PROFIL UŽIVATELE

V9king

Offline: 13.8.2019 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 39
Město: Tábor
Lokalita: Tábor Jihočes...
Komentářů: 1x
Pomohl: 13x
Napsal příspěvků: 331x
Body komentářů: 3
ID uživatele: 187021
Registrace: 27.5.2013

Adresa profilu:http://v9king.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 13 záznamů

15.1.2018 Článek TryznitelDemonu>A proč to majiteli lesa vadí?
Lesy nějaké mam, ale proč by mi to mělo vadit netuším:)
5.10.2016 Článek to Dráťa: Ale toto nejsou podle mě monobloky (já tam vidím čtyři šrouby) a není možný že radiální brzdič má trošku pevnější uložení a zlepší se tím dávkovatelnost ?
28.6.2016 Článek taky mě to moc láká ale je to hodně korunek:)
jinak jízda po přední, po zadním by měla být taková maturita ježdění,
téměř každou vyjížďku mě na záda pošle nějaká příčná vlna na silnici a je lepší mít natrénováno než kvůli tomu lehnout...
5.1.2016 Článek tady je krásně vidět jak na to má každý svůj názor:),
ale na motorce kde je předpoklad cestovního použití to smysl dává
naopak motorka s čistě sportovním zaměřením by mít ABS neměla...
(a nebo v horším případě musí jít vypnout)
5.1.2016 Článek Já to asi špatně pochopil:( takže třeba ostrý enduro nebo trial bude muset mít ABS?
K čemu by to tam bylo?
4.11.2015 Článek Podle mě (a doufám že se moc nepletu:)) tak se Ti v sedě bude hůř pracovat s těžištěm a ono obecně v terénu by se mělo sedět co nejmíň, protože pokud na motorce uvolněně stojíš tak ulevíš tlumičům.
Jediné kdy se v terénu na motorce sedí je rychlá zatáčka když potřebuješ dostat co nejvíc váhy na přední kolo, aby jsi mohl zadní kolo použít pro zrychlení.
Pokud by člověk seděl na odrazové hraně tak by ho spousta skoků stejně vykopla ze sedačky:)
4.11.2015 Článek jinak naprostý souhlas s perfektně napsaným článkem i když skoky jsou hodně o pocitu co ta motorka dělá (a stim samozřejmě vyježděnost jezdce aby ten pocit z toho měl)
Prostě skoky jsou 90% pocitovka a 10% teorie.
4.11.2015 Článek ono podle mě záleží na situaci a daný motorce (pokud máš dvoutakta tak můžeš ubrat maliko víc, protože nebrzdí motorem a je lehčí na předek), ale v zásadě jde o to na odrazové hraně ani nezrychlovat ani nezpomalovat.
Ve většině případů na skok zrychluješ a pokud neubereš tak letíš na zadek když ubereš moc tak jdeš na předek, ale vzhledem k tomu že při motokrosu vždy zrychluješ nebo s pomaluješ (nejsi tam na flákání:)) a skoky jsou blízko zatáček tak v 99.9% ubíráš.
30.9.2015 Článek možná se pletu, ale ono jak kde, správně by se strniště mělo co nejdříve podmítnout a ne každý to tak dělá.
Jinak stát ve špičkách je sice dobrý pro odezvu co ta motorka dělá a v zatáčkách si neškrtneš botama, ale zase na druhou stranu při doskoku je to o kotník (pokud ten skok někde malinko natáhneš)
V tomto článku je popsaný jak ideálně pracovat s těžištěm, ale samozřejmě na motokrosu je to znát nejvíc, protože poměr Tvé váhy vůči váze motorky je vysoký.
Na motorce cca 180 kilo to bude sice mín znát ale platí to pro ni taky.

Ono obecně na motorkách platí v zatáčkách nepřetěžovat ani přední ani zadní kolo s tim,
že čim víc odlehčím zadku tak ho můžu použít pro následnou akceleraci...
Ale jsou to jenom moje názory třeba mě někdo vyvede z omylu:)
29.9.2015 Článek nevím co je nelegálního na ježdění po strništi pokud to majiteli nevadí a nebo není to pole tvoje.
Není ani jeden rozumný důvod proč by mu to vadit mělo pokud nerušíš okolí hlukem.

Jinak dokonale napsaný článek a trénovat na volném prostranství platí nejenom pro motokros ale pro všechny motorky obecně. To že dneska už není kam s motorkou zajet, aby se sní člověk skamarádil je bohužel chyba kterou dost lidí bolestivě zaplatí.
+2 
26.9.2013 Článek i z padesáti se dá brzdit:)

[url=http://www.pixhost.org/show/3022/18894536_1233111_593426190718700_1433528568_o-1.jpg][/url]
23.9.2013 Článek TO: Trejsíč naprostý souhlas navíc ona každá rychlost na brždění je malinko jiná, ale správné návyky je potřeba získat v menších rychlostech ono plynule vyhoupnout motorku na přední v 50 je pro mně skoro těžší než ve 100...a pod 10 metrů jsem se nedostal ani se svou lehkou a upravenou cbruškou:(
jinak za mně bych jel okažitě znova:)snad bude někdy příležitost:) je veliká výhoda když ti někdo řekne kde děláš chyby o kterých ani nevíš...
+1 
9.9.2013 Článek škoda že asi nebude jako tenhle výkend:( ale i tak bych jel,
(BTW: nepojede někdo z Tábora?)

TOPlist