renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Pavel_T

Offline: 23.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 58
Město: Praha 5-Sliv
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Komentářů: 1x
Pomohl: 3x
Napsal příspěvků: 34x
Body komentářů: 3 / 42
ID uživatele: 125208
Registrace: 27.8.2010

Adresa profilu:http://pavel_t.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 32 záznamů

28.8.2023 Deník Velká paráda, jen na ten týden dost honička. Ale lepší než sedět doma. A na Hondě 250 se dá v pohodě cestovat na delší trasy, vyzkoušeno a opět potvrzeno.
30.6.2022 Deník Paráda, mám to podobné. Honda CRF250 je boží stroj na courání cestou necestou. Začátkem června jsem na CRF strávil 4 fantastické dny se spaním vždy nadivoko v západních Čechách. Až bude chvíle hodím to do deníku.
20.12.2021 Článek Chlapi, já vám fandím, a pokud to projedete, nechám se možná inspirovat. Ale to Alžírsko, nevím nevím.
Jsem zvědav jak pokročíte v plánování a pak v realizaci. Navíc je podle mne škoda to profrčet za 2 týdny (jestli se to vůbec dá), ale chápu, že víc času prostě není. Hodně štěstí.
+1 
20.12.2021 Článek Jsou, ale vzhledem k dlouhodobě napjatým vztahům mezi Alžírskem a Marokem (spory o Západní Saharu) možná nejsou snadno průjezdné.
27.8.2020 Článek Moc pěkné, mám to podobné. Nejdřív Transalp 650, super motorka, ale do terénu dost těžká. Pak do garáže přistála Honda CRF250 RL, o 50 kg lehčí, a už se nebojím na taková místa i sám. Rumunsko je super, snad ještě chvíli zůstane.
15.5.2020 Článek Hmm, zkoušel jsem hledat, ale nenašel, hlavně tu druhou soutěsku za kostelem vpravo.
9.5.2020 Článek V pohodě, my to 2017 s letenkou z Prahy, rozumnými časy na tranzitech, půjčením motorek - enduro Yamaha 125 (bohatě stačí) měli na 15 dní kolem 30 000.
9.7.2019 Článek Pěkný cestopis, a souhlas, Srbsko je krásný, mám tam svoje oblíbená místa kde v červnu o turistu nezavadíš. A lidé jsou tam velmi milí a mají Čechy rádi.
+1 
10.6.2019 Článek Tahle motorka mě začíná lákat. Nechci žádného mastodonta, doma je mj. Transalp 650 a CRF 250 RL, jezdím většinou v jednom, a tohle je spolu s Afrikou vážný kandidát na doplnění. Jen co budou u dealerů předváděčky tak otestuji. Láká mě předpokládaná blbuvzdornost a minimum elektroniky. Nechci kontrolu trakce, aktivní podvozek, přehrávání hudby na palubce a další IT kraviny, těch mám dost v autě. Chci bytelnou motorku na cestování někam dál na J a JV.
12.12.2018 Článek Vietnam je super, můžu potvrdit. 2017 jsme jeli na 2 týdny severní, bez průvodce a bez problémů. Drobné problémy (2x duše, 1 x lanko) vždy místní za pár korun snadno opraví, doporučuji ale mít duše či lanka raději sebou. Jediný průšvih by nastal v případě nehody/úrazu nebo nemoci. Na silnici v provozu opravdu opatrně. Jídlo fakt není třeba vozit, najíte se všude s místníma. A ten pas který chtějí nechat jako záruku musí být samozřejmě s vízem. Ale asi bych se bál ho nechat jen tak někde v garáži. https://pavel-t.rajce.idnes.cz/Severni_Vietnam_2017/
17.9.2018 Článek Mě to nic neříká, navíc české jsou na tom jen samolepky a cena. Za mě nelíbí.
+1 
17.3.2018 Článek To je pořád dokola. Dá se Yamaha WR 250R koupit v ČR nebo někde okolo nová ? Nedá ...
17.3.2018 Článek Pochybuji, že by po roce prodeje dělali nějaké změny. Ta cena šla prý dolů jen u rv 2017, potřebují se toho zbavit aby mohli prodávat "nové" z roku 2018. Těch 160 000 je třeba pro mě nesmysl, ale za 135 000 už mi to přijde odpovídající. A víte co je nejhorší ? Minulý týden +15C, tento -5C a motorky stojej v garáži ...
Hnus bílej.
16.3.2018 Článek Tohle je hodně těžký posuzovat. Předpisy v tom hrajou dost velkou roli - emise, ABS atd. Svět prostě jde tímhle směrem, sere mě to, ale nic s tím neudělám. Nemá cenu jen nadávat, spíš se snažit užít si s tím co je k dispozici - a co si můžu dovolit. Vždyť nový velký endura, to je úplně výsměch. 250kg, 150k, a elektroniky, že na to potřebuješ manuál. Fakt nepotřebuju elektronický plyn, 5 jízdních režimů, asistent rozjezdu, aktivní povozek atd, to mám v autě, z donucení. A tahle CRF je pořád docela neelektronická, možná, že za deset let po ní bude potávka, protože ve výrobě budou jen endura s GPS abys nemohl jezdit po lese. A ještě větší roli v tom hraje snižování nákladů výrobců. Je tu např. to CCM450, fak výbornej stroj, o mnoho lehčí, výkonnější, ale za dvojnásobek. A kolik jich v ČR prodali ? 2 kusy? Nebo 5? Pochybuju, že víc, u nás a zřejmě ani jinde není prostě tlak na masovou produkci levných lehkých výkonných strojů na cestu a zároveň do terénu. Já si rozhodně orgány nervu, ale ta nabídka novýho endurka - zdůrazňuju - takovýho, na kterým můžu za den dojet z Prahy na konec Maďarska a druhý den se v Bosně prohánět po šotolinách je minimální. Úvodní cena 160 000 byla nesmysl, ale těch 137 000 za nový stroj není špatná, mohlo by to mít o 20kg méně. Uvidím po roce dvou. Třebas zjistím, že to takhle nejde a prodám ji, třebas začnou dělat něco lepšího a taky to prodám, a řekl bych s poměrně malou ztrátou, a půjdu do něčeho jiného. Zatím mi ta motorka přijde docela dobrá a pokud na ní nebudu věšet kilogramy doplňků, tak váha zůstane akceptovatelná. Novináře nekomentuju, vždy budou spíš chválit než kritizovat, ale na druhou stranu, jsme strašně rozmazlení, jezdit se dá - s radostí v očích - na ledasčem.
+1 
16.3.2018 Článek sirr- to co jmenuješ jsou většinou motorky, který jsou určitě lepší v terénu, ale zkus na nich dojet někam dál ...
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist