Komentáře
Nalezeno 248 záznamů
20.3.2015 | Článek | Super nápad, ještě tomu chybí oválný kola aby to za jízdy poskakovalo jako když se jede na koni... Nebo možná to plánují do Asie, tam na jednom skůtru jede klidně 5 lidí, tak dlouhý sedadlo by tam plno lidí ocenilo :) http://bestmomstv.com/files/2013/06/Family-of-5-on-a-scooter.jpg +1 |
18.3.2015 | Článek | Původní Versys vypadá dokonale, i když trochu nezvykle. Rozhodně se s ničím jiným nesplete. Na tento nový jsem sedl v Bratislavě a mimo tuctového vzhledu mi nepřipadal v ničem jiný. Snad aspoň odstranili ty rezonance plastů známé z původního... |
16.3.2015 | Článek | Tohle pravidlo by rozhodně pomohlo, ale bude chtít hlavně ohleduplnost ze strany motorkářů - nervat se do moc úzké mezery i za cenu poškození okolních aut. Pokud motorkář někomu sedře v koloně auto, příště už takovej nas*anej řidič možná bude projetí motorky bránit. Btw. pokud byl někdo na mašině v Bratislavě na motosalonu, tam to byl v koloně u vjezdu příklad jak by to mělo vypadat - kolonu pro auta tak na půl hodiny jsem projel skoro bez zastavení, motorkáři v autech dělali ukázkově prostor uprostřed :) |
25.2.2015 | Článek | Potřeboval bych spíš tip na obranu proti psejčkařům - je fakt nechutný nacházet motorku každej den s pochcanou plachtou, kolama a muset se v tom hrabat. Pepř všude okolo nepomáhá, tak už nevím. Nějaký tip? |
9.2.2015 | Článek | Tohle je jako kdyby v anketě Auto roku byly jen auta z koncernu VW. K čemu by to bylo? Tato omezená anketa je o ničem a výsledek bude mít nulovou vypovídací hodnotu když chybí tolik velkých značek. Co takhle udělat nezávislou anketu na motorkářích - třeba MotoVolba 2015? Dát tam všechny novinky a vidělo by se, která motorka nejvíc zaujala. +2 -1 |
2.2.2015 | Článek | BMW z Číny, teď i z Indie. Dopadnou jako Blata - naučil Číňany vyrábět minibiky, doslova jim dovezl kompletní know-how a potom se strašně divil, že ty motorky vyrábí i bez něj. Stejně tak západní značky darují svoje znalosti a potom se budou hrozně divit, až je s kvalitnějšími a levnějšími stroji jejich učenliví studenti převálcují... +4 |
29.11.2014 | Článek | Jawa už defakto nemůže nic rozumného vytvořit, protože ztratila technologické zázemí. Každou drobnost musí od někoho koupit za přemrštěné ceny - cenu za kus snižuje dodané množství a Jawa bude od všeho nakupovat pár kousků. Třeba výkonná LEDka z číny stojí 1 kus 300 Kč, ale kup deset tisíc kusů a máš tu stejnou za 30 Kč. Stejně tak motokomponenty. Prohlížel jsem si ty dnešní "moderní" Jawy. Na rovinu, technická řešení nejsou na úrovni doby. Něco viditelně poddimenzované něco zase zbytečně masivní. Skládačka z toho co bylo zrovna po ruce. Proč bych měl dát takovému paskvilu přednost před Versysem nebo třeba superlevnou MT-07? K čemu dnes nějaký těžký litr? Pár bohatých pozérů, kteří koupí nevyzkoušený litr, fabriku nezachrání. Třeba Voxan měl krásný motor, skvěle našlápnuto a myslím taky zkrachoval. Lidi chtějí zábavné lehké motorky na blbnutí po městě, do práce. Spíš by měli zkusit ze začátku kupovat menší motory třeba i od kvalitního číňana. A hlavně vytvořit něco s výhledem na větší série. +1 |
5.11.2014 | Článek | Stradale 800 má dobře velký kufry - do těch se musí snad i kartáček na zuby zlomit aby se tam vešel :) Zaráží mě, že některé typy mají trubkový rám "maskovaný" černou barvou, divná móda. +1 |
1.11.2014 | Článek | Naprosto disharmonická stavba ve stylu "co dům dal". Příliš mnoho různých druhů povrchů, stylů a nápadů pohromadě. Ok, jako motorka ve stylu "koukej co umím" je to v pohodě, ta cena je na tom vidět, ale jinak nic světoborného. |
20.10.2014 | Článek | Kola super, ale proč sakra je ten trubkový rám v černé? Stydí se za něj? |
16.10.2014 | Článek | Nesmál bych se nikomu - to bysme potom museli přidat i nějaké Jawy, kde taky často šlápli vedle - třeba prostřední ložisko kliky u některých 634 mazané zvenku vazelínou o kterém majitelé vesměs nevěděli a potom se divili že jim rachotí motor se zničeným ložiskem. |
3.10.2014 | Článek | ABS povinně od 2016, kontrola trakce povinně tipuju za další 2 roky, potom povinně v motorkách bonzák e-call, který už bude v autech povinný snad příští rok. Jels 35 místo 30? Automaticky pokuta - stačí jen propojit systémy. Staré mašiny vyženou ze silnic "nízkoemisními zónami". Budoucnost ve stínu Velkého bratra se možná blíží rychleji než se zdá... +2 |
30.9.2014 | Článek | Chybí "monstrózní" příhradový rám, chybí motor, resp. není vidět pod hromadou černých plastů a hadic, chybí optická lehkost. Jezdí asi dobře a je uživatelsky "příjemný", jako ostatně všechny dnešní mašiny, ale vzhledově je to "tuctovka" ve stylu Gladius. Geny prvního Monstra 900 se z tohoto potomka někam vytratily... +1 |
30.9.2014 | Článek | H2 - Kawa to zase dokázala, opět bude největší bestií na trhu. Jen možná škoda, že nedokázali využít výhod rámu typu monokok jako měla ZX12R. +1 |
27.9.2014 | Článek | Baterka za 90 tisíc na půl hodiny jízdy? A nabíječka za 22? No ale všechna čest tomu technickému provedení - žádný bastl. Docela překvapila ta častá výměna oleje v převodovce, když se tam nic nepálí. Úspěch to mít ale rozhodně bude. |