Komentáře
Nalezeno 8 záznamů
28.3.2022 | Článek | škoda..jeden z TOP tří českých borců...Šťastný,Parus, FALTA |
24.3.2021 | Článek | MD už otázky na toto téma obdrželo, z několika stran, nicméně zatím je to bez reakce...... |
24.3.2021 | Článek | nařízení (EU) 2021/267 se odvolává a upravuje SMĚRNICI EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY 2014/45/EU , o technických prohlídkách.... přečti si dole oblast působnosti.... právě pro tohle k tomu skoro nikdo z EU nepřistoupil, je to nedokonalé,šité horkou jehlou----netýká se ani vozíků kategorie O1 a O2 ,ani traktorů s rychlostí do 40 km/h a platnost směrnice pro velké motocykly je od 1.1.2022...tedy .....není to tvoje chyyba,nebo neznalost, ale chyba politiků,kteří to prezentují...) jinak, co se týká pojištoven....samozřejmně, že prodloužení platnosti uznají,my jsme nařízení přijali, ale, ...přečtěte si smlouvy... za technický stav vozidla zodpovídá kdo?? kdo je povinen udržovat vozidlo v řádném technickém stavu? TADY TO JE Oblast působnosti směrnice 2014/45 1. Tato směrnice se použije na vozidla následujících kategorií s konstrukční rychlostí vyšší než 25 km/h podle směrnice 2002/24/ES, směrnice 2003/37/ES a směrnice2007/46/ES: — motorová vozidla konstruovaná a vyrobená především pro dopravu osob a jejich zavazadel, s nejvýše osmi místy k sezení kromě místa sezení řidiče – kategorie vozidel M1, — motorová vozidla konstruovaná a vyrobená především pro dopravu osob a jejich zavazadel, která mají více než osm míst k sezení kromě místa sezení řidiče – kategorie vozidel M2 a M3, — motorová vozidla konstruovaná a vyrobená především pro dopravu nákladů, jejichž maximální hmotnost nepřevyšuje 3,5 tuny – kategorie vozidel N1, — motorová vozidla konstruovaná a vyrobená především pro dopravu nákladů, jejichž maximální hmotnost převyšuje 3,5 tuny – kategorie vozidel N2 a N3, — přípojná vozidla konstruovaná a vyrobená pro dopravu nákladů nebo osob i pro ubytování osob, jejichž maximální hmotnost převyšuje 3,5 tuny – kategorie vozidel O3 a O4, — od 1. ledna 2022 dvoukolová a tříkolová vozidla – kategorie vozidel L3e, L4e, L5e a L7e se zdvihovým objemem motoru vyšším než 125 cm3, — kolové traktory kategorie T5, které se používají především na veřejných pozemních komunikacích, s maximální konstrukční rychlostí vyšší než 40 km/h. |
24.3.2021 | Článek | Oblast působnosti směrnice 2014/45 1. Tato směrnice se použije na vozidla následujících kategorií s konstrukční rychlostí vyšší než 25 km/h podle směrnice 2002/24/ES, směrnice 2003/37/ES a směrnice2007/46/ES: — motorová vozidla konstruovaná a vyrobená především pro dopravu osob a jejich zavazadel, s nejvýše osmi místy k sezení kromě místa sezení řidiče – kategorie vozidel M1, — motorová vozidla konstruovaná a vyrobená především pro dopravu osob a jejich zavazadel, která mají více než osm míst k sezení kromě místa sezení řidiče – kategorie vozidel M2 a M3, — motorová vozidla konstruovaná a vyrobená především pro dopravu nákladů, jejichž maximální hmotnost nepřevyšuje 3,5 tuny – kategorie vozidel N1, — motorová vozidla konstruovaná a vyrobená především pro dopravu nákladů, jejichž maximální hmotnost převyšuje 3,5 tuny – kategorie vozidel N2 a N3, — přípojná vozidla konstruovaná a vyrobená pro dopravu nákladů nebo osob i pro ubytování osob, jejichž maximální hmotnost převyšuje 3,5 tuny – kategorie vozidel O3 a O4, — od 1. ledna 2022 dvoukolová a tříkolová vozidla – kategorie vozidel L3e, L4e, L5e a L7e se zdvihovým objemem motoru vyšším než 125 cm3, — kolové traktory kategorie T5, které se používají především na veřejných pozemních komunikacích, s maximální konstrukční rychlostí vyšší než 40 km/h. |
24.3.2021 | Článek | nařízení (EU) 2021/267 se odvolává a upravuje SMĚRNICI EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY 2014/45/EU , o technických prohlídkách.... přečti si dole oblast působnosti.... právě pro tohle k tomu skoro nikdo z EU nepřistoupil, je to nedokonalé,šité horkou jehlou----netýká se ani vozíků kategorie O1 a O2 ,ani traktorů s rychlostí do 40 km/h a platnost směrnice pro velké motocykly je od 1.1.2022...tedy .....není to tvoje chyyba,nebo neznalost, ale chyba politiků,kteří to prezentují...) jinak, co se týká pojištoven....samozřejmně, že prodloužení platnosti uznají,my jsme nařízení přijali, ale, ...přečtěte si smlouvy... za technický stav vozidla zodpovídá kdo?? kdo je povinen udržovat vozidlo v řádném technickém stavu? |
23.3.2021 | Článek | pravdu máš nařízení přijaly dosud jen 4 země z 28...takže asi tak |
23.3.2021 | Článek | doporučuji autorovi přečíst si nařízení znova a pořádně....OMNIBUS II se nevztahuje na kategorii L...atd. atd.. ne nestačí jen papouškovat názory některých úředníků MD |
7.10.2020 | Článek | nejsi úředník? dám krk na to ,že jo |