renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

danny355

Offline: 1.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 50
Město: Heřmanice
Lokalita: Ostrava Morav...
Napsal příspěvků: 61x
Body komentářů: 127 / 31
ID uživatele: 145324
Registrace: 14.7.2011

Adresa profilu:http://danny355.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 272 záznamů

3.3.2018 Článek Povedla se ,jsem zvědav na testy .. Tohle a ten předchozí model je zřejmě jediná cesta .. Možná ješte nějaký street model a jednoduché enduro.. V litrového SSporta se nedá moc doufat,svět je moc daleko vpředu .. A největši problém jsou motory.. bez vlastní palety motorů a vůbec motorárny,to nikdy nepůjde pořádně rozběhnout ..
18.2.2018 Článek Díky za článek a fotky .. Bude výlet až sleze ten bílý hnus ...
22.10.2017 Článek Karel pojel Kotrbovou ... paráda ...
21.8.2017 Článek Paráda ..
13.8.2017 Článek danny355 14:52: Zaregistroval jsi důvod, proč KA po startu ztratil? Nebylo to jeho vinou ...
----------------------------
Jistěže nebylo, Petrucci nevymyslel nic lepšího než to zvednout na zadek,Pedrosa se mu vyhnul,no a Karla tím zavřeli .. Jenže ty starty u Karla jsou alfa a omega každého závodu .. a při srovnání Karla ( propad oproti kvaldě o 3 místa ) a Alvara ( posun nahoru o 10 míst ) je to jakési divné .. No marné byl to jeden závod,příště to bude třeba jinak,ale celkem zklamání tu je .. Jsem zvědav na vyjádření po závodě ...
13.8.2017 Článek Závod parádní,boj na čele úžasný ..
Jinak KA 17 .. no nevím,po startu ztráta 7 míst,opět ,pak tomu dal kouř a slušný , ale ten závěr .. bud' už mu ten muzeální kus nechtěl jet, v tom lepším případě, nebo a to by bylo horší,nejel maximum až do konce .. ztratit v posledním půl kole 2 místa ..
+1 
13.8.2017 Článek Dneska parádní závody . Na čele co chvíli změna,hodně zatáček,Alvaro topí hodně,u něj asi největší progres po startu.. Kdyby se Abájovi podařilo dostat do Top 10 .. hmhmmh ..
5.8.2017 Článek Pro trotly ,ty co nečtou pořádně a ty co tomu vůbec nerozumí .. KA 17 zajel čas,který je na tomto okruhu jeho oficiálně měřeným životním maximem .. rychleji tu ještě nejel .. Takže když bude zítra štěstíčko,tak budou i body .. a doufám,že jich Karel urve zítra co nejvíc
31.7.2017 Článek Trochu jsem zapátral ..
Má certifikace bezpečnosti ECE , DOT , AS/NZ .Dále Crash Lab ( Austrálie ) a Sharp ( Anglie ) , vyhověla a dostala certifikace .. Ted' prochází certifikací SG/JIZ ...
Pokud někdo bude drbat do toho šroubu,který je pod gumovým krytem,přilba ztrácí jakoukoliv záruku,je to určené pouze pro rozebrání v případě incidentu ..
Fakt by mě zajímalo,kdyby se tady u nás dostala do testu ..
Jako přilbu na okruh,nebo na supersporta,to nevím,ale na cestování,to vypadá ideálně ..
-1
29.7.2017 Článek Tak na YT je videí plno..
Hodnotí to jako mnohem přístupnější pro záchranáře než jakákoliv přilba co je doted' .. Ten horní pant je jištěn šrouby,takže nejde jen tak rozložit na dva kusy a otevírání přilby, nebojím se,že to pochopí i trotl ,natož zkušený a trénovaný záchranář .. Materiál bude někde jinde,než jsou současné přilby,proto je to tak drahé .. a vyloženě se o tom mluví jako o revoluci ve vývoji přileb .. No,vypadá zajímavě,bylo by fajn,pokud by ji tady někdo dokázal dostat do testu ...
28.7.2017 Článek Hm, vzhledem k tomu jak jsou výrobci cestovních strojů ze spalovacími motory,drceni tou slavnou EU k povinnosti aplikovat ty slavné emisní Euronormy a nedávno jsme četl,že chtějí zakázat i hranolky,že jsou nezdravé ,tak bych se nedivil,kdyby do 20 let jsme se na normální motorku nechodili dívat už jen do muzea ...
Všude bude vše na elektriku,kdo nebude mít elektro-přibližovadlo,ten nebude cool a navíc mu úředníci dají pěkně mastnou dan' ze stroje nebo pojistku .. Navíc na STK můžou být shora instruováni,at' nenechají projít spalovací stroje ,,
Přejit na jiný typy energie,je největší problém a pokud stroj neujede na jedno nabití 300-500 km a pak si na počkání nevymění/nedobije baterku,tak je to,pro mě jěště pořád dost o ničem ..
-1
28.7.2017 Článek Líbí se mi,nevypadá špatně ..
Na klasickou motorku,cestovní motorku,maxiskůtr a různé jiné moto stroje bych řekl,že docela ideál..
Na stroje,které jsou svou podstatou sportovní,( supersport,cross atd. .. ) bych váhal ...
Řekl bych,že nejsou zamýšleny používat je na sport .
Zajímavé budou testy pevnosti a vůbec praktické vlastnosti při delším používání .. odolnost pohyblivých dílů atd..
17.7.2017 Článek Superbiky,udělat je jako zastropovanou třídu,prostě máte produkční typ motorky,tak určité komponenty budou zaplombované,něco na způsob jako plombovaná ECU pro všechny..
Prostě zde at' ukážou jezdci co umí ..
MotoGP,to je Topka kde je takový tlak,že je důležité mít všechno,kvalitní jezdci,kvalitní stroje,kvalitní zázemí,lepší než u soupeřů,takže zde jen nějaké nejnutnější omezení ...

Druhá věc sportovní přenosy...

Jedu streamy na MotoGP,jinak nic,chci si užít léto ..
Začalo to Premier League,placený kanál,pak F1,NHL,MotoGP atd..
Je to každého věc,měl jsem satelit přes 10 let a pak jsem se ho zbavil,jednak nebyl čas a nebudu platit za 50 programů,kde je v podstatě 20 origo a zbytek opakovací kopie,radši bych si zaplatil nějaký poplatek jen za to na co se chci dívat a co je pro mně zajímavé ..
4.7.2017 Článek Hm,chybí jim tam třetí do hry a tím byl KA17,pokud jsem si dobře všiml .. Téměř všichni měli střední směs ,jen ti tři jeli na měkkých ...
+1 
25.6.2017 Článek Se pos.eru .. Jsem to totaálně dneska prokaučoval, blbě jsem kouknul a myslel,že 14.30 bude hlavní závod .. .. No,velká gratulace Karlovi ..
+1 

TOPlist