PROFIL UŽIVATELE

prochi20

Offline: 17.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Litoměřice-Město
Lokalita: Litoměřice Ús...
Poděkoval: 2x
Pomohl: 4x
Založil témat: 14x
Napsal příspěvků: 297x
Body komentářů: 26 / 3
ID uživatele: 139679
Registrace: 2.5.2011

Adresa profilu:http://prochi20.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 71 záznamů

14.11.2011 Článek Toto není nástupce horneta 900. Velký hornet byl zaříznut aby mohl vzniknout tento bastl alá Transformers. Japonský design posledních pár let (až na vyjímky)
15.6.2011 Článek Naopak, příspěvek aleseT mi nepřipadá jako od magora. Jako jeden z mála asi nemá tak malé ego, že by potřeboval schazovat všechny a včechno český. Už jděte s tím věčným pesimismem do (;). Prostě řeknu, že se mi to nelíbí a důvody.
Nikdo nečeká, že z toho bude prodejní trhák, ale tohle je prostě to nejlepší, co z Týnce vyjelo od doby, kdy se začala dělat unifikovaná řada (vyjma závodních speciálů). Srdcovka sice pro nás jawa je, ale ne že by byla někdy kvalitní, prostě dřív nebylo na čem jiným jezdit!!
14.6.2011 Článek všem co dávají Jawě
A už se vykašlete na tu reinkarnavi péráka. Za ty prachy by to nikdo nechtěl. Radší si ho zrenovuju...
31.5.2011 Článek bohužel těším se až skončí tato designová vlna alá přijela k nám pouť z Číny...
2.5.2011 Článek Moderní kejva? Kupte si starou a zrenovujte ji, vyjde vás to levnějc, než kdyby vyráběli retro kejvu. Jen si vezmi, kolik by stál ten motor, aby vypadal podobně a přitom plnil dnešní normy. Tudy cesta nevede. Držme Jawě palce
2.5.2011 Článek Sice je hezký, že digitální palubka je levnější a líp integrovatelná, ale pro nás "konzervy" to prostě není. Taky souhlasim, že starej hornet dobrej hornet
2.5.2011 Článek To ano, jen si nějak neumim představit situaci, že by jawa zkusila prorazit s retrem na zahraniční trhy, přičemž u nás by prodávala max. desítky motorek ročne(vloni celkem 85 motorek na našem trhnu vč 50 ccm). Každopádně jakákoliv změna strategie značky by asi byla lepší, než co se děje teď.
2.5.2011 Článek Design se povedl. Zabudování přístrojovky a světla do jednoho celku opravdu budí dojem sršní hlavy. Ale obávám se, že tohle je první známka toho, že vzhled je upřednostňován před funkčností. Proč se proboha do všech motorek musej cpát plně digitální ukazatele???
2.5.2011 Článek Tak Ural je kapitola sama o sobě a myslim, že podobnou cestou by se Jawa skutečně mohla vydat - dělat motorky pro obyčejný lidi, který jsou blbuvzdorný a hlavně bytelný. To by ovšem chtělo mít svůj vlastní motor (dle tradice řadový dvouválec) a nervat tam ty čínský šunty.
Jinak Triumph a 75 procent retra mi nějak nesedí. Když vidím tuhle značku, tak je to Street Triple nebo tak něco. Bonnevilla sem neviděl ani nepamatuju
2.5.2011 Článek Jawa je v troskách, to je jasný. Těžko ale může fungovat na základě výroby "retro" kusovek. Žádná větší fabrika nežije jenom z toho, že by dělali retro motorky. Takže jak tu někteří dáváte příklad kawy 800 nebo triumph bonneville... to by jawu nezvedlo, kdyby začali dělat péráka nebo pětikolo. Kdo z vás by si to koupil? Ten litr to bude akorát mega propadák, ještě horší než 660. MZťáckej motor a spoustu dílů z 640 co maj na skladech. Takže co s dnešní Jawou? Zatím pořád chrlí 350-ky na export, motorky, jejíž základy sahájí do 50.let...
26.9.2012 Deník dost dobře napsanej text o srdci italské krásky
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

TOPlist