renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Cornellius

Offline: 11.9.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 41
Město: Ostrava - Po
Lokalita: Ostrava Morav...
Založil témat: 14x
Napsal příspěvků: 1546x
ID uživatele: 11977
Registrace: 2.2.2008
ICQ:330328258

Adresa profilu:http://cornellius.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 31 záznamů

30.8.2012 Článek Staré dobré zlaté Pegaso Trail BMW to zase protaktizovalo, jako poslední dobou většinu... a slečně přeju hodně sil a trpělivosti s tou čínskou motorkou zamaskovanou pod značkou BMW na té cestě kolem světa... kdyby jela solo, tak respekt. Jestli pojede s doprovodným kamionem za zadkem, tak je o jen další reklamní šaškárna, stejně jako ti dva angláni na dvanáctkách...
10.12.2009 Článek Asi jsem se zamiloval :D Ale KTM je KTM :D
9.12.2008 Článek No někteří si asi přečetli jen nadpis a koukli na obrázek a hned kritizují, já mít LC8 990 s elektropohonem předního kola, tak si pískám je to výborná myšlenka udělat startér rovnou generátorem (stejne se většinu cesty jen zbytečně veze) a pohánět jeho výkonem přední kolo lepší než nějaký složitý hydrosystém
28.5.2008 Článek Dvakrát mě sundalo auto, když jsem jel v koloně a řidič si mě za autem předemnou nevšimnul a vyjel mi z vedlejší do cesty. Vestu vidim přinejmenším v hustém městském provozu jako pozitivum, vozím ji na vyjížďky ve větších skupinkách a osvědčuje se. Bude jen dobře když se tento zvyk rozšíří mezi širší motorkářskou veřejnost. Vždy tu asi budou odpůrci i nadšenci této myšlenky, ale je na každém z nás, aby si uvědomil, co může udělat proto, aby byl na silnicích ve větším bezpečí, samozřejmě to "jen" vesta nezachrání, ale může přimět řidiče k větší pozornosti vúči motorkám. "Jízda je život, život je cesta, cesta je cíl, cílem je žít. Chráním svůj život, abych mohl jezdit!"... třeba i vestou
5.2.2008 Článek Dobrý počin, určitě se zajedu podívat z Ostravy to mám ještě blíž
11.7.2007 Článek Anti svatá pravda. Pegaso není enduro, ale taky to není taková obluda jako V-Strom A pro Jarka, jestli je předražená to je věc názoru, pro někoho je a pro jiného není je to o kupní síle a emocích člověka
11.7.2007 Článek Homere, nevíš co mluvíš
9.7.2007 Článek 2Anti: souhlasím, v tomhle motoru buší železná pěst . 2Koala: s názory na starší Pegaso souhlasím, jezdil jsem na něm a ikdyž nové Pegaso není enduro, má lepší jízdní vlastnosti a ovladatelnost než to staré. Jen chci podotknout, dávat rovnítko mezi staré a nové stejně nejde, jsou to jiné motorky, jiná konstrukce rámu i motor, staré jezdí na Rotaxu, nové má motor Minareli z Yamahy XT660. Ale jak tu někteří píšou, ideální moto na každý den a i zablbnout mimo asfalt se s něm krásně dá ale s jeho 190kg suché váhy si moc nezaskáčete
5.7.2007 Článek Climbere, kéž bych tuto skvělou značku mohl dealerovat Nejsem, jen jsem spokojený uživatel. Pořád jsi nepochopil jednu věc. Dokola omýláš enduro enduro enduro, tohle ale enduro není a srovnávat se s endury nedá, je to univerzální motorka s pěkným designem a jedna větev se hold enduru podobá. Je v ní obsaženo od každého něco a hlavně komfort na ty naše cesty, dostačující výkon, ladné křivky a pohodlí pro řidiče i spolujezdce. Ale ani v jedné z kategorií do které ji lidé řadí se s ní na krev do extrémů jet nedá. Prostě vyvážený střed pro odreagování, městské ježdění, ale i cestování a blbnutí mimo asfalt a ne jen po polních a lesních cestách. Projel jsem s ní Itálii, Alpy, Dolomity, denně jsem najeli přes 400km cestou necestou a nejen já jsem spokojený s tím co ta motorka umí, jak se na ní jezdí a líbí se mi že se za ní každý otočí. Až si s Tebou budu chtít zařádit v bahně ve vojenském prostoru, osedlám opravdové enduro, kterým je třeba Husquarna 610TE, ta je na to stavěná. Tak už toho nech, všechno překrucuješ. Každý máme to své a tady se rozebírá Pegaso, ne LC4, tak se s tím smiř. Já Tvůj stroj taky hanit nebudu, až se o něm někde bude psát. Kdo si Aprilii zamiloval tak na ni stejně nedá dopustit a kdo má jiného miláčka, ať si jej nechá, my mu jej brát nebudem. Tak už se uklidni, rozdýchej to a jdi se raději projet. Já se jdu do garáže pomazlit se svou Milenkou. Přeju hodně šťastných kilometrů a skvělé zážitky v sedle motorky všem kdo si to tu čtou. Naše heslo Pegasáků je přece "Ride for fun" a proto jsem si pořídili Pegasa.
5.7.2007 Článek Climbere Climbere, žádný infarkt jednak, ty tu svou LC4 cpeš taky všude, asi aby si jí někdo konečně všimnul. Pořád si nepostřehl jednu věc, kdo říká že Pegaso je enduro? To ani náhodou Ani to tvoje LCčko není enduro, ale stejná komerční slátanina jako Pegaso a jako XTčko. Mimochodem, Pegaso a XTčko má stejný motor Jo a teď asi trefí šlak tebe, ale tu sjezdovku i Ještěd jsem vyjel na originálních Scorpionech hold mám rád adrenalin. Klidně si s Tebou ten sraz pod Ještědem dám, však tam asi v září jedu zas, ale to už budu mít obuté TKC80 od Continentalu A ještě bonbónek na závěr, to co zvládá motorka je limitováno kvalitou jezdce Taky bych té tvé LC4ce v terénu na 20roků staré Husquarně ukazoval záda A jelikož už je tu nuda jak furt cpeš všude ty Tvoje rádoby rady odborníka. Tak myslím že tu diskuze asi brzy umře. Dobrou noc. PS: mám favorita v endurech i u KTM 525 EXC Racing tomu říkám enduro a u Aprilie RXV 4.5-5.5 Ale ani XTčko, Pegaso či snad LC4 enduro není
4.7.2007 Článek Víš, kdyby jsi četl co jsem psal, tak ne že je to nejlůepší cestovní enduro na světě, ale že je to "vymazlená motorka s parádními jízdními vlastnostmi i při jízdě ve dvou" A nekritický obdiv? Kritiky jsem na ní napsal dost v diskuzi o Trailu a dělám na tom ty mušky odstranit. Takže mi nezbývá než se pousmát nad tím co tady píšeš, to není diskuze o tom, kdo má jakou motorku a že ta KTM je prostě superbomba a o BMW ani nemluvě, ano stejně jako Aprilia i tito výrobci umí dělat skvělé motorky. Každá motorka má své plus i mínus. Tak nás tady nekrm hlody o tom, jak jsi se na ni svezl a jaký je to shit, až na ní odjezdíš 10000km, tak teprve pak budu brát Tvůj názor jako objektivní. Pro mě je to výborná motorka a prostě bych teď neměnil, další bude BMW GS1200 Adventure ale to až za pár let
4.7.2007 Článek 2Climber: Suzuki DR600 Djebel, Husqarna 610TE, na silnici Aprilia RS 125, Honda CBR600F, 1100XXo a tím to nekončí (zapoměl jsem na Pionýra). A nepotřebuju se přesvědčovat o nejlepší koupi, protože jsem koupil nejlepší motorku podle svého přesvědčení. Každá motorka má své mouchy i tvá KTM nebo BMW, až budu chtít skákat v terénu vytáhnu si Husku, když si budu chtít velmi kvalitně zacestovat, pojedu na Trailu. Ani na té Tvé LC4ce si nijak extra v terénu nezařádíš. A o té pohodové jízdě, asi si nikdy na ničem jiném než jednoválci nejel co? Protože kdo si sedl na Pegaso a jezdí více válců, tak si jej chválil a obdivoval průběh motoru a pohodlnou jízdu. Já tu nikoho nepřesvědčuju a ani nehaním, jen píšu názor k motorce které jsem vlastníkem a myslím že narozdíl od někoho kdo na ni jen kouká na obrázku a do technických tabulek mám k tomu daleko více zkušeností. Pegaso je "cestovní enduro" tak si pod tím každý hned nepředstavujte že s tím budete skákat v lese. A pro mě srdeční záležitost, to samé asi jako pro Tebe LC4, já bych si ji taky nekoupil. Ale asi je to Tvá třetí moto, tak je to pochopitelné
3.7.2007 Článek Světlo u Trailu je super a teď tam narvu Xenon, to bude mazec
2.7.2007 Článek No Factory, Strada nebo Trail, téměř identické jízdní vlastnosti, (Trail u mě vede, jezdil jsem i na Stradě) a to cestování bych sem teda cpal 3000km za týden a bez bolení v zádech A Versys nemá Y, ale nějaký divný nevzhledný patvar Ale souhlasím, zadeček má moc pěkný. Už mám na Pegasu 15000km a neměnil bych Vymazlená motorka s parádními jízdními vlastnostmi i při jízdě ve dvou. Jediné mínus je nechráněný motor
20.6.2007 Článek Souhlasím potřebuje hooodně vylepšit ale vo tom to je A já samozřejmě neporovnávám endura typu KTM a Trail, ale na "cestování" v terénu si na něm bez problémů troufnu Však ty padáky, hliníkáče a chránič motoru už jsou na papíře a postupně se dělají A to přední kolo, to je fakt
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist