Komentáře
Nalezeno 57 záznamů
12.8.2019 | Článek | Co je to WOOOW? |
4.6.2019 | Článek | Můj milý cenzore - je bezpochyby jen nešťastnou shodou okolností, že na jedné z fotografií je zachycen příslušník Policie České republiky, o jehož vnějším vzhledu by mohli zlí jazykové tvrdit, že je nepředpisový - soudíce podle rozepnutého saka - při tak oficiální a slavnostní příležitosti, jako je předávání nových motocyklů. Za sebe bych důrazně uvedl, že ona zdánlivá nepředpisovost je zaviněna jen a pouze neprofesionalitou fotografa, neboť je nade vší pochybnost jasné, že on má vědět kdy má co fotit, aby vše vyznělo a dopadlo vzorně, příkladně a veskrze optimisticky. Co se zmiňovaného policisty týče, nemá dozajista na té záležitosti sebemenší vinu. A to je dobře. +1 |
26.1.2019 | Článek | Trenky to stihly jen ke kolenům |
30.12.2018 | Článek | Vyčľapkať sa znamená vysrat se? |
9.11.2018 | Článek | Nádherný Givi igelitky a o kanystru ani nemluvím... |
12.10.2018 | Článek | Ptám se zcela seriózně - je v praxi rozeznatelné, aby o pouhý centimetr nižší sedlo způsobilo, že už to není "fakt vysoká koza, do jejíhož sedla s výškou 870 milimetrů měli kolikrát problém se vydrápat i urostlejší jedinci" a aby o necelý dva cenťáky nižžší zdvih a o DVA milimetry kratší rozvor udělal mašinu "snadněji ovladatelnou v nízkých rychlostech" ??? +1 |
27.9.2018 | Článek | Přepáčko řikáš...božínku... |
27.8.2018 | Článek | Ach Tomáši - mateřský jazyk --- TY brzdy si to samY dávkují... +1 |
22.7.2018 | Článek | Targusi, píšeš, že věcička hezká, ale v zásadě k ničemu. No...režim, který nazýváš příznačně šipkometr využívám poměrně často u navi GPSMap 60 csx na cestách světem a zdá se mi to skvělé, cestu hledám a nacházím bez diktátu přístroje, i když je bez pochyby, že kam ty jedeš půl dne, tak já třeba dny dva... Řekl bych, že pro některé stroje, které chtějí ctít jistý Old School styl, tak docela dobré. |
3.3.2018 | Článek | Ano, nastávají okamžiky, kdy večer sedíš v dílně vedle zvedáku a radíš se s lahví červenýho, jak to posunout dál...a to je ta chvíle nechat to pro dnešek raději plavat... . |
3.3.2018 | Článek | No...ty hadry, kterejma je to zakrytý, to je to retro - záklaďácký vojenský prostěradlo a půlka deky z garáže. Hoši maj smysl pro starý časy, já přesně takto plachtoval třiapůlu kdysi... +2 |
31.10.2017 | Článek | Tak jo, nebudeme se do bezvědomí citovat, že ne? Beru to kompletně zpět. +1 |
31.10.2017 | Článek | Vladimíre Novotný, pokud máte za to, že elektromotorky vůni benzínu a vyzpěvování spalovacích motorů jen těžko vynahradí, je to brilantní postřeh a svatá pravda. Elektromotor je je opravdu relativně tichý a benzín z něj skutečně moc cítit není. Pokud se ale domníváte, že že elektromotorky jen těžko vynahradí nášup emocí, které benzínové motory přináší, tak nic ve zlém, ale je nad slunce jasné, že nejenom, že nemáte ani potuchy o tom, co píšete, ale je jasné, že na elektrice jste jednak ještě nikdy nejenom nejel, ale ani jste na vlastní oči nikoho jet neviděl. Ujišťuji vás, při vší úctě, že krouťák od nuly by vám přivodil takový nášup emocí, že byste se z toho pominul. +1 |
21.9.2017 | Článek | Ahoj, mám elektroenduro, ako zaklad posloužila Kawasaki KX250F r.v.2006 se 121 MTH, tedy cross special s velmi dobrym podvozkem a lehkym, pevnym duralovym ramem. BLDC 5 Kw motor – v pomeru cena / vykon jsem nenasel lepsi, kvalitni, ucinny a jak elektricky, tak mechanicky predimenzovany motor - stejny pouzivaji napriklad Electric-Motion, 350A Kontroler motoru se sinusovym prubehem signalu, plne programovatelny, se sirokym nastavenim snimani, ochrany motoru a baterii. Baterije je slozena se 16ti seriove propojenych LiFePO 40Ah clanku umistenych nad motorem, v nadrzi a pod sedlem. Balancovani jak vstupnich, tak vystupnich proudu a napeti, monitor baterie je umisten misto vicka nadrze. ZÁBAVA JAKO KRÁVA !!! Fotka mi nejde vložit... |
19.7.2017 | Článek | Drahý. +2 |