Komentáře
Nalezeno 248 záznamů
2.5.2015 | Akce | Taky přidávám pár fotek: U hřbitova v Brně: Zastávka na pumpě: Slovenská hranice (čekali zde slovenští motorkáři na příjezd kolony) Poslední zastávka před cílem cesty: V Bratislavě pod památníkem: |
26.6.2019 | Článek | Krátkodobě možná něco navíc bez práce vydělají ale dlouhodobě si zničí značku. +1 |
30.3.2019 | Článek | Popravdě, ta motorka není hezká - řečeno hodně politicky korektně. Otřesně do roviny seřízlá nádrž, zadní kolo nesmyslně ověšené 150 třmeny (???), rozeta málem větší než zadní kolo, žádná designová vize. Poslední pořádný stuntrider byl Pavel Hanzlík, ten věděl jak udělat show. Jeho helma, kombinéza, motorka, to vše dokonale ladilo s jeho stylem. Ovšem ten si motorky stavěl sám co vím... -4 |
6.1.2019 | Článek | Technicky krásně zpracované, škoda jen, že to nebude fungovat. Kola bez středů mají extrémně malou životnost a velký jízdní odpor - zde jsou ve středech kol proudové motory. Jestli se dobře dívám, tyto použité 4 proudové motory se používají pro aplikace, kde stačí životnost v řádu hodin. Potom se motor musí rozebrat a repasovat, jinak by se zadřel a rozletěl - vzhledem k otáčkám rotoru by to pro okolí nedopadlo dobře. Navíc ty malé motory na videu nemají dostatečný tah aby unesly něco tak těžkého. Motory by musely být vzhledem k hmotnosti vozidla masivnější. Tento český by mohl stačit, unese až 150 kg. Jediná chyba - bude stát tak 45-50 tisíc euro x 4 kusy :( https://www.strojirenstvi.cz/novy-letecky-proudovy-motor-od-pbs |
21.10.2018 | Článek | Jak je to s STK, která třeba propadla na začátku tohoto roku? Nebo prostě před letošním říjnem? Taky se automaticky prodlužuje a vlastně už propadlá není? |
24.5.2018 | Článek | Opravdu škaredá rozpočtovka. Na Monsteru byl vždy dominantní masivní trubkový rám a v něm odhalený motor. Od pohledu technicistní a lehká stavba. Tohle? Neuspořádaná změť černých trubek, hadic a plastů. Pohledem není poznat, co za typ motoru tam je, plasty ho zcela zakrývají. Kdyby tam dali řadový dvouválec, nikdo to ani nepozná. Korunu tomu dávají laciná černá kola a imbecilně vedené výfukové koleno zadního válce. Proč to dřív šlo řešit mnohem líp? Tato smrtelně vyklidněná rozpočtovka pro kravaťáky se podobá spíš skůtru, asi by ji měli přejmenovat spíš na Suckster... +2 |
30.4.2018 | Článek | Hlavní nesmysl je nabíjení vnitřních vestavěných baterek z těch přenosných. Nabíjení je vždy o velké ztrátě energie, touto operací se zbytečně snižuje dojezd. V našem podnebném pásmu skůtr auto nenahradí. Muselo by se přijít s něčím jednostopým ale kapotovaným se samobalančním systémem a vytahováním pomocných koleček při stání na křižovatkách. Chtělo by to něco jako menší a podstatně vylepšený dálník. |
3.2.2018 | Článek | Je to široký jako auto a má to všechny nevýhody motorky. Super, to bude trhák... Btw. motorka je i toto: http://img.motorkari.cz/upload/images/databaze/2012-09/392174.jpg Dokonce 4 místná :) |
3.2.2018 | Článek | Nezapomenutelné stroje. Fechtly - jezdil jsem na 21 - mě vždycky štvaly šílenou mezerou mezi 1 a 2 - i když se jednička vytočí na maximum, dvojka se s těží chytne. 3 kvalty s tak slabým motorem s velmi omezenými použitelnými otáčkami prostě byly málo. Dědův skůtr Manet máme pořád taky - ten se zase neustále kazil a měl neskutečně měkký rám, kroutil se jako čert. |
29.12.2017 | Článek | Starý model je prostě hezčí, toto je v designu krok zpět. Vypadá jako nepovedený garážový tuning původního modelu po bouračce. Černý motor, černá kola, černý blatník, černá kyvka, podivné výfuky, více překrytý rám, motorka tak nějak opticky ztěžkla. https://www.cycleworld.com/sites/cycleworld.com/files/styles/1000_1x_/public/images/2016/11/aprilia-shiver-750-bub.jpg |
29.10.2017 | Článek | Konečně krásná motorka a trefa do černého, žádná kosmická moderna které dnes vypadají všechny stejně divně a tuctově. Ocenil bych stupačky trochu níž, ale to asi půjde řešit. A taky by to chtělo cenu tak o 50 - 100 tisíc nižší, takhle budu muset počkat, až ji nějaký blázen po pár letech prodá jestli se někdo takový vůbec najde :) Dal bych jí přednost i před podobně hezkou, ale vzduchem chlazenou CB od Hondy - s dnešními emisemi a chudou směsí bude problém udržet vzducháč v rozumných teplotních mezích a vnitří válce asi dostanou hlavně po městě dost zabrat. |
15.10.2017 | Článek | H2 asi pojede, ale design je z kategori "fuj". Takhle vypadá nedostižná zelená dokonalost jménem ZX12R :) http://p2m.mbike.com/000/001/855/18723348_d.jpg Má nejen dokonalý design, i použitý rám typu monokok je technická lahůdka. Snad časem nějakou původní seženu abych si ji mohl vystavit v obýváku jako umělecké dílo |
15.10.2017 | Článek | Aneb bastl ve stylu "co dům dal" snadno a rychle. Když už zničili dnes poměrně hodnotný motor, mohli přidat taky výfuk s expanzní komorou. Poladit motor a nechat tam původní vykuchaný výfuk? Nechápu smysl celého stroje - moře práce a vznikl slabý krám s těžkým slabým motorem, který stejně nejde na zadek plynem a ani nevypadá dobře díky odfláklému finiši. +2 |
31.7.2017 | Článek | Až helmu s tímto principem otevírání bude používat aspoň polovina jezdců v MotoGP, jdu do toho možná taky. Potom bude jasné, že je bezpečnostně na úrovni normálních helem. Do té doby zůstanu u karbon kevlarové klasiky s řemínkem a O kroužky. Btw. skořepina této mojí staré helmy je tak masivní, že když se dá na bok, udrží váhu dospěleého člověka aniž by se rozlomila nebo deformovala - výrobce tam měl tenkrát skořepinu na podobné "pokusy" :) |
21.7.2017 | Článek | Jestli se dobře dívám, veškerý nárust hmotnosti je jen na pravé straně motorky - klopení do levé zatáčky asi nebude úplná sranda a po rovině bude muset sedět trochu na boku nebo bude jezdit nakřivo :) |