Komentáře
Nalezeno 38 záznamů
16.5.2023 | Článek | Mám a je skvělá. Tečka. |
7.5.2023 | Článek | 16-litrová nádrž na 50 ccm, tak to je zhruba na jednu sezónu. |
25.4.2023 | Článek | Dva tyto stroje jsem vlastnil. Byla to krásná doba. Proti Jawě šla od 4 tisíc krásně až k cca 8,5. Tahala za ruce, živá, maximálka těsně pod 160 km/h. 6 rychlostí, bezkontakt, dva karburátory, kotoučovka. Rok 1979. Na druhou stranu chtěla hlídat mazání, jednu jsem zadřel a pak už raději vždy míchal částečně i do benzínu. Ve dvou lidech už byla slabší a totéž do kopce. Přesto nejhezčí roky okolo 20ti jsem na ní řádil. Super stroj. +1 |
26.8.2022 | Článek | Motorka lehká a levná. Jen nechápu, proč dělají stále týž jeden otáčkoměr na všechny stroje rodiny Shinray (SWM, Jawa OHC, Mash, Romet,...). Když je jasné, že ani tento nový motor s 22kW nebude točit víc než 7 tisíc. Dali si tu práci dát tam logo SWM, tak proč neudají červené pole dříve. Takhle to působí amatérsky. |
19.11.2019 | Článek | hlučná,... výměna v obchodě za Shark |
25.4.2016 | Článek | Skvělý článek. Měl jsem dvě gt250ky a lítaly ke 160ti.. jen mic nebrzdily. Taková japonská třiapůla co měla navíc bezkontakt, kotoučovku, šestikvalt a dva karburatory. Před časem jsem koketoval s myšlenkou podobného článku k těmhle dvoutaktům. Ještě mám v záložkách linky na zdroje informací jako je suzukicycles.org ... atd. Teď už vím, že nemusím. |
24.2.2016 | Článek | Díky za super článek. Zavzpomínal jsem na svoje staré SVčko |
24.5.2014 | Článek | Krutá mašle |
10.8.2013 | Článek | Skvělá motka!!! +2 -1 |
2.7.2013 | Článek | Doporučuji obrátit se na toto fórum http://www.antickp.cz/index/ Dlužil jsem za auto pojistné 3 roky, ale stejně ani korunu neviděli. Případ zrušen. To je moje zkušenost. ČKP nemá žádnou zákonnou pravomoc po vás chtít peníze ač se tak tváří, pokud jste vozidlo vyloženě vědomě neprvozoval bez pojištění na veř. komunikacích NEPLAŤTE. Je to jen státem požehnaná, ale zákonem NEzakotvená instituce, která shání zakázky pro inkasní agentury, zejména "Český Inkasní kapitál", Vše funguje na základě neověřených výpisů z Registů vozidel (RV) a sjetin z několika pojišťoven (ani ne všech...). Stačí fakt, že dvojice RV x pojišťovna v nějaký čas neštimuje a už letí obálka... Vzhledem k počtu 400.000 dopisů pravděpodobně automaticky bez ověření faktů (zachytit probíhající změnu majitele nebo ověřit si, zda majitel nemá doma motorku na špalkách na soukr. oploceném pozemku a neprovozuje a další legální případy, kdy platit nemusíte, rozhodně nedokáží)... proto tolik omylů ... Sporná je i výpověď samotného RV, jelikož je to jen prostá evidence a žádná povinnost z něho nevyplývá natož hrozba sankcí ... evidence není to katastr, nelze se o ní opírat při nárokování chybějícího pojistného jinak než o zdroj informativní ... (existují judikáty, které toto potvrzují) Za to, že vás osočili můžete naopak obratem vy pohrozit žalobou za vydírání a podle všeho vás ihned pustí, protože to ví. Povinnost zaplatit má jen tek, kdo jej provozoval na veřejných komunikacích, přesně jak to zákon 168 par 24c Sb1999 říká a nikdo jiný. Pokud jste ji měli doma nebo prodali nebo vůbec neměli, neplaťe a napište odpor. Základ je včas reagovat a hlavně neplatit. +2 |
17.12.2012 | Článek | Krásný stroj na dojíždění do práce. A koníků je podle mě 26 (o jeden víc ) |
10.6.2011 | Článek | To vrtani x zdvih nejak na 750ccm nesedi |
29.4.2011 | Článek | 0-100-0 za 10 sekund? To je spsi 0-160-0... Nebo to ze stovky i s reakcni dobou 6,5 sekund brzdi |
24.3.2010 | Článek | Je to super motorka. Kompaktní, lehká a pro středně zkušeného jezdce ideální , kdo nemá na dražší stroj... |
22.10.2007 | Článek | Letenky byly u SkyEurope zacatkem zari za 1kc, takze zpatecni me vysla jen za poplatky tesne pres 1200 Kc. Neco spolkne doprava k vystavisti, ale neni to tak hrozny. Letim v patek rano, poprve na EICMA |