Komentáře
Nalezeno 71 záznamů
1.2.2024 | Článek | Výborný :D |
14.2.2022 | Článek | K NCéčku jedině elektromotor. Pak to teprve bude "dokonalost" ... |
8.11.2019 | Článek | Ale jo, nevypadá to vůbec zle. Ale ať si na tom jezdí ty mladý, pro mě tohle není +1 |
9.10.2019 | Článek | to je blbý, to se bude líbit... +2 |
12.9.2019 | Článek | No Migu, na to jak jsi environmentálně uvědomělý, tak docela cestuješ po světě (soudě podle tvých založených témat). Takže buď jsi troll nebo pokrytec. Nebo jsi v tvém věku holt skočil na lep lidem, kteří přesně vědí, jaká je planetární setrvačnost. |
11.9.2019 | Článek | Pokračování bude! Euro 6, známé též jako Euro E. Ve všech těch sloupcích budou totiž nuly |
5.9.2019 | Článek | Targus: Nene, to je sedlo z 640, čili o hodně modernější Jen by mě zajímalo, kde na aliexpresu sehnali ty skvostný přední světla. To nevymyslíš! |
26.8.2019 | Článek | Tak je to hnusný, o tom žádná Ale zajímalo by mě, co na to homologační pravidla. Čekal bych, že každé kolo musí být bržděno mechanickou brzdou... |
31.7.2019 | Článek | Pobavilo mne, jak se pri pridani plynu sklapi zadni stupacka |
25.7.2019 | Článek | to Stadakk11: Dyť píšou že to vydrží jenom deset let |
1.7.2019 | Článek | Na tenhle bajk jsem se hrozně těšil. A pak když jsem to viděl na výstavě na živo tak skoro ... Ale po tomhle testu a jmenovitě videu tomu budu muset dát druhou šanci. Ten motor musím být fakt hodně dobrý, chválí ho kde kdo. Palec hore za přístrojovku, která tomu padne jak prdel na hrnec a Prochymu za supr video test, pobavil +2 |
27.6.2019 | Článek | A ještě s popisem brzd, aby věděl, která je přední a která zadní |
27.6.2019 | Článek | Motorka bude určená přesně pro takové jezdce, jako je na rendru. Teplákovka, rikavice bez prstíků, kecky a fialová bunda s magnetem Jinak pozice "řidiče" mi připomíná pozici sprintera na blocích. |
29.5.2019 | Článek | OK jdu vrátit titul. Neuvědomil jsem si, že se nezmění délka tlumiče, to je celý... +1 |
29.5.2019 | Článek | Kerut: Jsem natvrdlej nebo nevim. Když se utáhne pružina, zmenšíš vzdálenost mezi závity, takže se kyvka dostane blíž k podsedlovce. Mašina si dřepne na zadek a závlek se zvětší. A proč tomu říkat prasárna, když to je přímo řečený výrobcem v manuálu. Např. pro lehkého pilota na druhou polohu, pro cestování s plně naloženou motorkou a ve dvou na pátou... -2 |