předně jsem rád, že s tímhle problémem nejsem sám . Vím, že silnice se projektují s příčným sklonem asi 3% z důvodu odtoku vody, ale říkal jsem si, že to je moc málo na vysvětlení nestejnoměrného opotřebení pneu. U mě je největší rozdíl na pneumatice pod úhlem cca 30°. Ale možná s tou vzdáleností v zatáčkách to může být příčina. Každopádně dobrý tip - až potkám nějakého motorkáře z Anglie, tak se ho zeptám Všem hodně šťastných kilometrů a návratů. |
2.10.2013 | Článek | Hezky napsáno. Už se těším na Vaše zážitky z cesty do Pyrenejí. Trasu bych pro cestu s názvem Expedici TransAlp asi zvolil jinou, ale to je věc názoru. Každopádně mi při čtení vytanuly vzpomínky na moje mládí, kdy jsme s kamarádem brázdili naší vlast na Jawě 350. Tenkrát jsme si náhradní díly vozili v batohu na zádech, případně v přívěsném vozíků PAV. Jednou se nám na cestě z Krkonoš kousek za Jičínem kousnul motor tak, že ani vychladnutí už nepomohlo. Tak jsme už za šera měnili uprostřed silnice píst i s válcem No nic, trošku jsem se zasnil. Ať Jawy šlapou -1 |
15.12.2017 | Deník | Jak je libo. Tady je - +1 |
22.4.2016 | Deník | Kupoval jsem u Adv1 - www.bmw-parts.cz. Prodávají to po jednotlivých dílech. Potřebuješ následující: P/N Název Cena s DPH 11317656922 Píst levý 1265.70 Kč 11317688629 Válec pro napínák řetězu levý 635.00 Kč 07119963308 Těsnicí kroužek 15.40 Kč |