Komentáře
Nalezeno 41 záznamů
28.7.2012 | Akce | Caorle? To jsem projížděl, když jsem se vracel z Cavallina a od Benátek. Portogruaro a dolů, na kruháči je směrovka. Já to jel na pajsce. Za 19 hodin. |
21.3.2012 | Akce | Vždycky, když se pořádá nějaká superakce, dojdou mi prachy. Zase nic. Dobrou chuť a jízdu. |
18.1.2013 | Článek | No, zřejmě jsem se rozhodl více psát než cestovat. |
18.1.2013 | Článek | Tak s cestováním úplně konec není, ale více píšu... |
18.1.2013 | Článek | Děkuju za komentáře, s cestováním konec není, ale nyní více píšu, než cestuju. |
4.9.2012 | Článek | Já pojedu přes Uhry po polovině září. Ale nyní nebudu dělat frajera, dokud jsem nepřeskočil. Myslím tím trasu, na kterou zítra vyrážím. |
18.8.2012 | Článek | No je jisté, jedna policejní hlídka na dálnici a mám to, dle techničáku. Za pár. Můj rekord za jeden den je 715 km. To bylo myslím do Šumperka. Na trase České Budějovice- Svitavy- Šumperk- Hradec Králové- Praha- České Budějovice. Nejsem si jistý, zda ten cestopis tu je. A České Budějovice- Cavallino u Benátek v Itálii 685 km přes Alpy za 19 hodin. Tak to Jacku zkus... No, od začátku tam leju nejlepší Shellácky oleje, má pravidelný servis, po 32 000 km vyměněny všechny součástky. Vrazil jsem do skútra 40 000 a do servisu dalších 30 000. A vo tom to je. Pak to udělá i přes 80 km/ hod. Vyzkoušeno dle GPS. A na plný plyn České Budějovice- Tábor za 48 minut. Je třeba se o stoje starat, pak to jede. Fakt. |
11.8.2012 | Článek | Přešla mě chuť cestovat na motorce po USA a Kanadě. Než bych dal dohromady papíry aj., tak si raději porovnám tu naší českou možnost získat pojištění, či ostatní dobrodružství po Evropě. USA mi začíná připadat jak bývalý SSSR, kam se nemohlo tak jednoduše, pokud člověk neměl vymezenou trasu, ze které nesměl odbočit. Do USA si cestu hodně rozmyslím, a raději vlakem... To snad bude o něco snazší. -1 |
10.8.2012 | Článek | Koudelko, to na tý fotce je ale pěkně vymakaná pajska. Na 125 budu psát cestopisy delší než 1 000 km. A pokud se povede zářijový výlet, pak bude další cestopis. Pokud skútrák vydrží. Dík za koment. |
9.8.2012 | Článek | O každém výletu? To bych to tady brzy zamartinoval. Ještě příští sezónu a pak přejdu na 125 ccm. To bude teprve Barcelona jak sviňa. |
9.8.2012 | Článek | Děkuji, právě plánuji letošní dlouhý výlet. Mám tři plány. |
1.8.2012 | Článek | Třeba jim v Německu ukradnou celé skútry. |
1.8.2012 | Článek | Tak to se nyní chytám za nos, zda bude můj plánovaný výlet na padesátce do Estonska tím pravým ořechovým. To je ještě větší "šílenost" než na 125 ccm do Skotska. Tak se jen tak tiše stydím, tohle je dobrodružo. |
1.8.2012 | Článek | Tak tohle je čundr jak má být. Víc toho asi do komentáře nenapíšu, protože je to prostě super. |
31.7.2012 | Článek | Já osobně jdu asi do SYMa na velkých 16 kolech. Jako je nynější padesátka. Já mám taky jen béčko řidičák, tak ještě příští rok a v roce 2014 si ho koupím. Stojí necelých 50 000 a má kolem 145 kg. Abych si zvykl. A pak asi 125, ale v lepším provedení. Něco jako je Yamaha X-Max Bussines. Je už těžší kolem 180 km, maximálka kolem 120 km/hod. Ale je moc drahá, kolem 130 000.- Kč, ta ovšem vypadá jako silný stroj. Jsem zvyklý ale na Syma, protože i tato padesátka zkusïla dálnici (omylem) při 90 km/hod. Podle GPS. 35 000 km za neceůé tři sezóny s dobrým odborným servisem a kvalitními oleji a palivy, jako např. Verva 100 atd. Olej Shell aj. A podobné dálkové trasy, jako byla právě tato Itálie. |