Komentáře
Nalezeno 71 záznamů
14.11.2011 | Článek | Toto není nástupce horneta 900. Velký hornet byl zaříznut aby mohl vzniknout tento bastl alá Transformers. Japonský design posledních pár let (až na vyjímky) |
15.6.2011 | Článek | Naopak, příspěvek aleseT mi nepřipadá jako od magora. Jako jeden z mála asi nemá tak malé ego, že by potřeboval schazovat všechny a včechno český. Už jděte s tím věčným pesimismem do (;). Prostě řeknu, že se mi to nelíbí a důvody. Nikdo nečeká, že z toho bude prodejní trhák, ale tohle je prostě to nejlepší, co z Týnce vyjelo od doby, kdy se začala dělat unifikovaná řada (vyjma závodních speciálů). Srdcovka sice pro nás jawa je, ale ne že by byla někdy kvalitní, prostě dřív nebylo na čem jiným jezdit!! |
14.6.2011 | Článek | všem co dávají Jawě A už se vykašlete na tu reinkarnavi péráka. Za ty prachy by to nikdo nechtěl. Radší si ho zrenovuju... |
31.5.2011 | Článek | bohužel těším se až skončí tato designová vlna alá přijela k nám pouť z Číny... |
2.5.2011 | Článek | Moderní kejva? Kupte si starou a zrenovujte ji, vyjde vás to levnějc, než kdyby vyráběli retro kejvu. Jen si vezmi, kolik by stál ten motor, aby vypadal podobně a přitom plnil dnešní normy. Tudy cesta nevede. Držme Jawě palce |
2.5.2011 | Článek | Sice je hezký, že digitální palubka je levnější a líp integrovatelná, ale pro nás "konzervy" to prostě není. Taky souhlasim, že starej hornet dobrej hornet |
2.5.2011 | Článek | To ano, jen si nějak neumim představit situaci, že by jawa zkusila prorazit s retrem na zahraniční trhy, přičemž u nás by prodávala max. desítky motorek ročne(vloni celkem 85 motorek na našem trhnu vč 50 ccm). Každopádně jakákoliv změna strategie značky by asi byla lepší, než co se děje teď. |
2.5.2011 | Článek | Design se povedl. Zabudování přístrojovky a světla do jednoho celku opravdu budí dojem sršní hlavy. Ale obávám se, že tohle je první známka toho, že vzhled je upřednostňován před funkčností. Proč se proboha do všech motorek musej cpát plně digitální ukazatele??? |
2.5.2011 | Článek | Tak Ural je kapitola sama o sobě a myslim, že podobnou cestou by se Jawa skutečně mohla vydat - dělat motorky pro obyčejný lidi, který jsou blbuvzdorný a hlavně bytelný. To by ovšem chtělo mít svůj vlastní motor (dle tradice řadový dvouválec) a nervat tam ty čínský šunty. Jinak Triumph a 75 procent retra mi nějak nesedí. Když vidím tuhle značku, tak je to Street Triple nebo tak něco. Bonnevilla sem neviděl ani nepamatuju |
2.5.2011 | Článek | Jawa je v troskách, to je jasný. Těžko ale může fungovat na základě výroby "retro" kusovek. Žádná větší fabrika nežije jenom z toho, že by dělali retro motorky. Takže jak tu někteří dáváte příklad kawy 800 nebo triumph bonneville... to by jawu nezvedlo, kdyby začali dělat péráka nebo pětikolo. Kdo z vás by si to koupil? Ten litr to bude akorát mega propadák, ještě horší než 660. MZťáckej motor a spoustu dílů z 640 co maj na skladech. Takže co s dnešní Jawou? Zatím pořád chrlí 350-ky na export, motorky, jejíž základy sahájí do 50.let... |
26.9.2012 | Deník | dost dobře napsanej text o srdci italské krásky |