PROFIL UŽIVATELE

Jack.Werner

Offline: 13.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Rokycany
Lokalita: Rokycany Plze...
Napsal příspěvků: 12x
Body komentářů: 14 / 10
ID uživatele: 139493
Registrace: 29.4.2011

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/jack.werner (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 32 záznamů

3.2.2023 Článek Děkuji za parádní cestopis, i když na začátku trošku jiný. Přečetl jsem na jeden zátah. Jsi machr a pan motorkář. Přeji hodně dalších úspěšných cest a hlavně kolama furt nahoru.
14.1.2023 Článek Díky za super cestopis. Protože Itálii plánuju, určitě se poučím.
6.2.2022 Článek Je úžasné, jak motocykl starý půl století stále dokáže oslovit dnešní jezdce. A to nejen ty dříve narozené. Ano, nemá spoustu dnešních vychytávek a hejblátek, ale skoro každý by se na ní s radostí svezl.
+3 
5.2.2022 Článek Chápu, že se mnoha lidem tohle báwo konceptem a provedením nelíbí. Prostě to nesmrdí benzínem a olejem, neklepe se to pod zadkem, proporce nezvyklé. O pofidérní ekologičnosti současných elektrostrojů se ani nebudu zmiňovat.
Pokud se na to podívám jako na doplnění rozmanitosti nabídky, tak je to trefa do černého. Elektrobudoucnost je, pro někoho bohužel, realita. Na něčem se musí vývoj odzkoušet, současná GS stojí na čtyřiceti letech vývoje. Z něčeho se ten vývoj musí zaplatit, tak ať si to zaplatí zájemci o elektropřibližovadla vyšší cenou jejich strojů. A když si vezmu, že servis bude asi minimální a pokud mám doma solární elektrárnu, tak přes sezónu budu mít nadbytek elektřiny zadarmo, kterou raději narvu do elektroskútru než bych ji hrubě pod cenou prodával ČEZu. Teď ještě mít 350k na skútr a 300k na elektrárnu
+2 -1
5.2.2022 Článek Rovná sedačka je stále v nabídce, celkem je, myslím, pět variant uspořádání sedačky - rovná police a pak s hrbem jednou blíže a podruhé dále pro různě velké jezdce. A pak jsou vyhřívané varianty.
31.1.2022 Článek Hezký výlet, díky za inspiraci a fotky. Hodně šťastných kilometrů a hlavně pořád kolama nahoru.
31.1.2022 Článek Hezký výlet, díky za inspiraci. Obdivuji vaše odhodlání jet na strojích, o kterých víte, že budete cestou opravovat. Ale asi to k těm veteránům patří. Tak hodně šťastných kilometrů a hlavně pořád kolama nahoru.
29.1.2022 Článek No jo no, sice to v Budějkách vaří z košťat, ale s těma se aspoň zametalo v Prazdroji
Jsem sice rodilý Plzeňák, ale po třiceti letech cestování a práce všude možně jsem už "všudezdejší" a konvertoval jsem na víno
26.1.2022 Článek Kdykoli, kamkoli To se nám ten seznam začíná pěkně plnit - Route 66, UK*Irsko, znovu Nordkapp... Už se těším.
26.1.2022 Článek Ahoj, cestovat se dá na čemkoli, co má motor a dvě kola, mě je jedno kdo na čem jezdí. Já vybíral tři měsíce mezi BMW, Triumphem, KTM, Hondou a Ducati a prostě mi GS sedlo nevíce, Kdybych se nebál že Triumph Tiger bude moc topit, jezdil bych na něm.
Jinak na Nordkapp za 10 dní se tou cestou dá, ale musí ti to všechno sednout. Dokonce je tu někde cestopis s podobnou cestou a počtem dnů. Takže pokud chceš jen jet a moc nezastavovat tak směle do toho Hlavně kolama nahoru.
26.1.2022 Článek Ahoj, vrch i spodek Oxford Mondial můžu jen doporučit. Byl jsem v suchu celou cestu, občas mi zateklo za krk z helmy, ale to není nic nenormálního. Bunda má dostatek větracích otvorů i do teplot kole 30 stupňů, s kalhotama je to v teplu horší, proto jezdím v kevlar riflích. Celkově za ty prachy velmi dobrá koupě.
21.1.2021 Článek V roce 2021 bude v nabídce tuším jen Alpine a Desert Edition jako zástupci 1200 řady a s novým velkým Tigerem se v první polovině roku nepočítá. I když se předprodukční verzi podařilo vyfotit. Nevím, na co čekají.
21.1.2021 Článek Díky za testík. Jen bych upřesnil, že sedlo spolujezdce lze za příplatek vybavit vyhříváním. Přepínač pod sedlem umožňuje pak dvě úrovně vyhřívání. U hlavního sedla to asi není až tak potřeba, protože jsem u několika majitelů a recenzentů četl, že teplý vzduch z motoru pěkně ohřívá stehna a kulky. Dokonce do té míry, že v létě někteří popisovali nutnost pravidelně se i na silnici postavit do stupaček nebo odsednout na sedlo spolujezdce, aby si svou chloubu ochladili A někteří popisují zvuky klokotajícího benzínu v přehřáté nádrži, nevím jak moc přehání. Na druhou stranu jsem četl, že tím trpí jen některé kusy.
Triumph Tiger 1200 byl dlouho mým favoritem, ale dnes uvažuji z hlediska podobné výbavy a komfortu spíše o Tigeru 900 GT Pro nebo BMW F850 GSA. Velké GS je na mě drahé a u dalších výrobců mám výhrady buď k chování na silnici, výbavě nebo vzhledu. Až někdo vyrobí cenduro s kardanem a dobrou výbavou pod dva metráky, a nemusí to přesáhnou litr objemu, má ve mě zákazníka.
+2 
11.1.2021 Článek Protože už dva měsíce vybírám další nové moto, mám určitou představu o ceně i u GS/GSA, velkého i malého. A pokud se nepletu, tak za GSA 600k to je bez kufrů a navigace - je tam udělaná jen příprava na obojí. Kufry bratru 40-45k a navigace asi 20k pokud mám dobré informace, to by mohl potvrdit nebo vyvrátit někdo ze současných majitelů. U GS si shoďte asi 20k. Nevím jestli občas nedělají nějaký special deal jako třeba Triumph. Ten někdy přihodí výbavu za 40k jako bonus (v různý čas u různých modelů).
A malé GSA 850 (Aniversary Edition) mám spočítanou na 420k bez kufrů a navigace, jinak zase o 60k vyšší cena. Celkem šílené pomyslíte si. Ale pak si zkusíte nakonfigurovat Tigera 1200 a jste tam za 550k a u malého 900 GT za 450k (mínus občasná nabídka, jak jsem uvedl).
+2 
5.5.2011 Článek > Shitka - A to soudíš podle čeho?

TOPlist