Komentáře
Nalezeno 19 záznamů
23.1.2011 | Akce | Ahoj, nic neslibuji. Otázka: Černobyl, Kyjev, Krym, Rusko, Gruzie, Arménie, Turecko, Sýrie, Izrael, trajekt do Benátek a návrat? Ozvy se Petr |
7.8.2016 | Článek | Ahoj, tak jsem rád, že se cosi klube, ale emoce si nechávám až na chvíli, kdy ji skutečně uvidím a budu si ji moct, v brněnské KTM, také zapůjčit a řádně si s ní zařádit. Pak budu chytřejší... O předčasné iluze, po anabázi s novou "HRC Afrikou", raděj nemám zájem... ...stejně ale ten člověk opravdu musí vážit tak 150kg... ...a pokud váží 85kg, pak je to další super model na WP tlumičích... Jak krásné by bylo, kdyby nám výrobci darovali něco nového, normálního, jednoduchého, doma opravitelného, zároveň homologovatelného, euro 13,4 emisního nebo raděj na elektriku nejlépe a s dojezdem přes 800km... Zdraví Petr Konečný (prasynovec Franty Šťastného ) |
16.2.2015 | Článek | Hoši su rád, že tu něco také zaznělo, i když spoře, ale přece a to se cení! Děkujeme! Snad příští rok v Africe -) Ať se Vám daří |
8.7.2014 | Článek | Pěkně napsané, pro mne téma numero úno -) Zkouším jít levnější cestou s podobnými jízdními vlastnostmi a k tomu mne doprovázej Bůh! Díky, paráda, ale zároveň plně souhlasím i s prvním komentářem tohoto článku! |
22.2.2014 | Článek | Ahoj Davído, gratuliji a jen tak dál hochu! Borec se pozná hned na začátku - má totiž tah na branku - a 16 hodin v sedle tah na branku, při Tvé výšce, na fichtlu, rozhodně je. Jinak Tě zdravím ze Soči... ... http://www.motorkar...a-vyprava-27367.html ...a přeju mnoho bezpečných km s minimem prasklých drátů. Petr +1 |
22.2.2014 | Článek | Hoši dobrý! Příště napište víc o lidech. Přeju spoustu fajn km! |
25.11.2013 | Článek | Kurra, hoši, mě se to líbí. Já bych chtěl LC8 na elektriku, lehoučkou a neslyšnou... ...to je ale hudba budoucnosti, jednou to přijde a pak su zvědavé na ten dojezd. ( 16 kilometrů při výkonu 72kW, ale 220 km při 8kW...) |
29.3.2011 | Článek | Ahojte, po přečtení všech komentářů nestačím zírat a přidávám taky jeden názor. Úroveň dnešních motocyklů je úplně někde jinde, jak koncepce z let 98, nebo 2003... Máme obecně šanci jezdit na skutečných "bombách". Vývoj jde neustále kupředu, ale... Jako první v tomto článku budu kritizovat svůj vlastní stroj. Moje náklady na 1 km jízdy se vzhledem k náročnosti servisu šplhají kolem 10,50 Kč vč. amortizace. Ano mám KTM advíka - nejuniverzálnější stroj, ale... BMW je na tom, v tomto směru, o poznání lépe. Smějete se, že počítám halíře? Já už ne. Přesto ji mám rád, ikdyž vím, že existuje jedna spanilá kráska s označením 450 Rally. Pořizovací náklad činí vč. slevy 710.000,-Kč náklad na jeden km by tak mohl činit třeba 100Kč. Jinými slovy: Ten, kdo protěžuje značky je magor. Motorkáři jsou jako autíčkáři, někdo do přírody, jiný na okruh. Ale prosím, když si myslíte, že kozí dech je lepší, jak parní válec. Nebo Rózka je lepší jak Ferarri... Končím s jednoznačným závěrem: Nejlepší je raketa, protože jsem od mala chtěl býtí kosmonautem. Majte sa gut |
28.3.2011 | Článek | konečně rally, myslím, že je to přirozené pokračování cestování. Skvěle kluci, ať se Vám daří. A pozdravujte Erg Chebi... Ps.: Jistě nebudu sám zvědavec, ktrerého bude zajimat pokračování, popř. organizační detaily (zápisné, tankování, celkové náklady apod. Cestu beze zranění přeje Petr Konečný |
11.3.2011 | Článek | Pěkný cestopis, zážitky, no-comment |
11.3.2011 | Článek | Smekám, připadám si smým novým cestopisem maroko 2010 jako totální žabař. |
9.3.2011 | Článek | Děkuji všem za pochvaly a ohlas, děkuji A přídám ještě jednu třešínku na dort: V květnu 2010 to bylo 18 měsíců od mé operace pátěře a když jsem se vrátil z Maroka záda se výrazně zlepšily... Od té doby předepisuji všem koho bolí záda endurovou motorku! Modernímu člověku prostě nesedí kancelář... |
21.2.2011 | Článek | za k je ...urva a slovem nevidám je myšleno slovo nevydám |
21.2.2011 | Článek | Pěkný kúr-va, pěkný. Nevím, ale jestli se nevidám do Ameriky jižní. I s přepravou mašin to výjde na stejno. Státy jsou taky lahodné. Díky za cestopis chlapy. Petr |
19.2.2011 | Článek | letní provoz - no problemo zimní provoz - no problemo severní pól - no problemo Roald Amundsen závidí - no problemo Začínám uvažovat o Uralovi... |