Komentáře
Nalezeno 6 záznamů
10.1.2022 | Článek | To moderní smetí dnešní doby moc nemusím a RS660 je asi jedna z mála která by za to stála- ale kdybych si měl na parkovišti vybrat, tak by jednoznačně vyhrála CBR-sport ...a pokud by se změnil převod na max nějakých 240 podobně jak u aprilíe (maximálku 260 opravdu nepotřebuji) tak by se z nízkých otáček sbírala mnohem lépe, skotačilo by to po zadním- a ta aprilka by pak šanci neměla už vůbec.....stačilo by dát ve předu -1 a dozadu +3 +1 |
8.12.2020 | Článek | Taky by stálo za to zveřejnit výsledky CAMS...tak jak víme obě tyto organizace se nemají rády a většina závodů PO které se letos odjely byly pod Cams ne pod Ačr...Jarní cena, letní cena, Trenčín, Dymokury. A protože jsem na všech těchto závodech byl, tak vím, že celkové pořadí by bylo jinak. Navíc by jsme se dozvěděly i výsledky kategorií, které Ačr stále tvrdohlavě nechce uznat, jako 400ssp http://roadracingclub.cz/cams/ +6 |
8.8.2020 | Článek | Primadony kdo chce psa být, hůl si vždycky najde a tendence a tlak vyřadit Brno z kalendáře GP jsou tady již delší dobu (nezaplatíš=nejedeš). Povrch už něco pamatuje s tím souhlasím, ale tvrzení že je nejhorší na jarní ani letní ceně jsem neslyšel od nikoho jedinou stížnost a to se jezdilo za sucha i za deště. Tak ať si Dorna sbalí celý ten svůj předražený cirkus někam jinam. V krizi mistrovství světa už párkrát bylo - týmy odcházely, zájem klesal....... dokud to celé neudělali finančně dostupnější i amatérským týmům. A tato historie se podle mě bude opakovat - protože to tam vše směřuje. +1 |
4.3.2020 | Článek | Je asi dobře že Motosalon bude, nepatřím k těm kteří by zbytečně panikařili a zásoby si nedělám Docela jsem se jako každý rok těšil, chodíváme již několik let celá rodina, ale i přesto svoji účast zvažuji. A to ne kvůli sobě - když to chytnu já, tak si 3 týdny poležím v karanténě a konečně si trochu odpočinu od pracovního shonu Ale jako rodič dětí bych měl být v tomto ohledu zodpovědnější a neriskovat že přitáhnu domů nějaký moribundus. Protože nejvíc izolací a karanténou by trpěli zrovna děti. A protože si dokážu představit mladého nezodpovědného nadržence, který tam půjde i kdyby měl sopel u nosu a horečky..... Tak....opravdu nevím +3 |
28.1.2020 | Video | Konečně je to tady Je to věc která mě osobně v dnešních článcích chybí- občas něco tímto směrem dohání Motohouse. Pro mě to bude zajímavější než videa a články o nových motorkách. Pokud by se redakce rozhodla zařadit ještě Yountimery tak ještě lépe. V případě zájmu se můžeme v létě domluvit na zapůjčení některého z těch mých (nestíhám na tom všem jezdit ) VF750F (1983) nebo GSX-R750W (1993) nebo ZXR750H1 (1989) nebo CBR900RR (1995) nebo CBR400 (1989) nebo XT350 (1991) ..........Stačí se ozvat třeba na email. +3 |
27.11.2009 | Článek | Taky si trošku přidám Mám gsx-r750 r.v.91 prodána v roce 92 mám ji od roku 2006 Dnes již 17 let stará mašina má na tachometru 53000km má půdní origo lak (málo obvyklá červeno černá kombinace) i origo přední plexi, motor táhne naprosto super. Kilometry odhaduji jako poctivé i vzhledem k tomu že má ještě původní brzdové kotouče, které ale budou již brzy na výměnu (dle informací je jejich životnost tak 50-60000km) k najetým kilometrům- za dobu co ji mám jsem najel asi rok 006: 2800km rok07:1500km(příprava na tsvbu RD) rok08:400km(stavba RD) rok09:1000km (stavba RD) Takže smutný průměr 1425km ze rok. Dříve jsem na předchozích mašinách najezdil více (cca.4-5tis za rok)ale ve chvíli kdy člověk začne řešit záležitosti kolem bydlení a rodiny už zkrátka není čas. Předchozí majitel motorku prodával protože na ni neměl čas z úplně stejného důvodu (taky řešil bydlení a stavěl) Já sám jsem o prodeji taky uvažoval (vzhledem k tomu že skoro vůbec nejezdím ) ale je to srdcová záležitost a druhou takovou jsem ještě nepotkal. Před touto gsx-r750 jsem měl gsx-r1100W(taky supr stav a origo lak), ale tu jsem musel prodat pod cenou, protože jsem potřeboval nutně peníze do začátku stavby |