PROFIL UŽIVATELE

JJNN

Offline: 16.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 67
Město: Brno-Město
Lokalita: Brno-město Ji...
Pomohl: 1x
Napsal příspěvků: 16x
Body komentářů: 58 / 5
ID uživatele: 189945
Registrace: 8.7.2013

Adresa profilu:http://jjnn.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 66 záznamů

24.12.2020 Článek no a příští rok jdu do důchodu, takže mne čeká fůra času. Tak přemýšlím jaký si koupit další motocykl, abych mohl jezdit často "na otočku" za našima synama, kteří žijí s rodinama v Helsinkách.
24.12.2020 Článek jj, jezdím na moto už 47 roků. Začínal jsem na Jawě 90 (90ccm, 9 koní, 7000 ot/min, 5 kvaltů) a to jsem při prvních zahraničních cestách dělal i 880 km za den. Prostě 13 hodin v sedle :)
22.12.2020 Článek Ještě napiš, kolik jsi vezl benzínu v kanystrech. V roce 1982 jsme jeli na Jawě 350 s manželkou Rumunsko a Bulharsko a 10-ti litrový kanystr s benzinem byl tehdy nutností.
Ještě by mne zajímala hustota benzinek v Polsku. Před 11-ti lety jsem jel Tallin-Brno autem a benzinek bylo málo.
22.12.2020 Článek Úžasné, přečetl jsem jedním dechem. Perfektní a čtivý popis cesty a spousta krásných, k textu padnoucích fotek. Jsi borec, takových jako ty je málo. Vydržet ten chlad a déšť a přesto jet dál a dál za ještě větší zimou a deštěm chce mít velkou náturu a houževnatost. Jel jsem podobnou cestu autem, ovšem Švédsko a Finsko jen jižní části, ale i tak mne déšť a chlad dost děsili. Přesto že jsem na motorce najezdil už stovky tisíc kilometrů, tak tvoji trasu bych nedal. Ještě jednou díky moc za pěkný cestopis, jsi vzor odvahy a houževnatosti.
12.11.2020 Článek Idea časopisu je výborná, toto téma na našem trhu chybělo. Jezdím na motocyklu už přes 50 let a zážitků včetně vlastních pádů mám hodně. V dnešní době umět padat je důležité, ale důležitější je nenechat se přejet. Moderní motorky suprově brzdí i úžasně akcelerují, ale jak se dostat ze srabu si motorkář musí dostat do hlavy sám a nejlépe s pomocí nějaké rady těch kteří přežili či těch co znají teorii. Můj otec měl motorkářskou knížku z 50.let, kde řešení motopádů bylo věnováno několik stránek. To jsem hltal jako děcko. Moji starší příbuzní strejdové i tetky jezdili a padali na motorkách a přežili bez větších následků. Rád předám svoje zkušenosti třeba formou příspěvku do tohoto nového časopisu. Jak se říká "Komu není rady, tomu není pomoci", ale většinou se to dá zvládnout když si osvojíš potřebný motorkářský návyky.
9.10.2020 Článek Nádherný cestopis i video. Já před 42 lety absolvoval rumunský Fagaraš na Jawě 90 s podobným výkonem motoru jak tvoje Honda Monkey, takže vím co je to být 13 hodin v sedle. Na tvém cestopisu se mi zejména líbí, že nepíšeš v každý druhý větě o pivu či slivovici, což se o mnohých jiných cestopisech zde na motorkářích nedá říct.
30.8.2020 Článek Kdo má facebook, tak tady je Karlosův pád. Škoda, bylo to na tvrdý ...
https://www.facebook.com/fim.ewc/videos/1005668656571959/
28.8.2020 Článek Díky moc, už to mám naladěné. Ještě kdybych někde našel Eurosport2 kvůli vytrvalostním moto.
26.8.2020 Článek Ahoj, Servus TV chytáš nekódaně na DVBT2 ???
22.7.2020 Článek Navíc MV Agusta primárně vyráběla vrtulníky a motocykly bylo jen hobby hraběte Agusty. No a vŕtulníky se vyznačují téměř absolutní bezporuchovosti, což se přeneslo i do jejich motocyklů. Takže kde ostatní odpadávali s různými poruchami, tak Ago byl v tomto směru v pohodě.
22.7.2020 Článek No, mockrát jsem četl o zadírání čtyřválcové Jawy, ale nedávno jsem objevil německý originál vyšetřování příčiny Ivyho nehody a po rozebrání motoru němečtí techničtí komisaři zjistili, že se rozpadlo jedno rotační šoupátko a zbytky z něho zadřely ložisko kliky. Takže zadření nebylo na kroužkách o kterém asi mluvil tak často Franta Šťastný. Ovšem to nic nemění na Ivyho tragédii.
+4 
20.4.2020 Článek Dnešní Carmelo Ezpeleta: “Lo scenario piu ottimista e iniziare a correre ad agosto a Brno"="Nejvíce optimistický scénář je začít závodit od srpna v Brně."
2.4.2020 Článek Díky moc za pěkný a rozumně dlouhý článek. Možná by bylo ještě dobré podrobněji popsat tlaky pneumatik pro terén. 0 kolik je možné snížit tlak oproti předepsanému s vazbou na terén (bláto, prašné cesty, kamení apod). Případně ověřené/doporučované hodnoty tlaků pro terén u běžných cestovních endur.
16.7.2019 Článek Píše se, že ztratil cit v levé ruce a nebyl schopen brzdit. V SBK mají brzdu i vlevo??
+1 
27.6.2018 Článek boční kufry - někdy problém https://www.youtube.com/watch?v=NfaPAwkpUBc

TOPlist