Komentáře
Nalezeno 6 záznamů
29.11.2014 | Článek | Dovolím si malé rýpnutí do textu článku - nevím, proč zrovna pod fotografií mojí motorky je poznámka o nepojízdných strojích v původním stavu. Zrovna tahle motorka jezdí líp než kterákoliv novější... Jinak samozřejmě uvítám víc dalších článků o veteránech. |
17.12.2013 | Článek | PetrQ: díky za info o zbytku cesty a zbytku výpravy. Ještě dodám, že Ondra s velorexem opravoval spojku ještě 2x a navíc mu prasknul držák motoru. Ten už byl pravděpodobně načnutý tím drbancem od utrženého zadního kola. Rimmerak: používám mogul ts, M2T nééé Když dvoutakt kouří, znamená to, že řidič nezapomněl namazat. Taková tragédie to zas není... Jawí čmoudík smíchaný s čistým alpským kyslíkem je lepší než lesní vůně ve spreji. |
7.12.2013 | Článek | Dobrý, ale ten ford jsi potkal v Radnicích, ne v Manětíně. Tedy aspoň tyhle fotky jsou odtud. |
6.12.2012 | Článek | koupi: jo jsou to kamarádi z naší party. |
5.12.2012 | Článek | Opl: pěkný fotky, dík za odkaz. Ve Francii jsme sice nebyli, ale pár výletů už mám za sebou, třeba Stelvio 2760 m.n m., pobřeží Itálie... Akorát to nemám sepsaný. Meli: není to škoda nejezdit na ní? Taky jsem párkrát chroupnul kvalt opačně. Značka se svištěm je na Grossglockneru, myslím od tunelu na sever. |
16.12.2010 | Článek | Nápad dobrej... Na druhou stranu jsem na panelce dojel k moři a přes Alpy několikrát, na péráku podnikám taky nějaký delší cesty, o předválečných motorkách ani nemluvě... A taky žiju. Takže tohle beru jako zbytečný rozmazlování. Ale pravda je, že po 350 km na péráku v kuse by se mi tahle věc hodila. |