Komentáře
Nalezeno 248 záznamů
17.5.2017 | Článek | 120 Nm? To bude asi stejně vypovídající hodnota jako 1500 W P.M.P.O u nejhorší čínské audiotechniky - tam je to výkon který lze realizovat po dobu jedné pikosekundy před tím, než to celé zhoří. Motor v zadním kole je kravina - vysoká neodpružená hmotnost, problémy s vedením elektřiny. Ale je to levné, levnější než pořádný motor v rámu a pohon řemenem. Celý tento produkt je typická čínská "navoněná bída" - zajímavý design maskující naprosto zastaralou a lacinou techniku. Tyto motory lze sehnat přímo z číny za zlomek ceny, baterky a regulaci též. +1 |
11.5.2017 | Článek | Na RF si taky vzpomínám - v době kdy se začaly masivněji objevovat japonské mašiny tak dokonalým designem čněla nad ostatní. No ale bylo to jedno, king byl tehdy každý s japonským čtyřválcem :) |
4.5.2017 | Článek | Větší kravinu jsem neviděl. Extrémně těžké, velký valivý odpor nesmyslně širokých kol. Není ani skládací, takže nehrozí ji odvézt třeba v kufru auta nebo ji nacpat do výtahu, dát do bytu. Místo širokých kol mohli dát úzká kola a tlumiče - komfort jízdy lepší a dojezd taky. Ale nevypadalo by to cool, že... A peněz to stojí jako velká motorka. Tipuji, že 9/10 ceny je marže. |
29.4.2017 | Článek | Krásná stavba, takový samodomo Vyrus. Tohle je skutečný machr a ne jako "experti" co akorát umí uříznout trubky pod sedlem a zmrzačenou mašinu vydávat za cafe racer... +3 |
29.4.2017 | Článek | Jen design na efekt, bez praktického důvodu. 2 kola vpředu zbytečně zvyšují hmotnost a musí se kvůli nim víc dimenzovat rám. Uniká mi smysl takové koncepce. Navíc s takovou mrchou širokou nepůjde kličkovat mezi auty ani mezi výtluky. Elektromotor v kole? Další hloupost - extrémní neodpružená hmota. Lepší je dát motor do rámu a použít bezúdržbový řemen. Kdyby to aspoň mělo střechu aby to šlo použít i v zimě... |
22.3.2017 | Článek | Původní V-Max jsem poprvé viděl stát před panelákem v době, kdy jsem sedlal fechtla. Pamatuju si, že jsem na něj koukal snad půl hodiny a pořád jsem nechápal co to sakra je :) A neuvěřitelný kus motorky je to dodnes - původní typ. Ten nový postrádá charizma nezkrotné obludy u které je jasně vidět kudy letí vzduch do motoru, jak jde přes karburátory a potom výfuky ven. Obludy, která se nechce nechat jen tak ovládnout. U nového je vše už jen jakoby z plastu na efekt, katalyzátory, plno elektroniky, moc pevný rám... Nedivím se, že se neprodává. -1 |
27.1.2017 | Článek | Čínské motorky jsou strašné střepy - oni klidně sešroubují motor vruty díky čemuž hliník popraská, za jízdy neustále něco upadává, praskají špice v kolech. Jezdit na číně do práce to si člověk říká o vyhazov, protože skoro nikdy nepřijede včas. Vše je zbastlené aby to jakž takže jelo a ještě v záruce se to začne sypat.. Za 100 tisíc je i přeznačkovaná čína drahá, za tuto cenu se dá sehnat třeba málo jetý Versys 650 a to už je kvalitou o něčem úplně jiném. Po zkušenostech fakt raději jetého japonce než novou čínu. -1 |
13.5.2016 | Článek | Laciné komponenty, vysoká hmotnost a cena, spotřeba na ten výkon nic moc, se stejnou jezdí i Versys ve 2. Asi motorka pro lidi, kteří nechtějí kupovat skůtr i motorku zároveň, tak si koupí "něco mezi" - plastové posunovadlo s váhou a neskladností motorky a zároveň bezpohlavností skůtru +1 -2 |
29.1.2016 | Článek | IvanDvoutakťák: Znám plno lidí, kteří mají na protest znak EU na RZ přeškrtnutý černou fixou :) Btw. v celé západní Evropě se začíná dost rychle šířit defakto anarchie - policie v některých oblastech už na rovinu přiznává, že nedovede udržet pořádek a vynutit dodržování zákonů. Takže nejaké maskáče nebo nůž 10 cm nebude brzo nikoho trápit... |
29.1.2016 | Článek | Dřív jsem jezdil i bez helmy a bylo to naprosto v pohodě. Jízdě bez výbavy jsem prostě přizpůsobil styl jízdy - jinak řečeno, jel jsem extra opatrně. A bylo to super, ani nebylo potřeba jet rychle. Dneska se každej navleče do chráničů, páteřáku, super boty, helma z karbonu, dokonale stabilní mašina s ABS a potom jede jako dobytek, protože má pocit, že s tou výbavou je nesmrtelný. Vletí do zatáčky kam nevidí, uklouzne na písku a rozseká se třeba o svodidla. Stejné je to v autech - čím "bezpečnější" auto, tím jede řidič agresivněji - přece má 5* tak může trochu zariskovat... Myslím si, že ABS na mašině akorát nehody způsobí, protože se víc lidí zbytečně agresivní jízdou dostane za hranice fyzikálních zákonů, které už nevyřeší ani elektronika. +2 |
9.8.2015 | Článek | Zajímavý, ale naprostej nesmysl. Pásovina je příliš těžká a málo odolná vúči zkrutu. Motorka není doma dělanej traktor kde se na nízkou hmotnost a jízdní vlastnosti nehraje. Rám motorky je ideální posvařovat z trubek - první Monster je ideálním příkladem. |
3.7.2015 | Článek | Ten design je prostě bomba, vypadá jako žívá - tak výhružný pohled se jen tak nevidí :) Škoda že se něco s podobným kukučem nedělá v dospělejším provedení. |
17.6.2015 | Článek | Obalit motor hadrama aby se nemohl na poušti chladit, to je fakt nápad. Hezky se na tyto stroje a filmy dívá, ale popravdě, bez pořádnýho oleje, benzínu a běžné spotřebky by tyto supermoderní stroje dávno skončily. Možná by přežil nějakej nenáročnej předválečnej veterán nebo něco se stirlingovým motorem, ale stroje na benzín s minimálním oktanovým číslem 95? |
27.5.2015 | Článek | Vulcan S nelze porovnávat s klasickými těžkými choppery s V motorem a tunou chromu. Je to přímý nástupce oblíbené EN 500, která měla motor ze sportovní GPZ 500 a patřila do kategorie "sportovní chopper". Prostě praktická mašina s klasickými jízdními vlastnostmi, váhou i výkonem, která se vizuálně a posazem podobá chopperu. +1 |
20.3.2015 | Článek | Tento systém je jen první krok, vsadím se že následně to bude už součást nových přileb. Akumulátor uvnitř přilby, FW článek vsazený nahoře kterým se to bude automaticky dobíjet. Kolečko na boku přilby na změnu intenzity zatmavení. Potom třeba i možnost dynamického clonění. |