Komentáře
Nalezeno 49 záznamů
4.11.2020 | Článek | Hezčí než původní, ale stále žádná sláva. |
11.6.2020 | Článek | Se 3 body v závěru plně souhlasím, ale jinak ne. - Videa na YT nejsou reprezentativní vzorek. Tam lidi dávají ty největší úlety a zvěrstva. - reflexní prvky fungují. Možná jsi spíš chtěl napsat, nefungují 100% (to funguje jen na motorku vůbec nelézt). Samozřejmě, že když někdo čumí úplně na opačnou stranu, neuvidí nic. Ale v mnoha případech pomohou motorkáře vidět (dřív). - laufy taky samozřejmě můžou pomoct. Že jsi jednou potkal totálně hluchýho řidiče neznamená, že to v desítce jinejch případů nepomohlo. Ale hlavně ve městě je to ošemetný, protože člověk kolikrát přesně neví, odkud to jde (všichni, kdo jezdí i autem, takovou zkušenost jistě mají). Žádný opatření nefunguje na 100 %, ale jinak platí parafráze Bastiatova rozbitého okna. Nikdy nevíš, kolik průserů se nestalo. Víš jen, kolik se jich stalo. |
19.10.2019 | Článek | To bude asi docela legrace, přesedlat z tohodle stroje zpět na mašinu bez quickshufteru. Zřejmě ji člověk slušně doku*ví a možná si i natluče hubu. Btw ty pneu jsou tak dobrý, jak je chválí? Na jaře musím pořídit nové a tohle má stejný rozměr.. |
4.9.2019 | Článek | Ten s tím jedním laufem je parání |
22.8.2019 | Článek | Lowrider S opět nádhernej. Cena bohužel úlet. +2 |
15.8.2019 | Článek | "Šlo to tedy docela rychle, a to i přesto, že v Česku se povinně dělají všechny zvláštní úkony, zatímco v zahraničí to bývá tak, že zkušební komisař vybere jen nějaké." Tak jsme to dělali loni (2018), že komisař vybral asi jen 4-5 cviků, všechny jsme rozhodně nedělali. Třeba ten první, údajně nejsnazší, jsme nedělali a ani jsem ho jedinkrát nezkoušel v autoškole, takže ho neumím do teď. Motorku bych za řidítka nevedl, bo bych s ní praštil. Možná ještě tak kousek směrem dopředu, ale jinak na ní musím sedět. A ta cena je tak průměr. Mě to loni stálo asi 15,9. Letos to tam mají za 17,9. |
3.8.2019 | Článek | To je pořádně obludný mastodont. Ale pozornost vzbudí určitě všude, to zas jo. |
31.7.2019 | Článek | Tak jasně, většina motorek ve stejné kategorii si je nějakým způsobem podobná, 2 kola, řidítka, zas tolik toho vymyslet nejde. Ale tohle není žádná citace, to je téměř přesnej pajc. Jako bonus je ta doplňková opěrka spolujezdce, kterou nabízejí na stránkách, taky úplně stejný tvar. +1 |
31.7.2019 | Článek | Aspoň to světlo udělali podle sebe, vypadá zajímavě (to světlo). Btw to jako normálně projde? To nebudou žádný soudní spory? |
24.7.2019 | Článek | A že se elektromotory v motorkách neujmou?... tak ono především nebude na výběr. Za pár let to bude povinné. |
18.7.2019 | Článek | KingMarty: já taky neříkám, že je to špatná fotka, jen mě to pobavilo, takže asi není důvod rozdávat mínusy. Sice jezdit na bajku v triku, navíc jako spolujezdec, kterej ještě drží foťák a nemůže tolik sledovat cvrkot okolo, není zrovna košer, ale je to věc každýho soudruha. |
18.7.2019 | Článek | Dobrá je fotka 9, jak to tam Prochor pálí 47 v plný polní (no, asi má vyklopenou) a Jevi to tam fotí, holý lokty.. -1 |
29.6.2019 | Článek | Nádherná |
22.6.2019 | Článek | Pěkná, ale italská, takže kvality bych se obával. Ale pěkný je Italové umí udělat, včetně zvuku. Včera jsem postával u Cross clubu a nejdřív projel borec na MT-10 a to byl hodně smutnej zvuk. Ani vysavač, spíš nějakej slabej mixér na šlehání vajec. Pak jel borec na Monstru 1200 a to byla jinačí hudba. -4 |
18.6.2019 | Článek | Musí se nechat, že ta CBF 600N je krásnej stroj, hlavně zezadu. Škoda, že už je to takovej historickej kousek. Jinak škola dobrá. Já (dělal jsem řidičák loni) jel před zkouškou do provozu jedinkrát, když mě jeden z lektorů nutil znovu na osmičky a já se mu zmínil, jestli bych aspoň jednou neměl dát provoz, když je poslední lekce před zkouškou. Jak píšou v článku, autaře 30+ moc neřešili. O airbagový vestě říkal instruktor, že je to shit a akorát člověku ublíží. Jezdil jsem v takový pevnější otcově šusťákovce od Vietnamců. |