Komentáře
Nalezeno 159 záznamů
1.1.2018 | Článek | hycomat> 2 ventily na válec má navíc oproti předchozímu dvojventilovému řešení. Čili celkově 4 ventily na válec. |
10.7.2017 | Článek | Je to Rebel ! Při testování 3 redaktory těžce zranil, 2 zhmoždil a jednoho zesměšnil +3 |
28.5.2017 | Článek | "Spojení s mobilním telefonem nabízí například funkci automatického plánování. Je-li v kalendáři naplánovaná událost s přiřazenou adresou, skútr si sám nastaví navigaci a dokonce prý i zvolí hudbu na cestu." To bude něco pro metrosexuály. "Prémivý" kosmický skútr za cenu čtyř normálních, navíc zřejmě "prémiově" vyráběný v Číně, ale hlavně, že bude "s konektivitou". "Přímo pod sedlem se pod posuvnými dvířky nachází také zavazadlový prostor. Jeho zajímavostí je možnost ovládat dvířka bezdotykově pomocí speciálně navržené bundy. Její šev reaguje na dotyk a přejetím prstem se zavazadelník otevře." Jak říkal Werich, to je blbý, to se bude líbit! Tak ještě přihodit desítku za speciální bundu se speciálním švem a je to dokonalý. |
7.5.2017 | Článek | "Montáž celé sady zabere podle výrobce asi dvě hodiny, a cena kompletu je v přepočtu asi třicet tisíc korun. Kdybyste však chtěli dosáhnout stejného vzhledu jako na oficiálních fotkách, budete potřebovat trochu víc peněz... Yamaha nabízí přestavbový kit v rámci svojí řady "Authentic", která se v Japonsku prodává prostřednictvím sítě Y’s Gear. Podobným způsobem lze do retro stylu převléct modely MT-09, MT-03 a YZF-R3. Na poslední výstavě Tokyo Motorcycle Show Yamaha oznámila, že připravuje sady také pro MT-10 a SR400. Zatím nejsou žádné informace o tom, že by se dostaly mimo japonský trh, ale vzhledem k popularitě klasických motocyklů v Evropě by to určitě stálo za zvážení." Jo, za zvážení by to stálo hlavně tady v Čechystánu. Vysolíte 30 nebo 60 tisíc za tu sadu a pak vás s tím vyrazí na STK, že to neodpovídá originálnímu vzhledu |
30.3.2017 | Článek | Bylo by to asi na delší debatu, a zřejmě bychom nakonec našli dost velký společný názorový průnik... Já když začínal na kozím dechu a na fichtlu, byl na pumpě Normal za 2,10 a Speciál za 2,40. Později to sice strana a vláda tuším zdvojnásobila, ale aspoň zase snížili cenu povinného ručení u tehdy monopolní České pojišťovny na symbolické minimum. Ale o to nejde. Šlo mi v podstatě o to, jak moc se za poslední čtvrtstoletí změnil "status motorky". A o to, že cena tehdejší "velké" motorky byla řekněme třetinová oproti tehdejšímu rodinnému autu. A každý by si asi poklepal na hlavu, kdyby třeba Jawa nabízela svoji 350ku za cenu Škodovky, Warťase nebo Žigulíka. Dneska se však to původně levné jednostopé motorové vozidlo stalo spíš synonymem luxusu a i ceny "lidových" masově vyráběných motorek (500-650-700 ccm) jsou srovnatelné nebo i vyšší než u "lidových" rodinných vozů. To už fakt nikomu nepřijde zvláštní, že ceny dejme tomu malýho Versyse, malýho Stromka, NCčka, malýho dvouválcovýho Tracera atd. jsou už hodně nad cenama některých rodinných 5 místných aut (např. Dacia) a víceméně srovnatelné třeba s vozy jako Škoda Fabia, Renault Clio, Fiat Punto atd. atd.? Anebo jsem sám, kdo má problém s tou psychologickou hranicí 200 tisíc (a víc) za ty naše "hračky" na dvou kolech? +4 -1 |
30.3.2017 | Článek | "... A nebrečte nad cenama motorek, před 20-ti lety to stálo to samé co dnes, ale lidi brali ani ne polovinu!" To je pravda, jenže před těma dvaceti lety (rok 1997, první viditelné zadrhnutí ekonomiky a Klausovy balíčky) stály životně důležité (nezbytné) potřeby zlomek toho, co dnes - bydlení, nájmy, energie, vodné+stočné, poplatky atd. Od té doby to vlády, lobbysti, političtí regulátoři a bankéři (ČNB) inflačně pěkně roztočili - takže případná před 20 rokama na důchod uspořená koruna má dneska hodnotu zlomkovou A že něco zbytného (třeba ty motorky) bylo před 20 lety stejně ku.evsky předražený jako dnes, to přece není argument pro mávnutí nad tím rukou. Motorky vzhledem k výrazně menší materiálové náročnosti a jednodušší výrobě bývaly od začátku motorismu cenově mnohem dostupnější než auta, ale dneska je motorka (mimo třetí svět) superluxusní zboží, a mnozí už berou u motocyklů jako "normální" ceny 250, 300, 400 tisíc... Nová motorka v ceně novýho auta je pro výrobce a dealery superdžob ve smyslu máme se jak na zámku, ať to trvá věčně. +2 |
28.3.2017 | Článek | Bohužel se ceny všeho postupně a "nenápadně" šroubují a šroubují, takže lidi dnes těch 220 tisíc nakonec považují za "nic moc" a "super". Přitom před pár lety Yamaha MT-07 začínala na krásné ceně 130 tisíc!! Teď to Yamaha šponuje, ale bohužel i ostatní firmy to přehánějí - např. Honda, co provedla s cenama ještě nedávno cenově dostupného "lidového" modelu NC 700/750, to je teda něco... +5 -1 |
3.3.2017 | Článek | "Kawasaki se už od předloňského roku může pochlubit jediným motocyklem na světě s přeplňovaným kompresorem"... Prosím vás pěkně, opravte si to. Ta motorka nemá přeplňovaný kompresor, ale motor přeplňovaný kompresorem. Formulace "motocykl s přeplňovaným kompresorem" přímo tahá za uši na technicky zaměřeném serveru. Díky, a ať se daří. +1 |
25.2.2017 | Článek | Proč jakpak? ABS není u kubatury do 125 ccm povinné, takže to řešit nemuseli... |
27.1.2017 | Článek | To není cestopis. Přesněji, to není jenom cestopis! Je v tom i filosofie a hodně pokory a životních zkušeností. A spousta člověčiny |
10.1.2017 | Článek | Pro info aktuální informace: Včera 9. ledna 2017, 4 dny po vyjití článku, vydal dovozce nový ceník... Oproti cenám uvedeným v článku (ve 3. kapitole) došlo bohužel k dalšímu zdražení funglovek. Konkrétně: - NC 750X s mechanickou převodovkou stojí už 199.900,- Kč - za NC 750X s DCT automatem už chtějí 219.900,- Kč - naháč NC 750S s mechanickou převodovkou 184.900,- Kč - naháč NC 750S s DCT automatem DCT stojí 204.900,- Kč [url=https://postimg.org/image/meslqhvd9/][/url] (zvětšení prokliknutím) Zdroj: http://www.honda.cz/motorcycles/get-a-brochure.html |
6.1.2017 | Článek | "proč cena vyskočila o 50 tisíc (víc než o třetinu) od první nabídky sedmistovky, když se žádná inovační revoluce neodehrála?" Nejlíp asi ty důvody zná výrobce a dovozci, ale řekl bych, že k tomu přispívá hlavně toto: 1) Zásahem ČNB je už několik let uměle zhoršován kurz české koruny vůči Euro (nepřímo i vůči ostatním měnám) 2) V průběhu těch let došlo k evolučním změnám (většinou k lepšímu), namátkou např.: zvýšení objemu motoru, druhý vyvažovací hřídel, podrobnější palubní informatika, LED osvětlení, změny v podvozku atd. 3) (last but not least) NC-čka se k údivu mnohých stala až nečekaně oblíbeným a žádaným strojem, provozně velmi nenáročným a spolehlivým. Potvrdilo se, že Honda dokázala objevit a touto svou "novou koncepcí" zaplnit díru na trhu. Praxe je jedním z nejobjektivnějších kritérií a z těch výsledků pak výrobce pochopitelně těží i komerčně. Asi jen málokdo by zbytečně zlevňoval výrobek, o který je zájem. +3 |
6.1.2017 | Článek | "NCčko není špatný - je prostě jiný a svý lidi si najde. Ale ta současná cena je špatná." callowsick> Souhlas. A ohledně té ceny - taky mi to už přijde poněkud přes čáru (je to už za mojí subjektivně stanovenou hranicí). Těch dnešních cca 200 tisíc (nebo za variantu s DCT ještě víc) bych za to taky nedal. Vzal jsem už předloni na jaře naháče 750S s klasickou manuální převodovkou (Sko bylo ceníkově tuším o 15 tisíc levnější než Xko) a řekl jsem se dealerovi o slevu. Včetně tehdy akčního druhého zvýšeného plexi a topkejsu s plotnou mě to celý stálo něco mezi 155 až 158 tisíci Kč (přesnou částku už jsem mezitím vypustil z hlavy). |
6.1.2017 | Článek | Dvě technické/faktické připomínky: 1) Ve třetí kapitole je v technických údajích uvedena (správně) hodnota maximálního výkonu motoru při 6.250 ot/min. V článku samotném (v 1. kapitole) se ale o Hondě NC píše, že: "ten motor z auta s omezovačem v pěti tisících natočí určitě aspoň milion kilometrů" Skutečnost je taková, že omezovač nastupuje v 6.500 ot/min. [url=http://postimg.org/image/i1d3mpj91/][/url] (zvětšení na prokliknutí) 2) V článku se píše, že (zkrácená citace) "Hondě nelze upřít body za kastlík v místě, kde má většina ostatních motorek nádrž. Nevejde se do něj sice helma, ale jako náhrada za bágl na zádech je to věc k nezaplacení." Zkušenosti jsou takové, že nejenom naprostá většina obyčejných (otevřených) helem, ale i většina integrálek (snad až na nějakou XXXL velikost?) se do toho integrovaného odkládacího prostoru vejde! Je tomu tak už od začátku, od prvních NC 700 přes navazující NC 750 do roku 2015 včetně, přičemž u inovovaného modelu NC 750 (od 2016) došlo ještě k dalšímu zvětšení objemu toho kastlíku (vlivem více vystouplého víka). Může však být problém s uskladněním výklopných helem - zpravidla nejobjemnějších. +2 -1 |
13.7.2016 | Článek | O samotném smyslu existence nebo vůbec právu na život motocyklů řady Honda NC v české kotlině je tady na m.cz aktuální diskuse Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750? - vřele doporučuju: http://www.motorkari.cz/tema/?t=188085 Je to výživný, možná by si na tom mohl leckterý magistr sociologie nebo psychologie udělat i doktorát... +1 |